Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

cocopanda verkkokauppa kokemuksia?

Vierailija
05.11.2018 |

oletteko tilanneet? onko turvallinen?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka nopeasti tilaus on tullut?

Vierailija
2/54 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan muutamassa päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vain että siellä on niin paljon tarjouksia ja tosi halpa toimitus niin heti herää epäluulot...

Vierailija
4/54 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimi mulla ainakin ihan ok. Ei mitään ongelmia.

Vierailija
5/54 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnat ovat lähtökohtaisesti todella korkeat. Olin tilaamassa tuotetta, joka Sokoksella ja Stockmanilla maksaa 107 euroa. Heillä oli menossa tammiale -20%. Tämän tuotteen normaalihinta on heillä 125 ja tästä pois tuo alennus, niin hintalapuksi jää 100 euroa. Sama tuote cocopandan saksan verkkokauppassa 67 euroa, mutta eivät valitettavasti toimita suomeen. En sitten tilannut ja poistin juuri perustamani asiakastilinkin kun yrittävät tuolla tavalla huijata. Kannattaa siis ehdottomasti tarkistaa tuotteen lähtöhinta esim Sokoksella/Stockalla ennen kuin tilaa!

Vierailija
6/54 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on toiminut. Ostin erään tuotteen hintaan 80€ kun Sokoksella olisi maksanut 108€. Seuraavalla kerralla sain sen hintaan 70€. Toimitukset oli ilmaiset ja kesti reilu viikon.

Vierailija
7/54 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi ei ainakaan ole weetabixistä.

Vierailija
8/54 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan jees. Toki hintaseurantaa kannatta harrastaa ostaa mistä vaan. Mutta pandan aspa ja toimitukset on asialliset.

Vierailija
9/54 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita kertoja tilannut eikä kertaakaan mitään ongelmaa. Muutamasta päivästä vajaan viikkoon menee

Vierailija
10/54 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista kuinka nopeasti tilaus on tullut, n. viikossa tainnut olla. Olen muutaman kerran tilannut, eikä ole ollut mitään ongelmaa. Olen saanut ilmaiset postikulut ja tuotteet ovat jo muutenki olleet halvempia. Juuri nyt odotan yhtä tilausta. 

Vierailija
11/54 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa blogissa ainakin kehutaan ihan turvalliseksi:

https://alavattaren.blogspot.com/

Vierailija
12/54 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan Cocopandasta säännöllisesti kaikki hiusaineet, koska en käytä markettimerkkejä ja tilaamani tuotteet on huomattavasti halvempia kuin missään muualla. Muiden tuotteiden hintatasoa en ole tarkemmin tutkinut. Hyvin on aina toiminut ja vajaa viikko menee toimituksessa.

Vierailija
13/54 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin toimii. Ostan sieltä kaiken: hyvät hinnat ja nopea toimitus. Ei tarvitse kaupoissa pähkäillä.

Vierailija
14/54 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri toissapäivänä hain sieltä tilaamani hajuvedet, ei se ongelmia, himpun alle viikossa tulivat.

Vierailija
15/54 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useasti olen tilannut eikä tähän mennessä ole ollut valittamista.

Vierailija
16/54 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin vähän aikaa sitten pinsetit, tulivat tasan viikon päästä.

Pinseteissä oli pieni lommo, vaikka olivat pakkauksen sisällä. Mutta eipä se kai käyttöön vaikuta.

Vierailija
17/54 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin turvallinen. En muualta tilaa meikkejäni. Kaikki tuotteet tulee aina todella hyvin pakattuina.

Vierailija
18/54 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin on toiminut. Ostin erään tuotteen hintaan 80€ kun Sokoksella olisi maksanut 108€. Seuraavalla kerralla sain sen hintaan 70€. Toimitukset oli ilmaiset ja kesti reilu viikon.

Toimitukset on ilmaiset ku tilaa yli 40e.

Vierailija
19/54 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut useamman kerran ja ikinä ei ole ollut mitään ongelmia. Hinnat ovat halvempia kuin normaaleissa kosmetiikkaliikkeissä. En muista tarkalleen kuinka kauan toimituksessa kestänyt, alle viikon ainakin. 

Vierailija
20/54 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen vain että siellä on niin paljon tarjouksia ja tosi halpa toimitus niin heti herää epäluulot...

Kun ei ole suomalainen firma, niin voi välillä reippaastikin alentaa hintoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi