Kuinka paljon juot kahvia?
Mä juon pannullisen joka päivä. Eli noin 6 mukillista. (Juon muumimukista)
Kommentit (30)
0-6 mukillista päivässä. Yleensä 3 mukillista.
Aamu- ja iltakahvi, päivällisen jälkeen.
Koska jauhan pavut itse ja teen käsisuodattimella kahvin, tulee tyopäivinä useimmiten juotua vain yksi mukillinen (tuon kotoa termoksessa), joskus kaksi jos haen kahvilasta latten iltapäivällä. Illalla en juo kahvia. Viikonloppuina menee 2-3 mukillista päivässä.
Lähes aina aamuisin n. 3 kupillista.
Lisäksi saatan juoda iltapäivällä pari kupillista silloin, jos/kun olen jonkun tuttavan luona kylässä.
Aamupalan yhteydessä cortado. Iltapäivän mittaan ehkä 2-3 espressoa. Illalla en juo, tai jos juon, se on kofeiiniton cortado.
Suomikahvi on kuraa.
Muumien Haisulimukillisia kaksi kappaletta.
2 isoa mukillista aamuisin. Muina aikoina en huomaa kahvista olevan mitään piristävää vaikutusta, toki myös maun takia juon.
1,5 litraa päivässä maidon kanssa.
7 Nuuskamuikkusmukillista päivässä
En enää oikeastaan yhtään, koska vatsani ei pidä siitä. Lapsesta asti olen kyllä kahvista tykänny ja ennen join päivittäin ainakin pari mukillista siitä huolimatta, että kutsu vessaan tuli saman tien. En vaan enää jaksa sitä ravaamista joten parempi jättää kahvit juomatta. Hyvin pärjään ilmankin, vaikka toisinaan kyllä maistuisi...
0-5 kupillista riippuen olenko koko päivän kotona vai töissä tms. Kotona yleensä yksi kupillinen päivässä, mutta aina en juo sitäkään. Lopetin aktiivisen kahvin juonnin joskus myöhäisteininä, koska sain kofeiinimyrkytyksen ja lisäksi kovan useamman päivän mittaisen pääkivun kun lopetin sen juonnin. Kipulääkkeistä ei ollut mitään apua silloin. Nyt pidän paussin aina, kun tuntuu, että riippuvuus on muodostumassa.
En kaipaa mitään tälläsiä "En juo kahvia" vastauksia vaan vastauksia niiltä jotka juovat kahvia.
Reilun litran päivässä