Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka intiimi teko on olkaa vasten lepääminen?

Vierailija
04.11.2018 |

Lähdin eilen järjestöbileistä samalla ratikalla kuin yksi miespuolinen kaveri. Olin väsynyt ja kysyin saanko levätä ja laskea pääni vasten hänen olkaansa matkan ajan. Se oli hänelle ihan ok. En pitänyt tätä minään suurena flirttinä, koska olemme ihan vaan kavereita/ei ole ollut mitään viboja meidän välillä.

Mutta sitten tää tyyppi kuiskasi mulle jotain rajan ylittämisestä silleen käheän kutsuvasti. Eli se oli tulkinnut sen tilanteen jotenkin hyvin seksuaalisesti. Mä oon luullut, että meidän välit on ennemminkin sellaiset sisarukselliset/toverilliset.

Luulin että toi vieressä lepääminen menisi vielä kaveruuden piiriin? Vai toiminko huomaamattani avoimen vihjailevasti? Vai onko toi tyyppi musta kiinnostunut, mutten vaan oo itse sitä huomannut?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo vähän vihjailevaa. Varsinkin jos toinen on yhtään kiinnostunut, niin tuosta voi herätä jotain toiveita läheisemmistä väleistä. Älä ole naiivi.

Vierailija
2/27 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tapahtunut pari kertaa bussissa niin että kivannäköinen tyttö on huomaamatta nukahtanut olkaani vasten. Tuntuuhan se mukavalta ja jotenkin sympaattiselta, enkä ole hennonut herättääkään. Ei minua todellakaan haittaa, enkä ota tuollaista edes erityisesti minään flirttinä. Tosin emme tunteneet mitenkään, ehkä se sitten vaikutti, who knows...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti on sitten ollut sinusta jo pidempään kiinnostunut, jos kerran tunnette kunnolla ja olette oikeasti ihan kaveritasolla. On tuo minusta ainakin vähän sellainen ele, että jos suht uusi tuttavuus tekisi noin niin ottaisin sen niin, että on ehkä kiinnostunut muutenkin kuin kaverimielessä. Sitten taas jos on tunnettu jo kauan niin tuo menisi ihan vaan kaveria vasten lepäilystä, vaikka eihän se pidempikään kaveruus pois sulje sitä, etteikö toisella voisi olla romanttisia tunteita.

Vierailija
4/27 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee noin kiusaaja. Olisit vielä kuiskannu takasin et ei tää tarkota mitään  ja lipassu korvasta vähän.

Vierailija
5/27 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tunnettu tavalla tai toisella jo kolme vuotta. Sen takia en itse äkännyt varoa omaa toimintaani, kun ajattelin että neutraalit, kaverilliset välit meillä.

AP

Vierailija
6/27 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitteko kännissä?

Vierailija
7/27 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän takia naisten kaveri ei olla. Kiusaamista ja annetaan olettaa, mutta ei ymmäretä antaa mitään.

Suoraan kannattaa tehdä naisille selväksi mitä haluaa. Sepalus auki ja näyttää sitä saksalaista kypärää sieltä samalla kun tekee kielellä lipovaa liikettä.

Vierailija
8/27 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on tapahtunut pari kertaa bussissa niin että kivannäköinen tyttö on huomaamatta nukahtanut olkaani vasten. Tuntuuhan se mukavalta ja jotenkin sympaattiselta, enkä ole hennonut herättääkään. Ei minua todellakaan haittaa, enkä ota tuollaista edes erityisesti minään flirttinä. Tosin emme tunteneet mitenkään, ehkä se sitten vaikutti, who knows...

Mulle kävi kerran samalla tavalla. Oli nainen aika kovassa kännissä ja nukahti pää olkaani vasten. Haistelin hiuksia ja pussailin poskea.  Hivelin lämmintä reittä.

Vierailija
9/27 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pienestä moni vastaaja näköjään olettaa taas yhtään mitään. Itse miehenä en oleta tuollaisista eleistä juuta enkä jaata. Pitäisikö?

Vierailija
10/27 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pienestä moni vastaaja näköjään olettaa taas yhtään mitään. Itse miehenä en oleta tuollaisista eleistä juuta enkä jaata. Pitäisikö?

Jos oot hetsku millä on hyvät testoarvot ja kalu pelaa niin pitäisi.

Vierailija
11/27 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oot hetsku millä on hyvät testoarvot ja kalu pelaa niin pitäisi.

Ja sitten saadaan taas kuunnella naisten kiukuttelua ja metoota? Ehkä jätän kuitenkin sen riskin ottamatta.

Vierailija
12/27 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisitkö saman naispuoliselle kaverille? Jos et, kyseessä oli flirttaileva ele. Minä kokisin tuon naisten välillä vähän outona, joten joo, en pitäisi täysin kaverillisena.

Vierailija
13/27 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketjussa pelkästään nyt jotain ylilaudan alphauroksia kommentoimassa asiaa? Jotenkin nuo tahalliset vihjailujen käsitykset viittaisivat hieman epävarmojen, parikymppisten poikain mielenmaisemaan.

Eihän kukaan vähänkään kypsempi mies tai nainen ota noin epämääräisiä eleitä yhtään minään, ellei sitten ole kroonisessa puutteessa ja muutenkin hieman reppana...

Vierailija
14/27 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän takia naisten kaveri ei olla. Kiusaamista ja annetaan olettaa, mutta ei ymmäretä antaa mitään.

Kaveri nimenomaan voi olla, mutta sehän ei miehille kelpaa!

Vierailija
15/27 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi kerran samalla tavalla. Oli nainen aika kovassa kännissä ja nukahti pää olkaani vasten. Haistelin hiuksia ja pussailin poskea.  Hivelin lämmintä reittä.

No nii reipasta meininkiä, mut ite alotti et..

Vierailija
16/27 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nii reipasta meininkiä, mut ite alotti et..

Niin itse tuli mun henkilökohtaiselle alueelle.

Vierailija
17/27 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ketjussa pelkästään nyt jotain ylilaudan alphauroksia kommentoimassa asiaa? Jotenkin nuo tahalliset vihjailujen käsitykset viittaisivat hieman epävarmojen, parikymppisten poikain mielenmaisemaan.

Eihän kukaan vähänkään kypsempi mies tai nainen ota noin epämääräisiä eleitä yhtään minään, ellei sitten ole kroonisessa puutteessa ja muutenkin hieman reppana...

Kannattaa aloittaa testosteronikorvaushoiti jos olet noin reppana. Jos naisen pää tulee minuun kiinni niin kyllä mulla alkaa housussa ja päässä tykyttää.

Vierailija
18/27 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ihme keskustelu

Vierailija
19/27 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa aloittaa testosteronikorvaushoiti jos olet noin reppana. Jos naisen pää tulee minuun kiinni niin kyllä mulla alkaa housussa ja päässä tykyttää.

Luulet että tuo on normaali olotila? Kannattaisiko yrittää löytää elämään muuta fokusta kuin saaminen? Kuinka usein masturboit?

Vierailija
20/27 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka intiimi teko on ky***rpää** vasten lepääminen?

.

.

.

.

Siis kyynärpäätä, mitä oikein ajattelit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi