Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sinun lihaskuntosi?

Vierailija
05.11.2018 |

Tässäpä linkki. Järkytyksekseni totesin, ettein pysty tekemään ainoatakaan tuollaista punnerrusta, joten olen rapakuntoinen.

https://kuntoplus.fi/treeni/lihaskuntoharjoittelu/testi-kuinka-vahva-yl…

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä aika heikko jos polvet maassa ei mee yhtään.

Vierailija
2/32 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

25

N29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on huono, jos ei saa yhtään ns. miestenpunnerrusta.

Vierailija
4/32 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä saanu edes yhtään naistenpunnerrusta, joten aika pa*ka mun lihaskuntoni todennäköisesti on.

Vierailija
5/32 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saat itsesi lattialta ylös jos menet sinne makaamaan?

Vierailija
6/32 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella heikko. Lihaskunnon parantaminen on nyt seuraava askel elämäntapamuutoksessani. Olen keskittynyt ruokavalion muutokseen, jonka seurauksena painoni on tippunut 105kg:sta 77kg:n. Siirryn hoitamaan lasta kotiini, joten minulla on paremmin aikaa laittaa lihaskuntoni paremmalle tolalle. Töitä tehdessä siihen ei ole yksinkertaisesti aikaa, jos haluan viettää lapsenkin kanssa aikaa. Toivottavasti vuoden päästä seison käsilläni ja saan 50 vatsalihasta ja 50 punnerrusta.

Vierailija
7/32 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo määrät on kyllä aika alakanttiin vielä. Hyväkuntoinen nainen saa tehtyä kymmeniä "miestenpunnerruksiakin".

Vierailija
8/32 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäisiini verrattuna keskimääräistä parempi joka alueella. Testattu sellaisella ihme mittarilla kuntoutuskurssilla. En käy edes kuntosalilla, ikää 45.

Vierailija
9/32 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymmentä naistenpunnerrusta, mutta polvet ylhäällä en yhtään kunnollista. En sentään romahda heti maahan yrittäessäni. Tuon testin mukaan olisi jo hyvä kunto, mutta itse näen aiiika paljon kehittämisen varaa.

Vierailija
10/32 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mul on ainaki sillee, et esim en oo koskaa pystyny vetää yhtäkää leukaa. Mun voimat sijottuu erilailla.

Saan miesten punnerruksiiki , mut en aina jaksa / halua tehdä... tällä hetkellä teen vaan polvet maassa, ku en oo pitkää aikaa tehny punnerruksii. 

Mut sit esim joku istumaannousu makuulta niin niitä voisin tehä nii paljon ku vaa haluan.. Siis ilman että tuen muulla ku vatsalihaksilla..

Vierailija
11/32 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niinhän minä olen, mutta en ole ikinä tehnyt lihaskuntoharjoittelua. Ainoa liikunta on ollut vain arkiaskareita ja kävelylenkkejä. Olen aina ollut voimiltani muita heikompi jo ihan lapsena ja urheilussa täysi nolla, vaikka yritin parhaani. Pitäisi varmaan mennä teetättämään jokin henkilökohtainen ohjelma, jolla voisi aloittaa ilman että masentuu vielä enemmän. Ellei se ole liian myöhäistä jo.

Vierailija
12/32 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä tollasii punnerruksii jaksan vrmaan ainaki 50.. :D Ja oon 28 v ja en oo tehny punnerruksia puoleen vuoteen ollenkaa ntms... Mut miesten punnerruksia jaksan ainaki sillon jos oon treenannu sitä niin joku 15-25 .. Nyt en tiedä , en sais nii paljoa. eikä näköjään tarviiskaa ku naisilla on eri säännöt. ja onhan se ihan loogistaki ku esim ei mul oo luontaisesti mitää voimii käsi-hartia-alueella. :D Siis kyl jaksan kauppakasseja kantaa mut on niin laihat kädet ja ohuet hartiat ku vaa voi olla.

Vierailija
13/32 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinhän minä olen, mutta en ole ikinä tehnyt lihaskuntoharjoittelua. Ainoa liikunta on ollut vain arkiaskareita ja kävelylenkkejä. Olen aina ollut voimiltani muita heikompi jo ihan lapsena ja urheilussa täysi nolla, vaikka yritin parhaani. Pitäisi varmaan mennä teetättämään jokin henkilökohtainen ohjelma, jolla voisi aloittaa ilman että masentuu vielä enemmän. Ellei se ole liian myöhäistä jo.

Ei ole liian myöhäistä. Useimmilla kuntosaleilla saa liittymisen yhteydessä yhden personal trainerin tutustumiskäynnin ilmaiseksi, kannattaa hyödyntää sellainen ja ehkä ottaa siihen päälle vielä muutama tunti extra-ohjausta, jos tosiaan ei ole aiempaa salikokemusta lainkaan. Sillä pääset hyvin alkuun. Monet tutkimustulokset puoltavat sitä, että vielä vanhempanakin aloitettu voimaharjoittelu on hyödyllistä ja lisää terveitä elinvuosia vanhana.

Vierailija
14/32 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo ikinä saanu edes yhtään naistenpunnerrusta, joten aika pa*ka mun lihaskuntoni todennäköisesti on.

Mä en saa edes sellaista punnerrusta, jossa sääret voi pitää lattiassa.

Vierailija
15/32 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en saa edes sellaista punnerrusta, jossa sääret voi pitää lattiassa.

Ai jahas, tässä jutussa naistenpunnerrus oli juuri tuo. Se on ennen ollut sellainen, jossa jalkaterät ovat ilmassa, mutta polvet maassa.

Kuvan alla luki kaiken huipuksi perinteinen punnerrus. No sitten on perinteet muuttuneet viime kuuluman. 

Vierailija
16/32 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty punnertamaan juurikaan, mutta lattialta pääsen ilman käsiä ylös, samoin sängystä. On sekin jotain. Samoin joku kyykkytesti onnistuu, jota tytär minusta testasi.

Vierailija
17/32 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina on parempi myöhään kuin ei millloinkaan.

Vierailija
18/32 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen aina ollut heikko, vaikka tenavana oli ns. pakko olla ulkona. Ja ulkona yleensä kävelin tai pyöräilin. SIlti ihan rapakunnossa. Lihas ei tartu yhtään.

Vierailija
19/32 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty punnertamaan juurikaan, mutta lattialta pääsen ilman käsiä ylös, samoin sängystä. On sekin jotain. Samoin joku kyykkytesti onnistuu, jota tytär minusta testasi.

Minulla ihan sama juttu. Ja kyykkytestit onnistuvat. Mutta nuo punnerrukst ovat ihan mahdottomia. Ei onnistunut nuorempana, ei onnistu nytkään.

-ap-

Vierailija
20/32 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N33v

38 naisten tyylillä, sit alkoi hapottaa.

Miesten punnerruksia teen 15-20. Mutta treenaan kyllä säännöllisesti punnertamista. Enkä ole ulospäin mikään lihaskimppu tai fitness vaan normaalivartaloinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi