Yli 10 vuotta yhdessä olleet, kerro 5 asiaa joita kumppanissasi rakastat jokaisena päivänä?
Aloitan! 1. Aamut, herätessä nappaa kainaloon saman peiton alle ja kertoo rakastavansa. 2. Kotityöt jakautuu tasan, keittiö =mies hoitaa, muut minä, pyykit hoidetaan molemmat. 3. Nauretaan samoille asioille 4. Kehuu kauniiksi vaikka olisi tukka pystyssä ja hänen bokserit jalassa saunan jälkeen. 5. Raha-asiat hoituu aina vaikka olemme työttömiä, siitä huolimatta matkaillaan paljon ja reissut ovat mahtavia.
Ei nyt missään paremmuusjärjestyksessä omat, mutta tuossa muutamia asioita joita miehessäni rakastan. Ollaan lapseton alle&yli lapseton pariskunta.
Kommentit (34)
20 vuotta yhdessä eikä tule yhtään rakastettavaa asiaa mieleen.
Onnea vilpittömästi teille kaikille joilla menee pitkässä parisuhteessa hyvin.
1. Huomaavainen, osoittaa teoillaan välittämistä.
2. Pettämätön huumorintaju
3. Yhteiset keskustelut
4. Samanlaiset elämänhaaveet
5.Luotettava, jaksaa uskoa parempaan tulevaisuuteen vaikkei elämä ole aina ollut helppoa
17 vuotta yhdessä, ja rakastan:
- nukkumaanmenon hetkiä, kun saan käpertyä hänen lämpöönsä yhteisen peiton alle ja sanomme rakastavamme (joka ilta)
- sitä, miten hän on lapsen kanssa, katsetta hänen silmissään, kun katsoo pientä
- huumorintajua, karsimaa, sitä, miten usein ajattelemme täsmälleen samaa asiaa samaan aikaan
- sitä, miten hän hoitaa osuutensa kodin asioista; en esimerkiksi koskaan joudu viemään kompostia tai ottamaan hiirtä hiirenloukusta (asumme vanhassa talossa), koska hän tietää minun inhoavan näitä asioita
- hänen lauluääntään
- hänen ulkonäköään
- hänen yleissivistystään ja kiinnostustaan maailman asioita kohtaan.
On myös asioita, joita en hänessä rakasta, mutta sitähän ei kysytty. :)
1. Antaa mun usein vaan levätä; hoitaa lapset ja tekee ruoan.
2. Ihana halausote
3. Taitava suutelija
4. Hipsuttelee ja hellii kun katsotaan tv:tä.
5. Jaksaa mun mielialan vaihteluja ja pms-oireita.
Siinä tärkeimmät. On se komeakin ja urheilee.
N37, yhdessä 16 v. kolme lasta.
1. Älykäs
2. Edelleen hyvännäköinen kuten 35v sitten
3. Rakastaa minua ja pitää minusta huolta
4. Kiltti ja mukava
5. Hyvä keskustelija, arvotamani arvot näkyvät myös hänessä päivittäin
Aww, tää on aivan ihana keskustelu, vauva.fi:n parhaimmistoa! Olen ollut avomieheni kanssa yhdessä vasta reilut 2 vuotta, mutta täällä on listattu ihan samoja asioita, joita arvostan hänessä. Voin siis tästä(kin) syystä nähdä helposti meillä pitkän ja onnellisen yhteisen tulevaisuuden! :)
Vierailija kirjoitti:
19 lisää kuudennen jutun, että aina jos tuun myöhään kotiin ja mies on jo nukkumassa, laittaa mun pehmoeläin-unikaverin sänkyyn tai yöpöydälle jonkinlaiseen "moikka tervetuloa" -asentoon
❤️ Nämä tällaiset jutut on ihania.
Oma mieheni esim siivotessaan, taittelee wc-paperin reunan samoin kuin hotelleissa, minua se jaksaa aina vaan hynyilyttää. Se on vaan niin koominen yksityiskohta.
1. Ei vaadi minulta mitään eikä yritä muuttaa minua.
2. On luotettava ja rehellinen.
3. Auttaa muita ihmisiä pyyteettä.
4. Laittaa hyvää ruokaa ja nauttii siitä.
5. On rakastava, hellä ja huomaavainen.
Yhdessä 25 vuotta.
1. Pylly ja lihakset
2. Huolehtii perheestä ja on ahkera
3. Elämän asenne
4. Taitava käsistään
5. Taitava rakastaja
Hän on rinnallani 28 vuotta kulkenut ihminen. Tuttu ja turvallinen.
Hyväntahtoinen ja kiltti.
Kaunis ja haluttava myös.
M 47v
Ottaa suihin ja nielee
Antaa kakkosta
Ei pihtaa
Tekee hyvää ruokaa ja huolehtii kodista
Ei nalkuta
No rakastan rakastan, mutta silti päivän kohokohta on, kun emäntä rapsuttelee minua selästä.
1. On todella hyvä sängyssä ja ottaa aina minut huomioon. On myös aika hyvin varusteltu ;)
2. On kiltti, kohtelias ja auttavainen kaikille. Aina ensimmäisenä tarjoamassa apua esim. katua ylittävälle mummelille tms
3. On edelleenkin todella paljon läsnä lähes teini-ikäisten lastemme elämässä. On ollut myös koti-isänä kun he olivat pieniä
4. Auttaa kotitöissä
5. Meillä on hyvin samanlaiset arvot. Olemme molemmat avioeroperheestä ja yritämme tehdä kaikkemme että lapsillamme olisi normaali ydinperhe
6. On todellinen herrasmies, avaa ovet, auttaa takin pois päältä esim ravintolassa ja muistaa aina kehua kauniiksi
7. Ei viiletä baareissa.
Tällaisia mietteitä 22 vuoden yhteiselon jälleen. Temperamenttiakin toki löytyy koska mieheni on espanjalainen mutta usein puhutaan siitä kuinka edelleenkin päivän paras hetki on löhöillä sohvalla toista hellien ja katsoa jotain hyvää sarjaa.
Viittä asiaa ei ole. Rakastan kumppaniani enää kaverina ja lastemme isänä. Rakastan häntä koska hän tekisi mitä vain vuokseni. Yhdessä ollaan oltu 19v.