Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**TIISTAIHIN SYYS04ÄIDIT**

09.05.2006 |

Pinoon taas paljon väkeä, jooko!? :-)

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

telkkarista loppuu kaikki hyvät sarjat, siksi vissiin notkun täällä illasta :)

Kiitos rakkaat myötätunnosta.

Tämä parisuhteen puiminen olisi paljon helpompaa jos toinenkin osapuoli saisi sanaisen arkkunsa auki, siis mies.

Mutta ei niin ei, yksin saan höpöttää ja kiskoo väkisin vastauksia toiselta, huoh.

Lauantaina lähden metsästämään bikineitä, jotta voin esitellä valkoista ja runsasta minääni espanjan rannoilla :) Typylle pitää myös ostaa uimapuku.

Tikrulle tsemppistä lainahommeliin, toivottavasti onnistuu.

Leannan jännityksessä elän mukana.

Öttis sinäkin olet jo yli puolenvälin odotusmatkalla, hui kuinka aika menee.

Kiva lukea esim. Nöösän hoitokokemuksia, meilläkin hoito ajankohtainen jossain vaiheessa syksyä, jahka saan töitä, niin ja haettua sitä hoitopaikkaa.

Onneksi Aavis ei ollut hometta teidän talossa.

Nyt alkaa 4D, painun sitä katsomaan, öitä!

Hilu

Vierailija
22/22 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa napaa,pinot oon viimepäivinä vilkuillut,vaan jotenkin kirjoittaminen on tuntunut vaikealta.

Mies lähti J-kylään sunnuntaina asunnolle,hällä on sielllä apumies ja laittavat saunanlattian ja tapetoivat ja maalailevat.

Mä siis pääsi vihdoin kokeileen YH elämää,vähän kauhistutti,mies tulee ilm.perjantaina ja meillähän miehellä ei ole ollut työmatkoja tmv. Äitini houkutteli et oisin tullut sinne kyläileen,mut oikeastaan oon tosi tyytyväinen et kotosalla ollaan pysytty ja ihan hienosti on mennyt. Vilholla on vielä joku ihme luksus-kausi menossa, nukkui viimeyönä 11h,ei heräilyjä,ruokahalut hyvät ja niin hurmaava ja hyväntuulinen. Paljon on ulkoiltu ja iltasella oon kylvettänyt tunnin nyt joka ilta (poju tykkää). Oikestaan tehnyt hyvää pieni erossa olo miehestä....

Perjantaina käytiin kokoporukalla J-kylässä,asunto vaikutti kivalta,vaikka pienihän se on omakotitaloksi,pesutilat on aika pienet ja jonkinlainen ulkorakenus/autokatos pitäis rakentaa. Mua kauhistuttaa mihin tungetaan kaikki tavara ja roina nykyisestä varastosta. jonkin verran on kuskattu talvitarvikkeita pulkkia yms miehen maapalalle lahteen ja jotain hakee mun vanhemmat viikonloppuna. lopuille pitää kai pystyttää joku teltta pihalle aluksi,kääks.

Tulevalla työpaikalla piipahdin,ihan mukavalta ilmapiiri vaikutti siellä. Ja keskustan kävelykadulla kävellessä mulle tuli tunne että olen palannut kotiin!!! (melkoisen suomi tourneen jälkeen: J-kylä -> Kokkola -> Oulu-> Helsinki -> Tampere -> Kangasala-------> J-kylä : ))))) Toivottavasti tämä tunne osoittautuu oikeaksi.

T-P jutteli hoitoonviennistä,se on harkinnassa meilläkin syksyllä....mutta, en ajattele sitä vielä vaan ajattelen että katsotaan miten asiat sujuu,tarvittaessa jompikumpi meistä voi olla vielä kotosallakin.

HYviä öitä kaikille syyslapsosille ja äideille!

tiivii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla