Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkustan tosi vähän.

Vierailija
05.11.2018 |

Koska inhoan matkustamista. Missä maissa itse olet käynyt ja tykkäätkö matkustaa? Missä
Asut ja missä maissa lapsesi ovat olleet?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi inhoat matkustamista?

Vierailija
2/4 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. olen matkustanut viimeksi vuonna 1986, silloin vanhempieni matkalle pakottamana. Silloin olin 13 vuotta, ja seuraavilla matkoilla vanhemmat onneksi jo uskalsivat jättää minut yksin kotiin, kun en kerran matkoille halunnut (ja olin muuten aika tehokas pilaamaan muidenkin matkan jatkuvalla vastaan haraamisellani ja valittamisellani).

Lapsena tosiaan jouduin matkustamaan paljon koska vanhemmilleni matkustelu oli harrastus. Lisäksi kaksi kertaa olen asunut pätkän ulkomailla äidin työn takia. Niitäkin keikkoja inhosin, joutua vieraaseen kouluun jossa en tunne ketään, en edes osaa kieltä, kiusataan. Olen aina ollut sellainen ihminen joka tykkää rutiineista ja tutusta ja vain stresaantuu ja ahdistuu vaihtelusta. Matkat on minulle vain ahdistuksen ja stressin sietämistä vailla mitään iloa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut kolmessa maassa Euroopassa suomen lisäksi ja matkustanut olen 19 eri maahan. Jouluksi lähden italiaan.

Vierailija
4/4 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut kolmessa maassa Euroopassa suomen lisäksi ja matkustanut olen 19 eri maahan. Jouluksi lähden italiaan.

Mitkä maat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan