Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka intiimi teko on olkaa vasten lepääminen?

Vierailija
04.11.2018 |

Lähdin eilen järjestöbileistä samalla ratikalla kuin yksi miespuolinen kaveri. Olin väsynyt ja kysyin saanko levätä ja laskea pääni vasten hänen olkaansa matkan ajan. Se oli hänelle ihan ok. En pitänyt tätä minään suurena flirttinä, koska olemme ihan vaan kavereita/ei ole ollut mitään viboja meidän välillä.

Mutta sitten tää tyyppi kuiskasi mulle jotain rajan ylittämisestä silleen käheän kutsuvasti. Eli se oli tulkinnut sen tilanteen jotenkin hyvin seksuaalisesti. Mä oon luullut, että meidän välit on ennemminkin sellaiset sisarukselliset/toverilliset.

Luulin että toi vieressä lepääminen menisi vielä kaveruuden piiriin? Vai toiminko huomaamattani avoimen vihjailevasti? Vai onko toi tyyppi musta kiinnostunut, mutten vaan oo itse sitä huomannut?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee kaveruudesta minulla, mutta ei kaikilla.

Vierailija
22/27 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee kaveruudesta minulla, mutta ei kaikilla.

Tää tekee näistä mies/nais/kaveruus/flirtti -jutuista niin hankalaa. Kun ihmiset tulkitsee nää jutut niin erilailla. Naisena voin olla hyvinkin lähellä/läheisissä tunnelmissa naispuolisen kaverin kanssa ilman, että mukaan tulee mitään jännitteitä. Mutta miespuolisen kaverin kanssa juttu on paljon vaikeampaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis seksuaalista vai romanttista kiinnostusta? Eri juttuja.

Minusta tuntuisi oudolta nojailla ja nuokkua vasten kaveria, juurikin liian intiimiltä. Jos ihastus asettaisi päänsä olalleni, jännittyisin ja yhtäaikaa pelottaisi että se jatkuu ja että se loppuu. Ei mitään merkityksetöntä, vaan intiimi luottamuksen osoitus mielestäni.

Vierailija
24/27 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis seksuaalista vai romanttista kiinnostusta? Eri juttuja.

Minusta tuntuisi oudolta nojailla ja nuokkua vasten kaveria, juurikin liian intiimiltä. Jos ihastus asettaisi päänsä olalleni, jännittyisin ja yhtäaikaa pelottaisi että se jatkuu ja että se loppuu. Ei mitään merkityksetöntä, vaan intiimi luottamuksen osoitus mielestäni.

Toi intiimi luottamuksen osoitus on mun mielestä tosi osuva kuvaus!

Vierailija
25/27 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta erittäin intiimiä, ei tosin välttämättä seksuaalisella tavalla. En ole edes mustasukkainen ihminen, mutta jos näkisin jonkun naisen nojailevan mieheeni, pitäisin sitä täysin sopimattomana. Itse en nojailisi kuin omaan kultaan tai mieheen, johon olen ihastunut. Ja ilman muuta arvelisin ihastusta olevan ilmassa, jos joku pyrkisi minuun nojailemaan.

Vierailija
26/27 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta erittäin intiimiä, ei tosin välttämättä seksuaalisella tavalla. En ole edes mustasukkainen ihminen, mutta jos näkisin jonkun naisen nojailevan mieheeni, pitäisin sitä täysin sopimattomana. Itse en nojailisi kuin omaan kultaan tai mieheen, johon olen ihastunut. Ja ilman muuta arvelisin ihastusta olevan ilmassa, jos joku pyrkisi minuun nojailemaan.

Eli jos mies ja nainen ovat kavereita, koko ajan pitää olla tietty hajurako välissä. Kuinka lähella kaveria saa olla? Musta se on vaikea tietää, missä se raja menee, kun kyse eri sukupuolta olevista tuttavista/ystävistä.

Vierailija
27/27 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ele taitaa olla vähän katvealueella ja riippuu paljon asianomaisista ja heidän keskinäisestä dynamiikastaan. Sitä et ajatellut elettä sen enempää koska et tunne mitään kaveruutta vahvempaa. Mies puolestaan ehkä on ihastunut sinuun tai hänellä on enemmän tunteita ja tulkitsi eleesi toisin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi