Kuinka paljon juot kahvia?
Mä juon pannullisen joka päivä. Eli noin 6 mukillista. (Juon muumimukista)
Kommentit (30)
Täytän kohta 30 enkä ole eläissäni juonut edes puolta kuppia kahvia.
Kupillisen tai kaksi. Yleensä otan kaksi kuppia, mutta molemmat jää puoliksi juomatta. Tykkään aamukahvista, mutta en oikein enää kestä juoda sitä muulloin.
0-4 mukillista viikossa. Olen oppinut juomaan kahvia vasta yli 3-kymppisenä, eikä siitä koskaan ole tullut säännöllistä tapaa.
Voitte myös halutessanne kertoa että mihin aikaan juotte kahvia.
Mä juon 2 mukillista heti kun herään, toiset 2 töissä ja viimeiset 2 sitten kun tuun töistä. Alla tulee kellonajat että milloin kahvia juon
Ekat 2 noin klo 8:00
Toiset 2 klo 14:00
Viimeset 2 noin klo 16-18:00 riippuu siitä mihin aikaan pääsen töistä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kofeiinimyrkytys????
Googlaa vaan "kofeiinimyrkytys" niin sieltä löytyy tarkka tieto.
8 isoa mukia päivässä. 4× 2 mukia. N.klo 6, 10, 14, 18 ja 20. Tiedetään, että liikaa. Aamukahvia ilman ei pärjää. Muusta vois vähentää...
Vierailija kirjoitti:
8 isoa mukia päivässä. 4× 2 mukia. N.klo 6, 10, 14, 18 ja 20. Tiedetään, että liikaa. Aamukahvia ilman ei pärjää. Muusta vois vähentää...
Jep. Mä varmaan nukahtaisin seisaalle ellen saa kahvia heti kun herään.
Mullakin oli varsinkin joskus lapsena se, että olin jäänyt koukkuun kahviin jo silloin ja join 2-3 muumimukillista päivässä mutta sain usein siitä kofeiinimyrkytyksen ja sen takia paniikkikohtauksen. Mutta join sitä silti joka päivä vaikka tiesin saavani myrkytyksen noin 2 viikon välein. Silloin kun olin 14v niin pystyin alkaa juomaan kahvia enemmän koska enää silloin ei tullut myrkytystä. Toki nyt aikuisenakin niitä joskus tulee mutta erittäin erittäin harvoin.