**TIISTAIHIN SYYS04ÄIDIT**
Kommentit (22)
Nea nukkuu yöt nykyään loistavasti. Jotenkin ei tässä vaiheessa viitsisi alkaa siirtää omaan huoneeseen, kun sitten varmaan (?) unet häiriintyy. Aurinkoiselta näyttää, mut onkohan lämmin? Puistoon kun Nekku herää ja sit tulee kaveri rukouspiiriin. Illalla pitäis sinne ostoksille, mut pakko jättää taas omat jutut ostamatta, jos vaik Nekulle jotain halvalla sais. Ei oo edes varaa mulle synttärilahjaa ostaa, aika masentavaa.. Eilinen ilta vierähti Itiksessä, Nekulle löytyi K-kengästä sandaalit 29¿. Olin tosi tyytyväinen, kun hinnat niin kovia ja nää oli kuitenkin tukevat ja hyvät jalalle.
Ynis, yritän aina operoida hieman hiuksia muotovaahdon ja lakan avulla, ettei ne valuis ja peittäis koko naamaa.. Mul on traumat, kun opiskeluaikoina erään luokkakaverin kanssa juttelin tarkemmin ja se sanoi, et aiemmin luuli mua hevariksi tän pitkän letin takia ja kun oli vielä musta talvitakki. No ei siinä mitään, mut en halua et musta saa ainoastaan sen mielikuvan, et tukka heiluen vatkaan päätä jossain festareilla! :-D Vaikka on sitäkin nuoruusvuosina tullu harrastettua..mut nykyään se ei vastaa todellista kuvaa musta, niin ärsytti vaan! :) No, se oli tän yhden ihmisen mielikuva musta, mutta jätti jälkensä! Mulla on ikuinen ulkonäkökompleksi! Mut eilen näin oman kuvan kaupan isoista peileistä ja tein huomion, et nyt näitä hiuksia kyllä pitää leikata! Pitää värvätä joku kaveri!
Missä on Lempi-Ilona, hu huuuuuuuuuu!! Hip-suuuuuuuu!!! Kerppuuu!!
Jatulle piti toivottaa voimia taistelevien lasten kanssa! Voin kuvitella, että vilkasta on meno! Toivotaan, että kesällä on ihanat ilmat ja teidänkään ei tartte paljoa sisätiloissa viettää aikaa, menee varmaan paljon helpommin ja mukavammin ulkona! :)
T-P, ihanaa jos saatte pian muuttaa omaan kotiin! :)
Niin, kiitos onnitteluista ja myöhästyneet onnittelut muille synttäreitä viettäneille. Tein huomion, että nykyään ihmiset ei lähetä onnittelukortteja, ainakaan mulle. Yhden kortin sain perjantaina äidiltäni, muutaman tekstarin. Monet ovat unohtaneet onnitella. Vaikka synttäreistä ei itse välitä, niin olin silti muutamaa korttia odottanut, höh. Pitäis pitää kunnon kemut, niin ihmiset muistais onnitella! :) No ei se mitään, te ihanat ihmiset onnittelitte muidenkin edestä! :-)
Jokohan lapsonen kohta heräilee.. Pakko sanoa pari asiaa, mitkä alkaneet tympiä toden teolla: astianpesukoneen tyhjentäminen ja pyykkien viikkaaminen kaappiin. Hyvin typerä ja länsimaalaisen ihmisen ongelma, mutta nyt haluan valittaa. Näitä juttuja riittää melkein joka päivällä, hyi yök! Tylsempää ja kuivempaa puuhaa en tiedä. Tässäpä päivän G:INHOKKI KOTITYÖSI!!
No niin, mukavaa tiistaita kaikille! Pinoutukaahan ahkerasti!
Enkeli1 ja Nea
ihanaa,nostaa kummasti mielialaa.
Kaiken aikaa ollaan oltu pihalla,nyt kun näin kaunista.Grillattu ja nautittu.Voi kun jatkuis näin.Yöllä saa mun puolesta sataa vaikka joka yö,muttei päivällä.Täydellistä?-Mutta mahdotonta=)
Inhoan ehdottomasti eniten pyykkäystä.Pyykit kertyy isoiksi kasoiksi jotka sitten yleensä yhden päivän aikana selvitä raivon vallassa.Kone pyörii viitisen kertaa ja minä ripustan ja viikkaan,sullon koneeseen ja koneesta pois.Ja siltettävät vaatteet---karvat nousee pystyyn---Miehellä monta kauluspaitaa ja näin kuumalla niitä kerääntyy pestäväksi ja silitettäväksi,hyi!
Jatulle tsemppiä tappelevien lasten kanssa!!Jos yhtään lohduttaa on meillä kaksi taisteluparia.Tällä hetken.Jossain vaiheessa meni hyvin nyt taas kiukuttelua kaiken päivää.pikkuinen ja 4v isoveli ottaa yhteen ja kolmos ja kakkos neito kokoajan toistensa hiuksissa.Ja neidellä oikeen eläimellistä touhua kun tappelevat kumpi eka kumpi parempi.ja sitä kiljumista,parkumista ja vinkumista riittää!Nainen on naiselle susi,sopii myös pikku naisiin.vaikka tosiaalta yleensä ovat toistensa parhaat ystävät ja tukijat.nyt taas joku tälläinen kausi.
Ja pojilla taas kun pienin rikkoo isomman hienot lego rakennelmat ja yleensä sotkee leikit.Sitten painitaan!Ja pienin vaan nauraa=)
Mä odottelen tässä jännityksellä mitä tuleman pitää.Lämmin ilma ,grillaus ja punaviini sai hetken mielihäiriön(No ihan tietoisen riskin oton niin minulta kuin mieheltä)ja ehkäisy " unohtui" juuri oviksen aikaan.
Kakkonen ja viitonen meillä saanut alkunsa siitä yhdestä ainosta kerrasta...
Nyt painun pihalle taas,mutta ensin pesen yhden kakkapyllyn!
L+5
Alkaa olla suorastaan maaninen olo verrattuna viime viikkoon:) Olen pari yötä nukkunutkin ihan hyvin! Suorastaan jännittävää sellainen:)
Äsken sorruin kokeilemaan kesähousuja, hih. Hyvä syy ostaa Lontoosta uusia ensi viikolla:) Miten onnistuinkin ekat caprit nappaamaan sunnuntaina jalkaan silleen, että ne oli ne isoimmat ja mahtuu vielä. Kuvittellin jo suuria muistakin. Pitäis löytää sellaset kengät joilla ois hyvä kävellä ja jotka kävis hameen kanssa, niin vois piilottaa takamuksensa hameiden alle useammin:) Hameet ois kivoja, mutta kun aina puuttuu yläosa ja kengät.
Kotityög: Inhoan pyykinpesua (kaappiin viikkaaminen ok) ja silitystä. Inhoan raahata pyykkejä ylä- ja alakerran väliä. Eilenkin pyysin miestä kantamaan ison pyykkikorin täynnä puhtaita vaatteita ylös, mutta arvatenkaan ei taas kuullut mitään tai sitten unohti heti. Tulis laitettua nopeammin puhtaat vaatteet kaappeihin, jos ei tarvis aina hiestä märkänä raahata isoa koria yläkertaan ensin.
Enkeli, mun pitkät hiukset oli sellaset, että muotovaahto ja lakka auttoi tasan ei mitään. Jakaus tuli väkisin keskelle päätä ja hiukset roikkui siitä alas ihan päätä pitkin. Yöks! Eipä siihen aikaan kampaajatkaan tainneet suuria edes yrittää mun hiusten kanssa, kun nykyään föönaavat niitä vaikka miten. Mutta pitkien hiusten kanssa taisi myös enemmän vaikuttaa pään muoto. Siitä sain ekan raskauden aikana kuulla fysioterapeutilta, että onpa omituisen muotoinen! Että ehkä tältä kumpuilevalta päänupilta on turha odottaa kovin suuria hiusten kanssa:)
Tänään on taas puheterapiaa ja vaikka mitä menoa. Inhaa, kun tälläsinä päivinä ei pääse paljoa itse hengähtämään.
T: Ynis
Toivottavasti tärppää!
Ehdotan, että isket miehelle silitysraudan kouraan ja laitat silittämään omat paitansa! Toimii meillä:) Mies ei edes odota mun silittävän vaatteitaan ja oikeasti on nykyään parempi silittämään kuin minä.
Enkelille piti vielä sanoa, että minäkin saan synttärikortin yleensä vanhemmiltani. Mies muistaa onnitella, mutta lahjan kanssa on vähän tuskaa yleensä. Mun mielestä ois kiva, että joku muistais synttärit. Ehkä olen sitten niin huomionkipeä, mutta synttäreitä ois kiva juhliakin. Nykyään se vaan aina jää. Tänä vuonna olen luvannut itselleni jonkun ihanan suklaakakun lahjaksi:) Ehkä menen myös sinne kampaajalle kihartumaan.
