Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on teidän tämän päivän ruokalista?

Vierailija
06.11.2018 |

Mä tein lounaaksi ruokalajia nimeltä "rasvapasta". Siihen tulee kuullotettuja kasviksia (nyt oli sipulia, valkosipulia, chiliä, porkkanaa ja pakasteherneitä), mausteita, pastaa ja pinnalle juustoa. Illalla ajattelin laittaa perunamuusia, uunijuureksia, puolukkasurvosta, paistettua tofua sekä savulohta ja -makrillia.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: yksi ruisleipäviipale raejuustolla, kuppi maitokahvia

Välipala: mandariini, yksi taateli

Lounas: pieni wrap flat breadistä jauhelihalla (n. 50g), sour creamilla (1 tl), salsalla (1 tl) ja juustoraastella (1 rkl)

Välipala: kolme taatelia

Illallinen: feta-pinaattipasta: 50g fetaa, 75g täysjyväspaghettia, pakastepinaattia, sipulia, valkosipulia

Vierailija
22/29 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tota kutsutaan nistipastaksi.

Meilläpäin nistipa(s)ta on soijarouhetta ja makaronia sekaisin. Vihannekset hieman liian laadukkaita tuohon, sipulin voi korkeintaan laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/29 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokadopastaa teen. Tosin mulla on menkat ja menkkojen aikana voin niin huonosti ettei tule syötyä pahemmin. Mutta teen silti, kyllä se jossain vaiheessa syötyä tulee.

Vierailija
25/29 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avokadopastaa teen. Tosin mulla on menkat ja menkkojen aikana voin niin huonosti ettei tule syötyä pahemmin. Mutta teen silti, kyllä se jossain vaiheessa syötyä tulee.

HS:n kuukautisliitteessä oli juttu Hanna Gullichsenista, ja sitä lukiessa tuli mieleen, että jospa tekis pitkästä aikaa avokadopastaa! Onhan se hyvää.

Ap

Vierailija
26/29 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salametsästettyä saimaan norpan kuuttia tartarpihvinä.

Vierailija
27/29 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaksi vesimelonia ja kahvia sokerilla

Lounaaksi nuudeleita chilillä, valkosipulilla ja kahdella munalla

Päivälliseksi uunipaahdettuja punajuuria vuohenjuustolla, hunjalla ja saksanpähkinöillä

Iltapalaksi varmaan lisää vesimelonia ja pari hapankorppua juustolla ja meetwurstilla. 

Vierailija
28/29 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaaksi söin kermaista lohikeittoa, porkkanaraastetta, vihersalaattia ja sämpylän sekä mustaherukkarahkaa. Iltaruoaksi meinasin tehdä lemppariani avocadopastaa ja syödä sen kanssa kirsikkatomaatteja.

Vierailija
29/29 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Avokadopastaa teen. Tosin mulla on menkat ja menkkojen aikana voin niin huonosti ettei tule syötyä pahemmin. Mutta teen silti, kyllä se jossain vaiheessa syötyä tulee"

Pastaan tuplachili ja valkosipuli niin on kunnolla makua, omaan makuun muuten aika mautonta. Avocadopasta <3