Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, oletko luova "makuuhuoneessa"?

Vierailija
06.11.2018 |

eli vastaa kolmeen kysymykseen: 1) teetkö usein aloitteita ja vaihteletko ehdotustapoja? 2) ehdotatko roolileikkejä, erilaisia paikkoja tai muita uusia tapoja 3) Ehdotatko itse lelujen tms käyttöä?

Tarkoitus on kartoittaa kuinka yleistä on näiden asioiden esiintuominen on naisten taholta. Yleinen käsitys usein on että miehet ovat näissä asioissa aktiivisempi osapuoli

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, samoin "keittiössä".

Vierailija
2/18 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikkiin. Olen myös umpikinky ja mies taas on paljon tylsempi ja mielikuvituksettomampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, samoin "keittiössä".

Samoin, teen usein ruokaa omasta "päästäni".

Vierailija
4/18 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eli vastaa kolmeen kysymykseen: 1) teetkö usein aloitteita ja vaihteletko ehdotustapoja? 2) ehdotatko roolileikkejä, erilaisia paikkoja tai muita uusia tapoja 3) Ehdotatko itse lelujen tms käyttöä?

Tarkoitus on kartoittaa kuinka yleistä on näiden asioiden esiintuominen on naisten taholta. Yleinen käsitys usein on että miehet ovat näissä asioissa aktiivisempi osapuoli

"Yleinen" taitaa olla tuo sinun "käsityksesi". Oikeastihan "miehet" eivät ole aktiivisempia ehdottelijoita kuin naiset.

Vierailija
5/18 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velho keittiössä, eikä muissakaan huoneissa tarvitse hävetä. 

Vierailija
6/18 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Yleinen" taitaa olla tuo sinun "käsityksesi". Oikeastihan "miehet" eivät ole aktiivisempia ehdottelijoita kuin naiset.

Oikeastihan miehet ovat aktiivisempia:
Studies show men still initiate sex twice as many times as women. The question - given the liberated times we live in now – is why?

https://www.dailymail.co.uk/femail/article-4512288/Why-men-initiate-sex…

Laita toki lähde, missä tutkimus on päätynyt täysin päinvastaiseen tulokseen.

Vierailija
7/18 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän vastaavat juuri ne muutamat naiset, jotka ovat itse aktiivisempia kuin miehensä.

Vierailija
8/18 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän vastaavat juuri ne muutamat naiset, jotka ovat itse aktiivisempia kuin miehensä.

Tarkoitat varmaan, että tähän "vastaavat" ne muutamat "naiset", jotka ovat "aktiivisempia" kuin "miehensä"?

Vierailija
9/18 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat varmaan, että tähän "vastaavat" ne muutamat "naiset", jotka ovat "aktiivisempia" kuin "miehensä"?

Tässä taas näkee Vauvan keskustelun tason. Naisilta kysytään jotain mutta kaikki vastaukset jotka ovat sinun pikku kuplasi ulkopuolella hylätään. Hieno homma. 

Vierailija
10/18 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiin "en". 

Vierailija
11/18 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, koska olen mieheeni seksuaalisesti kyllästynyt, nuorempana olin hyvinkin estoton ja "luova". Mielikuvituksessani olen ihastukseni kanssa edelleenkin hyvinkin luova, olen kuvitellut meidät satoja kertoja sekstaamassa vaikka minkälaisissa paikoissa, asennoissa, vaatteissa ja ryhmissä. Tämä toki tapahtuu vaan pääni sisällä. mutta jos oikeasti saisin tsäänssin hänen kanssaan, niin varmasti tapahtuisi vaikka mitä.

Vierailija
12/18 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole, koska olen mieheeni seksuaalisesti kyllästynyt, nuorempana olin hyvinkin estoton ja "luova". Mielikuvituksessani olen ihastukseni kanssa edelleenkin hyvinkin luova, olen kuvitellut meidät satoja kertoja sekstaamassa vaikka minkälaisissa paikoissa, asennoissa, vaatteissa ja ryhmissä. Tämä toki tapahtuu vaan pääni sisällä. mutta jos oikeasti saisin tsäänssin hänen kanssaan, niin varmasti tapahtuisi vaikka mitä.

Saanko kysyä mikä on estänyt sinua piristämästä seksielämäänne miehesi kanssa? Miksi et ole tehnyt jotain asioille, joiden vuoksi olet kyllästynyt mieheesi?

Vierailija
13/18 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanko kysyä mikä on estänyt sinua piristämästä seksielämäänne miehesi kanssa? Miksi et ole tehnyt jotain asioille, joiden vuoksi olet kyllästynyt mieheesi?

Kiitos huolenpidosta, MINÄ olen kyllä hommannut asuja, leluja yms. rekvisiittaa sadoilla euroilla, ja yrittänyt elävöittää touhua muutenkin, mutta vituttaa se, että toinen ei tee elettäkään asioiden muuttamiseksi. Sanoin kyllästyneeni seksiin mieheni kanssa, en  seksiin ylipäätään. Älä kommentoi, jos et tiedä asiasta mitään.

Vierailija
14/18 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos huolenpidosta, MINÄ olen kyllä hommannut asuja, leluja yms. rekvisiittaa sadoilla euroilla, ja yrittänyt elävöittää touhua muutenkin, mutta vituttaa se, että toinen ei tee elettäkään asioiden muuttamiseksi. Sanoin kyllästyneeni seksiin mieheni kanssa, en  seksiin ylipäätään. Älä kommentoi, jos et tiedä asiasta mitään.

Eihän tuo kysymys ollut mitenkään töykeä...

Vierailija
15/18 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.en

2.en

3.en todellakaan

Vierailija
16/18 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, yh-mamma ainesta.

Vierailija
17/18 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna32 kirjoitti:

1.en

2.en

3.en todellakaan

Onneksi olkoon, yh-mamma ainesta.

Vierailija
18/18 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään varmaan 50-50 aloitteet, mutta miehen aloitteet on aika usein 2 min esileikki ja sisään, mikä ei siis haittaa sekään, koska olen nopeasti valmis ja lähes aina halukas. Ollaan myös sovittu, että minut saa vapaasti herättää suoraan seksiin, mikäpä sen mukavampaa. Omat aloitteeni jakautuvat suorapuheiseen ehdotukseen tai sitten viettelen ja keskityn pidempään esileikkiin ensin.

Ehdotan paikkoja ja uusia tapoja, mies tekee aloitteet lähes pelkästään kun ollaan jo päästy sänkyyn.

Ehdotan leluja, juuri tilasin muutamia erilaisia, miehelle olen esitellyt näistä vasta kaksi... Viikonloppuna voisin ottaa sieltä taas yhden, siis totta kai tilasin myös hänelle juttuja. Ajattelin ehdottaa hierontaa silmät sidottuna ja kun tilanne on luonnollisesti edennyt suikkariin, kaivan tekomirrin, johon upotan hänet, eikä hän saa nähdä mitään...

Suhdetta takana vuosi ja mies on ollut häkeltynyt halukkuudestani. Ja olen ymmärtänyt ettei se ole aina pelkästään hyvä asia... Mutta näillä mennään. Kieltäytyä saa kuitenkin aina, puolin ja toisin.

Olen itse 35 ja mies 52, vielä setä jaksaa hienosti. =)