Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin nainen raskaana, mutta isää ei näy kuvioissa!

Vierailija
09.05.2006 |

Halkean uteliaisuudesta.

Haluan tietää missä mennään.

Kuka on lapsen isä?

Nainen on asunut tässä talossa 4 vuotta ja ikinä ei ole miestä näkynyt kylässä. Nainen on talon kirjoilla yksin, tämän tarkistin isännöitsijältä. Näin omin silmin naisen tuossa pihalla ja hän oli viimeisimmillään raskaana. Olin tietysti tyrmistynyt, miten tämä voi olla mahdollista, miten en ole aiemmin huomannut mitään? Aivoni löivät tyhjää silkasta hämmästyksestä. Nainen ei ole halunnut koskaan vaihtaa kuulumisiaan kenenkään talon asukkaan kanssa, sanoo vain hei ohi mennessään. Minun on kuitenkin tämä vauva-asia ratkottava, muuten ratkean.

Minulla on omakin elämä, mutta naapureiden elämät ovat vaan kiinnostavampia kuin omani... etenkin tämän mystisen naisen tarina ja elämä kiinnostaa, nyt viellä enemmän kuin aiemmin.

Tiedetään, olen kerrostalokyttääjä. Tunnustan sen avoimesti. Nautin siitä kun tiedän naapureiden asiat paremmin kuin omani, ainakin luulen niin.

Päässäni pyörii kysymyksien maailmanpyörä.

Kuka on lapsen isä?

Miten nainen on onnistunut salaamaan raskautensa minulta?

Onko nainen laittanut vauvan alulle yksin keinohedelmöityksellä?

Täytyyhän lapsella isä olla!

Auttakaa minua arvon av:n tietäjät. Miten nyt etenisin, sillä tämä mysteeri on saatava ratkottua ja naapuritietämykseni päivitettyä ajantasalle. Lähestynkö tätä naista hivuttautuen hiljaa udellen vai röyhkeästi suoraan kysyen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija - 09.05. 00:24 vastaa tähän viestiin (3/3)

Taalasmaan Ullako se siellä?

Vierailija
2/3 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija - 09.05. 00:31 vastaa tähän viestiin (5/5)

jospa on niin että ukkos on sen lapsen isä ja siksi ei avaudu heillä on ollut suhde jo melkein neljä vuotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulipas mieleen oma raskaus ja meidän talon kyttääjät.. kävi nimittäin niin että mies sai töitä muualta suomesta ja uskallettiin ruveta vauvantekohommiin. mulla oli vielä opinnot kesken ja jäin yksin sinne opiskelupaikkakunnalle asumaan, mies muutti pois meidän asunnosta.

aattelin vaan monesti että on varmaan hauskaa meisän talon uteliailla eläkeläisillä kun nuori naisihminen jää ihan yksin kasvavan mahansa kanssa ja ukkoo ei enää näy mailla halmeilla. onneks miehen opiskelukaveri sentään kävi meillä aina tiistaisin katsomassa huippumalli haussa-shown (joo, meillä oli semmoinen perinne että katsoimme sen yhdessä kun oli sekä mun että tän kaverin lempiohjelma), että jotain vihiä ehkä saivat mummot ja papat meidän hurjasta " kolmiodraamasta" .