Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sinun lihaskuntosi?

Vierailija
05.11.2018 |

Tässäpä linkki. Järkytyksekseni totesin, ettein pysty tekemään ainoatakaan tuollaista punnerrusta, joten olen rapakuntoinen.

https://kuntoplus.fi/treeni/lihaskuntoharjoittelu/testi-kuinka-vahva-yl…

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti miesten ja naisten perusero noin suuri, että yksi naisten punnerrus on kutakuinkin yhtä kuin yksi paljon vaativampi miesten punnerrus miehillä ?

Vierailija
22/32 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 25 naistenpunnerrusta. En kyllä tosiaankaan ole mikään "supervahva", herranjestas, sentään. Yhteen aikaan treenasin miestenpunnerruksilla mutta silloinkin tein niitä väärin, ei niitä varmaan nyt menis kuin korkeintaan 5 oikein tehtynä.

Mutta tottahan se on, että naisen pitää treenata enemmän kuin miehen päästäkseen edes suhteellisesti samoihin tuloksiin. Vähän turhauttavaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja olen 29-vuotias

/22

Vierailija
24/32 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saat itsesi lattialta ylös jos menet sinne makaamaan?

Kokeilepa itse, miten nouset makuuasennosta. Tuskin sulla on selkä suorana niin kuin punnerrussasennossa pitää olla. Eli hyvin sujuu ilman käsivoimiakin.

Vierailija
25/32 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaan 5krt viikossa kehon painolla kaikenlaisia sarjoja ja lihaskuntoliikkeitä ja menee helposti miestenkin punnerruksia noin 12Xperäkkäin.

Vierailija
26/32 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ainaki on selka suorana:Dsiis kuntoiluliike,ei mikaa oma juttu

Vierailija
27/32 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko oikeasti miesten ja naisten perusero noin suuri, että yksi naisten punnerrus on kutakuinkin yhtä kuin yksi paljon vaativampi miesten punnerrus miehillä ?

Hauskaahan tässä on se, että ne miesten punnerruksetkaan ei ole mitään rankkoja vaan liike mikä tehdään lämmittelyksi ennen kuin aletaan nostamaan rautaa. Leuanvedot sama juttu.

Vierailija
28/32 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty punnertamaan juurikaan, mutta lattialta pääsen ilman käsiä ylös, samoin sängystä. On sekin jotain. Samoin joku kyykkytesti onnistuu, jota tytär minusta testasi.

Siis pääset vatsaltaan ylös ilman käsiä? Selällään nyt on helppoa, mutta vatsaltaan ainakin mulle lähes mahdotonta.

Vierailija
29/32 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain 25 naistenpunnerrusta. En kyllä tosiaankaan ole mikään "supervahva", herranjestas, sentään. Yhteen aikaan treenasin miestenpunnerruksilla mutta silloinkin tein niitä väärin, ei niitä varmaan nyt menis kuin korkeintaan 5 oikein tehtynä.

Mutta tottahan se on, että naisen pitää treenata enemmän kuin miehen päästäkseen edes suhteellisesti samoihin tuloksiin. Vähän turhauttavaa...

Se on miehen ja naisen ero. Susta ei tule koskaan miestä deal  with it.

Vierailija
30/32 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

36

M38

Saan myös 17 sellaista punnerrusta, että toinen jalka on ilmassa.

Vierailija
31/32 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmäliikuntatunneilla on usein punnerrusosuuksia. Suurin osa miehistä tekee silloin naistenpunnerruksia, koska naisohjaajat tietysti niitä näyttävät malliksi naisvaltaiselle jumppaajajoukolle... Hävettää noiden miesten puolesta.

Vierailija
32/32 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/terveys/art-2000005328252.html

Tämä minulta sentään onnistuu. Ehkä yritän ylläpitää tätä ja unohtaa ne istumaannousupunnerrukset kun eivät ole koskaan onnistuneet.

-ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme