Sähkötupakka mistä voi ostaa
Mistä voi ostaa NIKOTIINITONTA sähkötupakkaa makunesteillä. Nimenomaan valmiina ettei itse tarvitse kasata
Kommentit (5)
Mielenkiintoisen linkin olet kaivanut.
Samoja suunnitelmia. Savuttelun lopettamisesta ei tule mulle vieroitusoireita (kokeiltu on), mutta tavasta on vaikea päästä eroon. Nikotiinittomat nesteet käy ihan hyvin.
Haitallisuus tosin mietityttää nesteissäkin. En usko hetkeäkään sitä propagandaa, että höyryttely on haitallisempaa tai edes lähellekään yhtä haitallista kuin savuttelu, mutta imuttelen silti mielelläni kaikista haitattomimmista nesteistä hyöryni. Onko mitään tehty vertailuja, mitkä nesteet on varmasti vähähaittaisia tai kokonaan haitattomia? Nikotiinitonkin siis käy.
Kannattaa kattoa sellainen dokumentti, kuin Beyond the Cloud. Saattaa olla vielä Netflixissä.
Siitä sai aika hiton paljon tietoa tosta vapetuksesta.
Itse nyt 2 vuotta vapennut tupakoinnin lopettamiseksi enkä vaihtaisi ainakaan röökiin enää koskaan.
Paljon parempi olo itsellä tuon vapen kanssa kuin röökin kanssa.
Tietysti aina parempi kun ei mitään ylimääräistä sinne keuhkoon vetelisi.
Mutta kuten sanoit tuosta tavasta.
Vertailuista en voi sanoa kuin että googlettamalla täytyy koittaa.
FinnVape ja Vaperoom tekee ne nesteet itse siellä asiakkaalle odotellessa. voit aina sanoa että ei laita sitä nikotiinipohjaa siihen. täten on sitten nikotiinitonta. Korvaavat sen vaan PG tai VG nesteellä.
Googlettamalla FinnVape tai Vaperoom löytyy helsingistä ainakin. Nyt et pahemmin määritellyt, että mistä päin olet etsimässä.