Ai niin, erään mamman synttärit taisi mennä viikko sitten. Onnea jälkikäteen!
Päivän ainoa vapaa hetki. Mies on illalla töissä niin myöhään, että kaikki iltahommat jää mulle. Siispä pikaisesti nyt pinoon.
Inhokkikotityö ehdottomasti puhtaiden pyykkien kaappiin laittaminen. Hyvänä kakkosena tulee astianpesukoneen tyhjennys. Paljon mieluummin laitan jopa likaisia astioita koneeseen kuin puhtaita kaappiin.
Sitten oma ((.)):
Suht hyvä yö takana. Vain muutama herätys, oisko ollut vaan kolme? Aamusella herätys vasta klo 7. Jospa tämä tästä.
Yniskö on lähdössä ulkomaille? Et ottais matkalaukkuun mukaan salamatkustajaksi? Kaipaan jotain piristystä ja jotain ihan omaa juttua. Vaikka nautinkin (?) siitä että saan olla tämän kesän kotona lasten kanssa, eikä tarvii mennä töihin, haluaisin tehdä jotain ihan omaa, aikuisen juttua. Kuten käydä jossain miehen kanssa ihan kahdestaan. Ilman lapsia. Vaikka eihän näistä vielä kauaa raskikaan erossa olla. Mutta silti. Jaksaisi ehkä paremmin.
Kymmensormijärjestelmä ei näytä enää olevan niin hyvin hallussa kuin joskus muinoin. Virheitä kamalasti... Ihan selvästi kirjoittelu on jäänyt vähemmälle, sormet ei tottele. Mutta sen verran on taito tallella sormenpäissä, että heti kyllä hoksaa, kun on näppäillyt väärin.
Nyt kuuluu ähinää pinniksestä, kutsu käy.
Moi!
Mimmu ja lapset x3
...etten minäkään silitä miehen vaatteita. Itseasiassa meillä mies silittää myös minun vaatteet. Ylipäätään meillä silitettäviä vaatteita on hirmu vähän, joten vähän silitetään muutenkin.
Äh... tulipa sekavaa...
Nyt poistun ja pian, ei tässä ole taas järjen hiventäkään...
tänään ois papa koe ja shoppailua ja perhetyöntekiä tulee käymään iltapäivällä...
lapsonen katsoo onnessaan Pingua telkusta, joten katsokoon...
Leannalle peukutusta jännitykseen :-)
Hilu: hyvä, että kävit ilmoittautumassa :-)
T-P:lle ja perheelle onnea asunnonmetsästykseen. Rivari kuulosti kivalta ja saisitte omaa rauhaa.
Muutakin piti muistaa, mutta enpä muista. Ehkäpä sitten ulkoilun jälkeen onnistuu paremmin...
Keilin
Poika tuli herättää vaille9..typyki nukku.Nukkuu yleensä puol7 ja siit alkaa sit sellaset pätkät ja yleensä herää 8pintaa..Sitä omaan huoneeseen siirtoa täälläkin mietitään mut jotenki ei innosta jos sit ite en enää 6jälkee nuku..nyt on niin helppo rauhotella ku on sänky siinä vieressä.
LEanna:Hui ku jännää :-)
Pyykkäys yli-inhaa...Vaik kuin pesee ja ripustaa ja viikkaa ni se ei lopu IKINÄ!!!En silitä..ostan lähinnä sellasii mitä ei tarvi silittää ja samoin mies..ei ooneks tarvi kauluspaitoja töissäkään!!mies silittää omansa,on parempi,tarkempi kuin minä!
Tiskakone myös yökköä!
TAistelupari jatkaa....JA jos ne ei tappele ni kokoajan poika pitää jotain ääntä,kovaa ääntä....siis ihan vaa ääntelee nii et ikinä ei ole hiljasta...ruokapöydässä,pukiessa...
