Kuinka usein käytte Ikeassa?
Kommentit (17)
Riippuu siitä, mitä tarvitsen. Ehkä kolmisen kertaa vuodessa. Viimeksi ostin kynttilöitä, astioita ja kenkälusikan.
Tänä vuonna olen käynyt pari kertaa kun ostin huonekaluja sun muuta tarpeellista uuteen asuntoon.
Yleensä käyn harvemmin, kerran vuodessa jos sitäkään. Riippuu ihan tarvitsenko sieltä jotain isompaa.
3 - 4 krt/vuodessa. Tulevaisuudessa varmasti harvemmin kun luovun autosta ja ovat sijoittaneet liikkeensä kauas Helsingin keskustasta. Olen ostanut tänä vuonna parvekekalusteet, 3 valaisinta, hyllyn, tyynyjä, peittoja, lakanoita ja keittiöön kaikenlaista pientä. Joskus käydään ihan syömässä kun lapsen saa leikkipaikkaan tunniksi.
0-5 kertaa vuodessa tullut käytyä. Ihan käyn tarpeeseen ostamassa mitä milloinkin, huvikseni en käy siellä kiertelemässä ja heräteostoksia tekemässä.
Ehkä pari kertaa kuussa. Harvoin silti ostetaan mitään, käydään vain koko perheen voimin syömässä.
Viimeksi yli neljä vuotta sitten. Sitä ennen kuusi vuotta aiemmin.
Molemmissa tapauksissa piti täydentää pienten keskusta-asuntojen varustusta, Saksassa ja Helsingissä. Kätevähän se on ja jos vähänkään kiinnittää huomiota laatuun, voi tehdä hyviä hankintoja.
Kerran, pari vuodessa. Viimeksi viime vuonna, ostin kalusteet kylpyhuoneeseen.
Kävin eilen ja viikko sitten. Kummallakin kerralla ostin lakanan uuteen sänkyyni. Tulee käytyä silloin tällöin, kun asun 5 min bussimatkan päässä. Harvemmin ostan mitään isompaa ja heräteostoksia en oikeastaan koskaan. Eilen katselin tekojoulukuusia, kun ovat aika halpoja siellä, mutta jäi ainakin toistaiseksi ostamatta, kun laatu ei vastannut odotuksiani. Sisustuksissa käytetyt kuuset olivat parempilaatuisia ja erilaisia kuin myynnissä olleet. Oiskohan ne jotain aiempaa mallistoa?
Minä en ole vielä käynyt kertaakaan. En tiedä sitten olisiko se elämys. Eikös siellä myydä huonekaluja? Bai onko muutakin.
Käyn Ikeassa noin pari kertaa vuodessa. Netistä en niiden tavaroita osta, haluan nähdä tuotteet paikan päällä. Viimeksi ostoskoriin tarttui pussilakanasettejä ja pari valaisinta + lamput. Ruokaosastolta: sillipurkkeja, pikkuleipiä, suklaata ja mansikkahilloa.
Ennen ostoksia käytiin siellä kahvilassa lounaalla.
Mahdollisimman harvoin, ehkä noin kerran vuodessa. Yleensä ostan rapujuhlakoristeita elokuussa, jos vanhat ovat menneet rikki.