cocopanda verkkokauppa kokemuksia?
Kommentit (54)
Mä (+ teinit) tilaillaan lähes kaikki kempparijutut cocopandalta. Ei mitään ongelmia ole ollut. Edulliset hinnat ja toimitus nopea.
Tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vain että siellä on niin paljon tarjouksia ja tosi halpa toimitus niin heti herää epäluulot...
Kun ei ole suomalainen firma, niin voi välillä reippaastikin alentaa hintoja.
Cocopanda on kyllä ihan suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vain että siellä on niin paljon tarjouksia ja tosi halpa toimitus niin heti herää epäluulot...
Ps. Verkkokauppa siis ihan suomalainen. Osa norjalaista konsernia.
Yli miljoona tyytyväistä asiakasta kertoo varmasti jotain luotettavuudesta.
On luotettava, mulla tullut paketti aina muutamassa päivässä. Tubettajat tekee usein yhteistyövideoita cocopandan kautta, oon niitä alennuskoodeja käyttänyt.
Iso osa Cocopandan tuotteista ei tule suoraan valmistajalta, ja ne on usein vanhentuneita tai ihan pian vanhentumassa. Ja firman perustaja kampanjoi abortin kieltämisen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, vaan osa norjalaista Brandsdal Groupia.
Olen tilannut sieltä kahdesti. Eka kerralla oli jotain häikkää ja toimitus kesti. Tilasin tästä huolimatta myös toisen kerran samasta paikasta, koska haluamani tuote oli muualta loppu. Nyt toimitus oli todella hiiiidas ja tilausvahvistuksen ym. kanssa kesti. Sähköpostiin ei myöskään tullut mitään ilmoitusta tilaukseni vaiheista, esim. siitä, että paketti olisi lähetetty, seurantatunnusta ei myöskään lähetetty. Jouduin kyselemään näitä itse, koska tavaraa ei kuulunut. Yksi huono ja sitä seurannut vielä huonompi kokemus takasivat sen, että kolmatta kertaa ei tule. En tilaa enää tästä firmasta.
Maksaminen suoraan pankin kautta oli epäilyttävää. Maksaminen ei mennyt pankin sivulle vaan johonkin kolmannen osapuolen palveluun johon olisi pitänyt antaa pankin käyttäjätunnus ja salasana! Kiitos EI.
Vierailija kirjoitti:
Iso osa Cocopandan tuotteista ei tule suoraan valmistajalta, ja ne on usein vanhentuneita tai ihan pian vanhentumassa. Ja firman perustaja kampanjoi abortin kieltämisen puolesta.
Tän kun olisin tiennyt niin olisi jäännyt tilaamatta :-(
Olin jo tilaamassa, kunnes tuli maksun aika. Silloin huomasin, että sivu, jolle pyydettiin kirjoittamaan verkkopankkini käyttäjätunnus ja sallasana, ei ollut Osuuspankin oma sivu. Tutkin asiaa netistä ja löysin tämän artikkelin:
https://www.tivi.fi/uutiset/suomalaiset-tulistuivat-verkkokaupan-maksup…
Tuon mukaan esimerkiksi Suomen pankit kehottaa asiakkaita olemaan antamatta tunnuksiaan tuon kaltaisille sivuille. Esimerkiksi Osuuspankin tietoturvasivuilla todetaan, että tunnusten luovuttaminen ulkopuoliselle palveluntarjoajalle on kiellettyä myös osuuspankin tunnusten sopimusehdoissa. "Tunnuksia ei saa antaa käyttöön kolmannelle osapuolelle, esimerkiksi henkilölle, sovellukselle tai palvelulle".
Itse tilaan sieltä laskulla ja maksan heti, kun saan tuotteet.
Vierailija kirjoitti:
Huom. TÄMÄ on kilpailijan kirjoittama VALHE.
Näillä meikkifirmoilla on todellakin niin kova kamppailu asiakkaista, että jotkut alkavat haukkua ja mustamaalata kilpailijoitaan näillä palstoilla kateuttaan ja ilkeyttään.
Tilasin syyskuussa. Muutamassa päivässä tuli. Ei valittamista.
Tilasin torstaina Opin kynsilakkoja, kun olivat niin hyvissä tarjoushinnoissa. Sain tänään ilmoituksen, että paketti on saapunut haluamaani noutopisteeseen. Haen sen huomenna töiden jälkeen ja voin sitten tulla kertomaan onko paketin sisällössä kaikki hyvin. Eka kerta kun tilasin Cocopandalta, mutta hyvältä näyttää tähän mennessä. 😊
Vela -72 kirjoitti:
Tilasin torstaina Opin kynsilakkoja, kun olivat niin hyvissä tarjoushinnoissa. Sain tänään ilmoituksen, että paketti on saapunut haluamaani noutopisteeseen. Haen sen huomenna töiden jälkeen ja voin sitten tulla kertomaan onko paketin sisällössä kaikki hyvin. Eka kerta kun tilasin Cocopandalta, mutta hyvältä näyttää tähän mennessä. 😊
Paketti noudettu ja kaikki kunnossa! Tilaan tuolta kyllä toistekin.
Älkää uskoko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huom. TÄMÄ on kilpailijan kirjoittama VALHE.
Näillä meikkifirmoilla on todellakin niin kova kamppailu asiakkaista, että jotkut alkavat haukkua ja mustamaalata kilpailijoitaan näillä palstoilla kateuttaan ja ilkeyttään.
Tuotteista en tiedä, mutta kyllä cocopanda kuuluu Brandsdal Groupiin, jonka perustaja vastustaa aborttia. Jokainen päättää omasta puolestaan millaisia arvoja haluaa kannattaa ja kenelle rahansa antaa.
Olen odottanut tilausta nyt 9 arkipäivää, eikä vielä näy. Luvataan 3-5 arkipäivää, joten sanoisin että hidasta on.
Tilaan aina cocopandalta. Ja ilmaiset toimituskulut ku yli 40e tilaus.