Sit näissä taistoissa vielä kokoajan tulee se että poikaa komennetaa,torutaa...Typy on kuitenki se joka ei ymmärrä ja jos se vaik vie pojalta jonkun tavaran ni poika tönäsee tai läppäsee...
ulkoilu ois hyvä,mut sielläkää ei jaksa nakottaa ku ei ole kaveria...ja typy heittää hiekkaa ihan kauheesti!!!!Leikkii ihan nätisti ja yhtäkkii lentää lapiollinen..ei sitä voi ihan ruuhkaa viedä :-(
Eilen käytii kaupassa ostamassa pari kukkaa,halusin edes yhtee ruukkuu petunioita..ostan sit lisää ku pääsen autolla.Niin, kauppaa kävelee 10 min ja siellä kukkakaupassa poika alkaa suureen äänee vinkumaa et on jano,miks et ottanu vettä,mun täytyy saada juomista..mä en tajuu miks sen kans on kaikki niin hankalaa!
Jos pesis hampaat ja mentäs puistoo tänää....
Olikohan viel jotain,pää on hajoomispisteessä!
jatu
Nalle Puh loppui, huuto alkoi. Kauhea taistelu ja rimpuilu, kun vaihdoin kakkavaippaa. Väsähdin. Ei lähdetty ulos. Ehkä se on ihan hyväkin, niin saa pieni nuhanenä levätä vähän.
Meillä on TAAS niin kamala sotku ja niin likaista, että yököttää. Viikossa ei ole tarpeeksi päiviä, että ehtis siivota. Sitä paitsi tää on taas yksi niitä asioita jotka miehessä ärsyttää. Saattaa kyllä valittaa, että pitäis siivota, mutta oma-alotteisesti hyvin harvoin alkaa siivoamaan tai järjestää mahdollisuutta siihen. Koira pääsee karvoistaan tänään. Toivottavasti sen suhteen edes helpottaa vähän.
Syön ja sitten unille. Tänään nääs on aamu alkanut iloisella pulpatuksella kello 5.20! Onni väsähti eilen ja nukahti ennen kasia illalla, joten osasin odottaa aikaista aamua mutta että ennen kuutta?!? Ja nuhahan sillä. No minä sain nukkua 7 asti, kun mies kuuden pintaan nousi Onnin kanssa. Oltiin ulkona ja vein pojan sänkyyn 10.45. Sammui heti. Yritin vähän venyttää nukkumaan menoa, ettei rytmit karkaa ihan täysin.
Eilen tuntui, että nukahdan rattiin kun lähdin päivällä käymään autolla äidin ja Onskan kanssa kaupungilla. Harmitti, kun en tajunnut ottaa päikkyjä. Nyt tajuan, jos vaan ehdin.
Nyt ei kertakaikkiaan jaksa mitään muuta.
Kiva Hilu, että sitä valoa näkyy tunnelin päässä!!!
Ja leannalla onkin sitten jänskät ajat:)
T-P
Kerhossa käytiin aamulla, viimeinen kerta, ensi viikolla on vielä kevätpäättäjäisretki. Haikeaa jotenkin, en ikinä enää mene äiti-lapsikerhoon kun syksyllä olen jo töissä. Siellä on kuitenkin ollut tosi leppoisaa ja mukavaa ja kivoja äitejä lapsineen juttukavereina.
Lillillä nenä valuu, niin valui kerhossa muillakin. Taitaa olla flunssaa eikä allergiaa, sillä tänään räkä on jo paksumpaa ja kellertävää, eikös allerginen nuha ole ihan kirkasta ja juoksevaa?
Päivän Galluppiin, inhokkikotityöni on pöydän pyyhkiminen. Olenko ihan kummallinen? Tiskikone ja pyykkikone on ihan ok, niitten kanssa toimin ihan mielelläni mutta että pitäisi tiskirättiin tarttua ja pyyhkiä puuronjämät pöydältä - yöks! Ja sitten kun se jää tekemättä heti niin sittenhän ei ne lähdekään... Sitten saakin laittaa vahakankaan pyykkikoneeseen, se on paljon mukavampaa :-)
Leannalle on peukut pystyssä täälläkin. Helmikuulleko se menisi jos sattuisi tärppäämään?
Jatu, minäkin ehdotan ulkoilua, siellä riidat pysyy paremmin poissa. Ja on mukavampaakin, jos sattuu olemaan juttuseuraa ja lapsille muuta leikkiseuraa kuin toisensa. Tuo " sisarusrakkaus" kyllä tulee kukkimaan vielä pitkään, meilläkin pojat ovat aikamoinen taistelupari välillä ja muuten taas parhaat kaverit.
Nyt pitää lähteä hakemaan Karea tarhasta... Sitten pitää etsiä luentokalvot iltaa varten. Milloin minä opin sanomaan ei kaiken maailman ylimääräiselle duunille???!
Aurinkoa kaikkien päivään!
