Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ihmeen takia fuckboyt ottavat vielä vuosienkin jälkeen yhteyttä?

Vierailija
05.11.2018 |

Kokeillakseen että vieläkö heruis? Senkö takia he säilyttävät naisten numeroita puhelimessaan jopa vuosia, että jos joskus tuleekin hetki ettei siihen hätään saa reikää, laitetaan sille pari vuotta vanhalle panolle viestiä. On kokemusta myös näistä sankareista, jotka löytävät parisuhteen mutta silti säästävät numeroni, ja kun suhde menee poikki, otetaan taas yhteyttä muhun. Jos joku on mun osalta ohi, olkoon sitten seksisuhde tai kaverisuhde, mitä mä numerolla enää teen? En todellakaan säilytä niitä ja ota vuosien päästä yhteyttä, että "hei, mites menee?" En ymmärrä. Valistakaa tyhmää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä oot ollut esine aikaisemminkin, niin miksi ei jatkossakin. Ihminen jota on helppo käyttäähyväksi vailla seuraamuksia. Mikä tässä on ihmeellistä?

Vierailija
2/10 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit joko niin hyvä että pakko saada lisää, tai niin helppo että kannattaa kysyä kun puute on pahin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sugar-candy on vienyt sinulta jotain. (tai pikemminkin itse olet mokannut pahasti)

Vierailija
4/10 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakevat helppoa ja sehän sinä olet.

Vierailija
5/10 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat  sairaita luonteeltaan piste.

Vierailija
6/10 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppous ei ole mikään häpeä, eikä sen takia tarvitse alkaa nimitellä entisiä kumppaneita.

Ei myöskään tarvitse panna jotakuta nyt vaikka joskus oliskin pannut, tai olla iloinen soitosta.

Toi helppoustulkinta on aika ruma, ehkä parempi olis ajatella että kaikki pelkää hyljeksintää ja että olet osannut käyttäytyä niin että sulle uskalletaan paljastaa se oma haluaminen.

Kuitenkin, jos halutaan elää maailmassa jossa naisen halu ja haluaminen ovat ok, niin sit pitää sen miehen halun ja haluamisen olla ok myös. Ei tarkoita että niitä pitäis panna, mutta ainakin nimittelyn vois jättää pois.

Vierailija
7/10 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et sanonut suoraan aikoinaan, että tämä oli tässä, ei olla yhteyksissä -puhuttelua?

Kuitenkin taisit mykkäkoululla feidata, joten he ajattelivat sinun olevan vieläkin riistaa.

Kyllä se suorapuhe auttaa, niin ehkä ne järkevät fuckboyt antavat olla sinun rauhassa, mutta muille sairaille hae lähestymiskieltoa sen jälkeen, kun olet sanonut ei kiinnosta.

Vierailija
8/10 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et sanonut suoraan aikoinaan, että tämä oli tässä, ei olla yhteyksissä -puhuttelua?

Kuitenkin taisit mykkäkoululla feidata, joten he ajattelivat sinun olevan vieläkin riistaa.

Kyllä se suorapuhe auttaa, niin ehkä ne järkevät fuckboyt antavat olla sinun rauhassa, mutta muille sairaille hae lähestymiskieltoa sen jälkeen, kun olet sanonut ei kiinnosta.

Yksikään noista "suhteista" mitä mulla on noiden kundien kanssa ollut, ei ole loppunut mun osalta, vaan heidän. He ovat ghostanneet eivätkä enää ole vastanneet mulle. Ei ole mun tyyliä tuollainen "mykkäkoululla feidaaminen", ei ole mun mielestä mistään kotoisin. Vttumaisimpia tapoja päättää ylipäänsä minkäänlainen suhde, on mielestäni juuri tuollainen.

Ap

Vierailija
9/10 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ghostautuneet sinusta, mutteivät helposta pimpsasta

Vierailija
10/10 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän vanhat numerot tallella, että tiedän olla vastaamatta. Tai laitan jopa estolistalle, jos on aihetta.