Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia etävanhemman kiusanteosta?

05.11.2018 |

Kertokaa omia kokemuksia

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta on vääntöö. Ja kaikki pitäs tehdä niinku etä käskee. Haukkuu ja solvaa lasten kuullen lähiä.

Vierailija
2/67 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko haukutaan isät lyttyyn

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa jos lapset joutuu kuunteleen vanhempiensa tappelua.

Vierailija
4/67 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taasko haukutaan isät lyttyyn

Etävanhempi voi kyllä olla äitikin...

Vierailija
5/67 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkuja ei oke pakko kuulla. Ei tarvi olla etän kanssa tekemisissä mitenkään. Edellyttää tarkan sopimuksen kaikista tapaamisista ja sen noudattamista.

Vierailija
6/67 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä etä jätti lapset hakematta tapaamisiin, ilmoittamatta. Harmi, sillä minua ei sillä onnistunut kiusaamaan, opin kerrasta, etten laske sen varaan. Lapset jaksoi silti varmaan vuoden aina odotella.

Sitten ne perinteiset, pitkitetään passihakemuksen allekirjoittamista, unohdetaan tulla lastenvalvojalle sopimaan elatuksesta jne.

Sitten kun lapset kerrankin hakee, voi unohtaa päiväkotiin autottoman lähin kiusaksi rattaat. Joululoman ajaksi.

Vierailija
7/67 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä isä on etä

Vierailija
8/67 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää näitä?

Vierailija
9/67 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoittaako tuo että etävanhempi kiusaa vai että etävanhempaa kiusataan? Minä olen naispuolinen etävanhempi ja minua kiusataan. En mm. saa tavata lapsia ja lapset ovat merkillisellä tavalla haluttomia tapaamaan minua vaikka tykkäävät halailla, suukotella ja jutella kanssani. Lähtevät kuitenkin kipin kapin isänsä matkaan kun tämä tulee hakemaan. Kieltävät soittamasta ja kieltäytyvät yhteydenpidosta. Siihen ei ole mitään syytä. 

Vierailija
10/67 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukotus

Vierailija
11/67 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä etä valittaa lasten vaatteista ja kengistä. On viemässä käräjille millon mistäkin. Puhuu isän oikeuksista.

Vierailija
12/67 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä etä valittaa lasten vaatteista ja kengistä. On viemässä käräjille millon mistäkin. Puhuu isän oikeuksista.

No se on totta että ei ole isän oikeuksia vaan lasten oikeus.

Vierailija
13/67 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole yli neljään vuoteen näkynyt, eikä kuulunut.

Vierailija
14/67 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerro mitä hänen luonaan tapahtuu, ei kuulu kuulemma lähihuoltajalle. Lapsi kertoo itse että isin luona meinasi hukkua rannalla, yhteinen koira on tapettu, ja kerran lapsen kummitäti soittanut tk:sta että miksi sun lapsi kannettiin just sisään. Vie lapsen salaa Ruotsiin ilman passia, jättää lähivanhemman nimellä tulleet lapsen sairaalalaskut maksamatta että menevät perintään (käräjäoikeus määrännyt lapsen sairaalakulut isälle, koska isän nimissä lapsivakuutus) ja lähihuoltajalle tulee maksuhäiriömerkintöjä.

Haukkuu lähihuoltajaa mielisairaaksi tuttavilleen ja tuttavat piinaa häntä esimerkiksi yöelämässä kulkemalla perässä ja haukkumalla. Antaa uuden kumppaninsa haukkua lähivanhempaa lapselle ja uskotella ettei lähivanhempi välitä lapsesta.

Ei vastaa viesteihin. Oikeusavustajan neuvo suosia viestintätapoja joista jää mustaa valkoiselle, koska etävanhempi on epärehellinen.

Terveisiä.

Vierailija
15/67 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sinne käräjille nyt noin vaan mennä. Ainakaan minkään pikku jutun takia. Täällä kans etä isä haukkuu äitiä lapsille ja uhkailee vähä kaikesta.

Vierailija
16/67 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten helposti sinne käräjille sit mennään?ja kuinka paljon etä voi vaikuttaa esim tekemällä uudet sopparit lastenvalvojalla?

Vierailija
17/67 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
18/67 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten helposti sinne käräjille sit mennään?ja kuinka paljon etä voi vaikuttaa esim tekemällä uudet sopparit lastenvalvojalla?

Kiinnostais tietää kans jos joku tietää?

Vierailija
19/67 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/67 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostais tietää kans jos joku tietää?

Mua kans kiinnostais tietää miten toi käräjille vienti tapahtuu?