Ankkis ja [color=red]♥Lilli♥
Meillä ollut kovin touhukas aamupäivä. Naapuruston äitien kanssa siivosimme pihamme yhteisen leikkimökin. Koska nämä meidän 1.5 - 4-v. ovat ne " syypäät" joiden vuoksi leikkimökki oli täynnänsä hiekkaa. Siellä kun leivotaan (lue heitetään ympäriinsä) ämpärikaupalla kakkuja vaikka ihan hiekkalaatikko on vieressä. No, meillä oli ihan hauskaa. Lapsosetkin olivat mukana siivoustalkoissa, jokaisella omat rätiti ja osallistuivat taitojensa puitteissa.
Sitten kun leikkimökki oli siisti ja siivottu, söimme kaikki yhdessä lounaan. Ja jälkkäriksi vielä tietenkin jäätelöt. Nam :)
Aamulla oli hiukan pelottava paikka kun tyttö kompuroi portaissa ja tuli muutaman rappusen ala kolinalla. Ei onneksi käynyt kuinkaan. Vain pieni mustelma lisää muiden joukkoon.
Leannalle tärppionnea :) Jännätään miten käy.
TP, onnea asunnon löytymiseen! On se ihana tunne sitten, kun löytää juuri sen mistä tykkää. Meille tuli miehen kanssa heti sellainen olo, että tämä se on. Tai sellainen hyvä ja varma tunne, joka säilyi seuraavaankin päivään. Tunne vain voimistui kun kävimme täällä katsastamassa lisää ja kun remontoimme jne. Ja kyllä täytyy sanoa, että en taida täältä muuttaa enää minnekään :) Olemme niin paljon viihtyneet ja täällä on ihana asua.
Enkelille jälkikäteen onnea :) Eipä niitä synttärikortteja juuri tule enää itsekään lähetettyä. Muutamalle ystävälle ja vanhemmille sekä kummilapsille (yleensä saavat kortit sitäpaitsi lahjan kera). Tekstarit ne kai ne yleisemmät ovat. Toisaalta harmi. Siinä kortissa on oma tunnelmansa, sen on jokainen itse valinnut ja kirjoittanut - siinä on sellainen henkilökohtaisempi tunnelma.
Hilu, hyvä jos tunnelin päässä pilkistää valo! Tsemppiä edelleen parisuhdekiemuroihin. Sinulla ei kyllä helppoa ole, kun miehesi paljon reissaa työnsä vuoksi.
Meilläkään minä en silitä miehen paitoja. Mies saa kauluspaitansa silittää itse - ja usein peseekin ne itse :) Pyykkäystä en niin kauheasti inhoa mutta se mistä en tykkää on imurointi. Mulle tulee aina niin hiki ja suuri ärsytys päälle, inhoan koukkia nurkkia ja nyysätä sohvan alusia. Ja se mitä inhoan kaikkein eniten on ikkunoiden pesu. Yök :) Onneksi sitä ei kovin usein tarvitse tehdä.
Olikohan vielä muuta .. Enpä muista. Ai niin, Jatulle voimia taisteluparin kanssa!! Ja voimia kaikille muillekin sen tarpeessa oleville - sairasteleville ja väsyneille!
Lähden keittämään kahvit
Alli
Täällä yksi rättikammoinen! Enpä huomannutkaan aikaisemmin sitä mainita. YÖK! Sen on näköinen kyllä keittiökin usein:(
Tänään toistui taas se tuttu kaava. Tultiin puheterapiasta ja pieni paapero heräsi heti paikalla. Voi että se on ärsyttävää. Oli ehtinyt nukkua vain tunnin (no, eilen nukkui 3h päikkäreitä). Oli muuten nukkunut ilman tuttia, kun anoppi ei ollut sitä tajunnut kunnolla etsiä. Oli ajatellut, että ehkä ollaan jätetty se jo pois. Ehkä pitäiskin jättää, kun se on aina hukassa. Anoppikin ihmetteli sitten, että eikö meillä ole kuin yksi tutti. Hemmetti soikoon, niitä on ollut lähemmäs 10, mutta kun ne kaikki katoaa jonnekin! Anoppilassakin niitä on ollut monta, mutta nyt ei muka ole kuin yksi jos sitäkään. Eli missäs ne sitten on? :)
Ajatukset lakkasi kulkemasta...
Oltiin puistossa,oli paljon lämpösempi ku eilen!!!Tuuli vaan vei kokoajan typyn hatun,täytyy ommella nauhat..typyllä kun ei sitä tukkaa ole juuri suojaamaan ni pää palais varmasti heti!
Muutenki oli jotenki rasittavaa,neiti viihtyy 30sek jossain ja taas juostaa..ja minä perässä.Ei voi antaa mennä ite ku esim. on ollu monta läheltä piti tilannetta ku on juossu kiikun alle...
On tutustuttu meidän yläkerran naapureihin..siellä on poika 2kk nuorempi ku meidän poika,3v poika ja 4kk tyttö..Nyt on poika siel leikkimässä ja ku typy herää mennää kaffelle :-)
Naapuri lähtee taas tammikuussa töihin mutta ovat nyt kesän tässä seurana..ja voidaan laittaa pojat keskenää pihalle esim.typyn uniaikaa.
Kiva T-P et löyty mieluinen koti :-)
Tämä meidänkin(ei ole oma,eikä rivari)mutta kun käytii kattomassa ni heti tiiettii et tässä tahotaa asua....Eli se oma rivari on haave!!!!
LAskuja täytys alkaa maksaa...
Illalla jumppaa..oon kyllä sen tarpeessa!
jatu
Oli jo sivulla 2. Myöhemmin omiin asioihin.
Piti vähän venyttää yli kasin, ettei heräis aamulla kukonlaulun aikaan tai jopa ennen sitä:) Päikyt kesti noin yhteen, eli aika pitkä valvomistauko tuli. Selvästi on väsyneempi nyt kun on vähän nuhaakin.
Asunnosta. Juu siis kokoonsa nähden oli hintava mutta pyyntihinnathan on aina pyyntihintoja. Laina-asiat seisoo melkein väkisin jonkin aikaa. Yks pankki vasta kysytty tosin. Mutta kun ei ole vielä selvillä, paljonko mä saan liitolta työttömyyspäivärahaa, niin se vähän rajoittaa sitä, millaisella takaussysteemillä otetaan lainaa. Kun mieskin on vielä koeajalla. Joten taitaa mennä tuo eilinen hyvä asunto sivu suun:/ Mutta eihän sitä koskaan tiedä.
Töihin pitäs varmaan minunkin mennä tuota lainaa ajatellen mutta en mitenkään näe itseäni nyt (enkä kai koskaan!) viemässä lasta hoitoon. No tietysti sen aika on joskus mutta ei kai vielä? No ei ainakaan kesällä. Syssyllä sitten Onni on taas vanhempi ja hoitoon vieminen kirpaisis ehkä vähän vähemmän - tai sitten ei.
Hiisi, että immeisen muisti on lyhyt. Pinoon piti kommentoida mutta en taaskaan muista mitä. Nolottaa ihan.
No olette kaiketi tottunut, että tältä suunnalta tulee aina omaa napaa ja noita unijuttuja:)
T-P
On tiskikoneen tyhjentäminen!!! Imurointi on kivaa!!!
Ehdottomasti käykää monessa pankissa kyselemässä lainaa. Kerrotte ne faktat mitkä tiedätte ja siltä pohjalta kyselette mahdollisuuksia. Jos pankki antaa tarjouksen, niin se voi pelastaa asuntokaupat. Yleensä on siis hyvä olla laina hommattuna, kun käy kattomassa asuntoja.
Asunnon hintoja kannattaa seurailla ja miettiä minkä arvoinen joku asunto oikeasti ois teille. Me tehtiin 2 tarjousta tästä kämpästä. Eka hylättiin heti. Toinenkin hylättiin, mutta me sanottiin, ettei tämä ole meille enemmän arvoinen (vaikka ois tosi paljon harmittanut, jos ei oltais saatu tätä, mutta rajansa kaikella). Meni jonkun aikaa ja välittäjä kyseli oltaisko vielä kiinnostuneita ja lopulta tehtiin kaupat sillä tokalla tarjoussummalla joka oli muistaakseni 12000 vähemmän kuin tästä pyydettiin. Oltiin tosi tyytyväisiä, vaikka jonkin aikaa saadaan silti maksaa melkoisia lainasummia pankille:)
Meidän koira nypittiin juuri ja tulipahan tosi eri näköinen otus. On niin siisti ja kaunis koira taas. Täytyis saada aikaseksi pestyä joku päivä, niin saattais lähteä loput irtoavat karvat nopeammin.
Lähden kattomaan telkkaria...
T: Ynkkis
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=7207416&p=1&mpage=3&tmode…