Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä on nuorten miesten käytöstavat tänä päivänä?

Vierailija
05.11.2018 |

Olen keski-ikäinen kahden lapsen äiti. Aamulla bussissa jouduin seisomaan 30min matkan (mulla on ylipainoa kilpirauhas ongelmien takia..). Katselin nuoria terveitä miehiä ja mieleni valtasi suru, yksikään ei tarjonnut paikkaa. Mihin on kadonnut nuorten miesten käytöstavat?? 😒

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pyytää paikka, jos ei jaksa seistä.

Sain syöpävuosieni aikana paikan useita kertoja, jos pyysin, että saan istua. Nuorilta naisilta tai miehiltä.

Vierailija
22/34 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi nuoren miehen pitää antaa paika? miksi ei nuori nainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella heidän olisi pitänyt luovuttaa sinulle paikkansa?

Sillä perusteella, että trolli-ap on ylensyönyt itsensä rapakuntoon.

Vierailija
24/34 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin sulle paikan luovuttaa, jos vaikuttaisit sitä tuskaisena tarvitsevan. Mutta jotkut keski-ikäiset voisivat jopa loukkaantua tuollaisesta, että pidetäänkö heitä jo vanhuksina kun paikka luovutetaan! Ja aika moni keski-ikäinen on ihan hyvässä kunnossa vielä, ja ajattelee että hyvä välillä seistä.

Vierailija
25/34 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö lihavalle ihmiselle paikan antaminen on kohteliasta? Olkoonkin että on kilpirauhasvaivoista johtuvaa, muut eivät sitä tiedä ja ajattelevat että olet vain lihonnut sen kokoiseksi. Jos olisit kysynyt paikkaa, sekin olisi ollut hieman vaivaannuttavaa antaa lihavalle paikka vain koska on lihava. Ihan sama mistä johtuen. Ja en vihaa lihavia, päinvastoin, tykkään muhkummasta, silti.

Vierailija
26/34 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoriso on pääsääntöisesti oikein hyvin käyttäytyvää. Miksi et hauku esimerkiksi varhaiskeski-ikäisiä, jos hekään eivät luovuttaneet paikkaansa?

Vierailija
27/34 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olettaa että nuoret/lapset ovat ystävällisiä, kuin keski-ikäisetmiehet itkevät palstoilla ja naiset katsovat love islandia.

Vierailija
28/34 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö lihavalle ihmiselle paikan antaminen on kohteliasta? Olkoonkin että on kilpirauhasvaivoista johtuvaa, muut eivät sitä tiedä ja ajattelevat että olet vain lihonnut sen kokoiseksi. Jos olisit kysynyt paikkaa, sekin olisi ollut hieman vaivaannuttavaa antaa lihavalle paikka vain koska on lihava. Ihan sama mistä johtuen. Ja en vihaa lihavia, päinvastoin, tykkään muhkummasta, silti.

Mutta täytyy kyllä sanoa että ihmiset ovat kyllä suhteellisen epäkohteliaita oikeasti paikkaa tarvitsevia kohtaan.

Esimerkiksi vanhuksille ja kepeillä kulkeville ei anneta paikkaa vaikka istuttaisiin vanhuksille ja kävelykepin kanssa kävelevien paikalla, yhden kerran sain paikan bussista kun mursin jalkani. Enkä alkanut pyytelemään paikkoja, jos heillä on niin raskasta seistä niin istukoot.

Itse hyppään paikalta heti pois jos näen vanhuksen tai kepin kanssa kävelevän astuvan kulkuvälineeseen, jos satun istumaan heille tarkoitetuilla paikoilla tai muut eivät anna paikkaansa kysymättä.

Onpa joku nuori törkimys hypännyt paikalle kun olen sitä jollekkin muulle ollut luovuttamassa, täräytin kyllä ettei paikka ollut heitä varten.

Niin ja olen nuori mies.

Vierailija
29/34 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan on se todennäköisin skenaario se, että jos ylipainoiselle keski-ikäiselle mammalle tarjoaa penkkiä, niin se huonon itsetuntonsa vuoksi loukkaantuu ja käy vielä räyhäämään että luuletko etten jaksa seistä kun oon lihava.

Penkkiä ei täten uskalla tarjota muulle kuin raskaana olevalle* tai vanhukselle. 

*Huom: Tässäkin oltava varuillaan: joskus saatat luulla raskaana olevaksi, mutta se onkin vain ylipainoa. Sitten on piru merrassa jos kysyt, ja paras juosta.

Vierailija
30/34 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mites nuoret naiset antoiko paikan?

Jaahas "m-m-mutta naisetkin!!!" -jankkaaja löytänyt ketjun.. 😒

Mene takaisin peräkammariisi!

Tasa-arvoisuuden ja -puolisuuden vuoksi vain miehiltä saa vaatia! Muu on sovinismia!1

Vierailija
31/34 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni se, joka paikkaa tarvitsee, voi sitä pyytää. Jos ei sittenkään auta, voidaan puhua huonoista tavoista. Itse ainakin seison todella mielelläni aina kun se on mahdollista, sillä töissä joudun istumaan ihan tarpeeksi. Ainakin 19-vuotiaan poikani ja kavereittensa käytöstavat ovat erittäin hyviä. 

Vierailija
32/34 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTÄ SE SIKA!!! 😡😡😡

33/34 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hauska aloitus taas.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
34/34 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismi söi käytöstavat ja sitäpaitsi lääketiede on todennut istumisen olevan vaarallista, joten parempi seisoa bussissakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi