Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

cocopanda verkkokauppa kokemuksia?

Vierailija
05.11.2018 |

oletteko tilanneet? onko turvallinen?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

One of my product is missing inside the box . There is a paper included inside the box they put check on the product that was missing . I keep looking but really can’t find the product inside the box .

Vierailija
42/54 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut ja sieltä puuttui kallis tuote. Olen reklamoinut asiasta enkä ole saanut vastausta. En suosittele tilaamaan sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerennyt hakemaan pakettia ajoissa postista, joten paketti palautettiin takaisin. Kysellessäni paketin/palautuksen perään asiakaspalvelusta, sanoivat että tuo ei ole peruutusoikeus. En saanut sitten rahoja enkä pakettia takaisin. En tilaa uudestaan enään ikinä.

Vierailija
44/54 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei1 En ole saanut maksamaani lähetystä vieläkään. Aikaa on kulunut yli neljä viikkoa. Paska firma!!

Vierailija
45/54 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tilasin, katsotaan, kuinka käy minun tuotteille. Toimitusajaksi lupasivat 2-4 päivää, tulen ilmoittamaan jos (kun) tilaus on perillä. 

Vierailija
46/54 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudempia kokemuksia?

Vierailija
47/54 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele missään nimessä! Seuratkaapa mitkä hinnat ovat verkkosivuilla ja kun poimitte tuotteet koriin niin hinnat kalliimmat laskulla kuin mitä koriin poimittaessa. Harhaanjohtavaa toimintaa!!! Kannattaa ostaa Lykolta, jossa homma rehellistä. 

Vierailija
48/54 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomasin itsekkin,kun luin kokemuksia täältä kiitos vinkistä! Onneksi kerkesin perua tilaukseni, kun huomasin ettei mitään alennusta ole edes tullut vaikka siltä ensin näytti.. Hyvin osataan harhauttaa hyväuskoisia ostajia!! En suosittele  COCOPANDAA!!! Hintahuijareita

Vierailija
49/54 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin juuri joulukuun alussa muutaman tuotteen. Tulivat nopeasti ja hinta oli sivuilla ja laskulla sama. Valitsin maksutavaksi Klarnan ja maksoin kun olin saanut tuotteet. 

Vierailija
50/54 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kerennyt hakemaan pakettia ajoissa postista, joten paketti palautettiin takaisin. Kysellessäni paketin/palautuksen perään asiakaspalvelusta, sanoivat että tuo ei ole peruutusoikeus. En saanut sitten rahoja enkä pakettia takaisin. En tilaa uudestaan enään ikinä.

No mulla luki jo tilausvahvistuksessa, että hakematon paketti ei ole palautus, vaan palautus pitää tehdä erikseen. Ihmettelen kyllä, tilaako ihmiset useinkin paketteja, joita ei ehdi hakemaan? Kyllä pidetään taas ilmastosta huolta, kun ulkomailta roudataan edes takas tuotteita turhaan

Vierailija
51/54 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😅🤣😂

Vierailija
52/54 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Triplan liike on kyllä epäonnistunut viritys, sieltä ei löydä mitään, tuotteet jotenkin sekaisin siellä täällä. Kaikkia ei ole edes hinnoiteltu, vaan hinta pitää itse tarkistaa skannerilta. Pari kertaa käynyt ja todennut, että sama mennä Normaliin hakemaan perustuotteet, jotka löytyvät helposti eli kasvovedet, kajalit, pumpulit jne. 

Vierailija
53/54 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Cocopandalta useita vuosia tyytyväisenä asiakkaana. Sitten aloittivat dynaamisen hinnoittelun, mikä on ihan perseestä. Nyt hinnat vaihtelee sen mukaan miten kiinnostunut tuotteesta on. Katsoin tuotetta hyvällä hinnalla ja lisäsin suosikkilistaan. Kun menin sivulle uudestaan tilatakseni tuotteen, valehtelematta noin 10 min myöhemmin, oli hinta noussut 5 eur.

Lisäksi asiakkaan seuranta kanavissa on todella härskiä, vaikka olen kieltänyt evästeet. On todella ärsyttävää, kun sähköpostiin kilahtaa heti meili sivustolla käynnin jälkeen, et hei, etkö ostakaan!?

Vierailija
54/54 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tilannut vuosia ja kaikki on sujunut aina hyvin. Joskus toimitus on kestänyt vajaat 2 viikkoa mikä on mielestäni liian pitkä aika, mutta aina tuotteet ovat tulleet ja olleet täysin kunnossa. 

Tilaan cocopandalta, koska sieltä usein löytää halvimmat hinnat ja myös tuotteita, joita ei tunnu muualta (enää) saavan.

Maksujen kanssa olen tarkka, muistaakseni siellä käy MobilePay ja käytän joko sitä tai luottokorttia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme