Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käräytin eilen pettävän miehen - naisystävä ei uskonut

Vierailija
04.11.2018 |

Noin kuukausi sitten päädyin yhdessä baariin ja sänkyyn erään miehen kanssa, johon olin ihastunut. Jatkoimme tämän jälkeenkin yhteydenpitoa, mutta emme nähneet enää. Sitten mulle selvisi, että mies oli koko ajan ollut parisuhteessa. Olin loukkaantunut sekä itseni että miehen naisystävän puolesta. Eilen tämä mies ja naisystävänsä sitten ilmestyivät samaan baariin ja siinä pienen rohkaisun voimalla päätin, että nyt on pakko kertoa totuus. Pyysin naisen sivummalle (tiedän hänet nimeltä mutta emme tunne toisiamme) ja hän oli aika hämmentynyt. Varmistin, että seurustelevatko he varmasti ja kauanko ovat olleet parisuhteessa, jonka jälkeen kerroin että mies oli pettänyt mun kanssa tätä naista. Hän oli epäuskoinen, vähätteli asiaa ja väitti että olen keksinyt kaiken päästäni. Tämän jälkeen siirryin poispäin ja huomasin riitaa heidän välillään. Vähän myöhemmin nainen tuli kysymään minulta todisteita. Näytin yhteisen kuvan ja miehen lähettämiä viestejä, joissa ilmiselvästi näkyi päivämäärä joka oli kuukauden takaa. Mies väitti naiselle, että yhteinen yö tosiaankin on vietetty mutta se on tapahtunut yli vuosi sitten eli aikana jolloin he eivät vielä seurustelleet. Nainen näytti uskovan kaiken ja sanoi mulle, että kiitos kun pilasin heidän iltansa. Mies lähetti tänään mulle viestejä joissa kyseli, että mitä saavutin tuolla kertomisella jne.

Olihan se typerä päähänpisto ja nyt tunnen itseni tosi tyhmäksi, vaikka tuntuikin oikeutetulta kertoa tälle naiselle. Ei olisi pitänyt sekaantua ollenkaan, etenkin kun ovat jokseenkin kyseenalaista porukkaa joiden kanssa ei välttämättä kannata joutua negatiivisissa merkeissä tekemisiin. Asiaa ei helpota se, että saatan joutua näkemään molempia ohimennen vielä useinkin. Toiminko mielestänne väärin?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

V****u, se jätkä valehteli mulle. Meen kyllä kännissä käräyttään sen sille tyttikselle.

Vierailija
22/24 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon. Teit typerästi. Ei tollasiin ihmisiin kannata sekaantua ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eloweena kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n olisi kannattanut selvittää miehen taustat paremmin ennen sänkyyn hypäämistä. Nyt jälkeenpäin kertominen sai sinut näyttämään katkeralta ja kostonhimoiselta.

Eli baarissa pyytää vaikka DJltä mikki lainaksi ja kuuluttaa siihen ”hei, kuulkaa kaikki! Tämä Jukka tässä vakuuttaa olevansa sinkku, onkohan totta? Tunteeko kukaan Jukkaa, kertokaa totuus, valehteleeko vai onko tosissaan? Harkitsen vakaasti antavani hänelle illan päätteeksi, kannattaako? Sydämelliset kiitokset kaikille vastanneille!”

No miksei jos ei muu auta, esim. sometilien tsekkaaminen.

Vierailija
24/24 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n olisi kannattanut selvittää miehen taustat paremmin ennen sänkyyn hypäämistä. Nyt jälkeenpäin kertominen sai sinut näyttämään katkeralta ja kostonhimoiselta.

No muistan ainakin sen, että mies sanoi sillon mulle että hänellä ei oo pitkään aikaan ollut minkäänlaista parisuhdetta tai tapailua. Eli valehteli ihan kirkkain silmin, olisiko mun sitten heti pitänyt tajuta että se oli valhe?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän