Kadutko eroa?
Kadutko, että erosit? Miksi?
Tuli mieleen, kun täällä on viime aikoina ollut ketjuja jossa ihmiset miettii eroaisiko vaiko ei
Kommentit (11)
En kadu. Eron hetkellä en tuntenut mitään enkä kuukausiin sen jälkeen. Nyt tulee vain inhon tunteita, jos pitää exän kanssa olla tekemisissä
en, rakastan vielä , mutta miksi olisin ihmisen kanssa joka ei rakasta
En todellakaan kadu. Vielä näin neljä vuotta myöhemmin olen todella tyytyväinen, että rohkenin. Elämä on paljon parempaa.
Ainoa suru on perheen hajoaminen. Mutta se oli vähän kuin suru lapsettomuudesta, jotain joka jäi saamatta. Se perhe-elämä ei ollut tervettä eikä onnellista, ja surin enemmänkin unelmaa perheestä, ja sitä ettei se toteutunut.
Kadun. En löydä enää raitista puolisoa.
En tosiaan kadu. Olen niin helpottunut, että pääsin siitä valehtelevasta ja pettävästä siasta eroon :)
En kaudu. Löysin paljon paremman tilalle. Tätä on jo kestänytkin kolme kertaa pidempään.
Minulla on 2 avioeroa takana enkä ole katunut kumpaakaan. Olen nyt kolmatta kertaa naimisissa ja erittäin onnellinen. Kolmas kerta toden sanoo, vai miten se nyt meni😄
En kadu. Loppuvuodet oli kaikin puolin epäterveellä pohjalla. Ja luulen, ettei ex.vaimonikaan kadu.
Vierailija kirjoitti:
Kadutko, että erosit? Miksi?
Tuli mieleen, kun täällä on viime aikoina ollut ketjuja jossa ihmiset miettii eroaisiko vaiko ei
En todellakaan kadu eroani. Kadun vain sitä etten lähtenyt aiemmin.
En ole eronnut avo- tai avioliitosta. Seurustelusuhteen katkeamista en kadu.