Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon juot kahvia?

Kahvinjuoja
05.11.2018 |

Mä juon pannullisen joka päivä. Eli noin 6 mukillista. (Juon muumimukista)

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0-5 kupillista riippuen olenko koko päivän kotona vai töissä tms. Kotona yleensä yksi kupillinen päivässä, mutta aina en juo sitäkään. Lopetin aktiivisen kahvin juonnin joskus myöhäisteininä, koska sain kofeiinimyrkytyksen ja lisäksi kovan useamman päivän mittaisen pääkivun kun lopetin sen juonnin. Kipulääkkeistä ei ollut mitään apua silloin. Nyt pidän paussin aina, kun tuntuu, että riippuvuus on muodostumassa.

Mullakin oli varsinkin joskus lapsena se, että olin jäänyt koukkuun kahviin jo silloin ja join 2-3 muumimukillista päivässä mutta sain usein siitä kofeiinimyrkytyksen ja sen takia paniikkikohtauksen. Mutta join sitä silti joka päivä vaikka tiesin saavani myrkytyksen noin 2 viikon välein. Silloin kun olin 14v niin pystyin alkaa juomaan kahvia enemmän koska enää silloin ei tullut myrkytystä. Toki nyt aikuisenakin niitä joskus tulee mutta erittäin erittäin harvoin.

Vierailija
22/30 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän kohta 30 enkä ole eläissäni juonut edes puolta kuppia kahvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kupillisen tai kaksi. Yleensä otan kaksi kuppia, mutta molemmat jää puoliksi juomatta. Tykkään aamukahvista, mutta en oikein enää kestä juoda sitä muulloin. 

Vierailija
24/30 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0-4 mukillista viikossa. Olen oppinut juomaan kahvia vasta yli 3-kymppisenä, eikä siitä koskaan ole tullut säännöllistä tapaa.

Vierailija
25/30 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte myös halutessanne kertoa että mihin aikaan juotte kahvia.

Mä juon 2 mukillista heti kun herään, toiset 2 töissä ja viimeiset 2 sitten kun tuun töistä. Alla tulee kellonajat että milloin kahvia juon

Ekat 2 noin klo 8:00

Toiset 2 klo 14:00

Viimeset 2 noin klo 16-18:00 riippuu siitä mihin aikaan pääsen töistä.

Vierailija
26/30 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kofeiinimyrkytys????

Vierailija
27/30 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kofeiinimyrkytys????

Googlaa vaan "kofeiinimyrkytys" niin sieltä löytyy tarkka tieto.

Vierailija
28/30 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään, ja useampi kavereistanikaan ei juo kahvia ollenkaan.

Vierailija
29/30 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 isoa mukia päivässä. 4× 2 mukia. N.klo 6, 10, 14, 18 ja 20. Tiedetään, että liikaa. Aamukahvia ilman ei pärjää. Muusta vois vähentää...

Vierailija
30/30 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8 isoa mukia päivässä. 4× 2 mukia. N.klo 6, 10, 14, 18 ja 20. Tiedetään, että liikaa. Aamukahvia ilman ei pärjää. Muusta vois vähentää...

Jep. Mä varmaan nukahtaisin seisaalle ellen saa kahvia heti kun herään.