Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käräytin eilen pettävän miehen - naisystävä ei uskonut

Vierailija
04.11.2018 |

Noin kuukausi sitten päädyin yhdessä baariin ja sänkyyn erään miehen kanssa, johon olin ihastunut. Jatkoimme tämän jälkeenkin yhteydenpitoa, mutta emme nähneet enää. Sitten mulle selvisi, että mies oli koko ajan ollut parisuhteessa. Olin loukkaantunut sekä itseni että miehen naisystävän puolesta. Eilen tämä mies ja naisystävänsä sitten ilmestyivät samaan baariin ja siinä pienen rohkaisun voimalla päätin, että nyt on pakko kertoa totuus. Pyysin naisen sivummalle (tiedän hänet nimeltä mutta emme tunne toisiamme) ja hän oli aika hämmentynyt. Varmistin, että seurustelevatko he varmasti ja kauanko ovat olleet parisuhteessa, jonka jälkeen kerroin että mies oli pettänyt mun kanssa tätä naista. Hän oli epäuskoinen, vähätteli asiaa ja väitti että olen keksinyt kaiken päästäni. Tämän jälkeen siirryin poispäin ja huomasin riitaa heidän välillään. Vähän myöhemmin nainen tuli kysymään minulta todisteita. Näytin yhteisen kuvan ja miehen lähettämiä viestejä, joissa ilmiselvästi näkyi päivämäärä joka oli kuukauden takaa. Mies väitti naiselle, että yhteinen yö tosiaankin on vietetty mutta se on tapahtunut yli vuosi sitten eli aikana jolloin he eivät vielä seurustelleet. Nainen näytti uskovan kaiken ja sanoi mulle, että kiitos kun pilasin heidän iltansa. Mies lähetti tänään mulle viestejä joissa kyseli, että mitä saavutin tuolla kertomisella jne.

Olihan se typerä päähänpisto ja nyt tunnen itseni tosi tyhmäksi, vaikka tuntuikin oikeutetulta kertoa tälle naiselle. Ei olisi pitänyt sekaantua ollenkaan, etenkin kun ovat jokseenkin kyseenalaista porukkaa joiden kanssa ei välttämättä kannata joutua negatiivisissa merkeissä tekemisiin. Asiaa ei helpota se, että saatan joutua näkemään molempia ohimennen vielä useinkin. Toiminko mielestänne väärin?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Mutta toivotaan, että saat joskus maistaa tuollaista lääkettä eli sinulle tullaan kertomaan, että miehesi on pettänyt sinua.

Vierailija
2/24 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein teit ja lisää tällaista totuuden järkeä naisilta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta toimit oikein ja toivoisin itsekin että minulle kerrottaisiin. Ensireaktio voi naisella olla kieltäminen, mutta jos hänellä on yhtään järkeä päässä, niin kyllä hän alkushokin hälvettyä alkaa tajuamaan ettei sinulla ole mitään syytä valehdella.

Pettäjän käräyttäminen on vaan useimmiten aika epäkiitollinen homma. Useimpien ihmisten mielestä käräyttäminen lienee oikein, useimmat haluaisivat itse tietää jos tulevat petetyiksi, mutta harva osaa tilanteen osuttua omalle kohdalle olla kiitollinen viestintuojalle. Yritä olla murehtimatta asiaa enää. Sinä olet tehnyt ihan oikein.

Vierailija
4/24 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5. Mutta toivotaan, että saat joskus maistaa tuollaista lääkettä eli sinulle tullaan kertomaan, että miehesi on pettänyt sinua.

Ja se kertominenko siinä on se ongelma? Minä ainakin lähettäisin kukkapuskan, jos joku estäisi minua tuhlaamasta ainutta elämääni valheessa.

Jospa te laput silmillä eläjät sopisitte omat poikkeusjärjestelyt puolisoidenne kanssa, ettekä aina vaatisi meitä kaikkia muitakin tukemaan teidän ihmissuhdeteatterianne.

Vierailija
5/24 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit täysin oikein, älä syytä itseäsi. Ei sinun tarvitse olla näiden ihmisten kanssa enää missään tekemisissä. Naisella on nyt tarvittava tieto ja loppu on hänestä itsestään kiinni mitä tekee sillä tiedolla. Jos päättää jäädä suhteeseen, niin nainen tulee maksamaan siitä kalliin hinnan. Mies on sika ja on oikein kertoa totuus.

Vierailija
6/24 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ei ei ja ei.

Toisten suhteisiin ei lähdetä sotkemaan, ei edes sen jälkeen kun saat itse tietää paneskelleesi varatun kanssa. 

Vierailija
7/24 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin se nainen, kenelle tullaan kertomaan, että hii hiih, panin sun miehes kans, en ainakaan siinä tilanteessa antaisi tälle toiselle naiselle sitä voitonriemua, että alkaisin riehumaan miehelleni. Eron toki ottaisin, mutta vasta silloin, kun minulle sopii, eikä silloin, kun toiselle naiselle sopii. Minä en eroa toisen naisen painostuksesta, vaan omasta päätöksestä.

En tiedä, teitkö oikein vai väärin, mutta noloa tuo toki sinulle oli.

Vierailija
8/24 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n olisi kannattanut selvittää miehen taustat paremmin ennen sänkyyn hypäämistä. Nyt jälkeenpäin kertominen sai sinut näyttämään katkeralta ja kostonhimoiselta.

Vierailija
9/24 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin se nainen, kenelle tullaan kertomaan, että hii hiih, panin sun miehes kans, en ainakaan siinä tilanteessa antaisi tälle toiselle naiselle sitä voitonriemua, että alkaisin riehumaan miehelleni. Eron toki ottaisin, mutta vasta silloin, kun minulle sopii, eikä silloin, kun toiselle naiselle sopii. Minä en eroa toisen naisen painostuksesta, vaan omasta päätöksestä.

....eli et haluaisi tietää asiasta lainkaan? Miks pistät miehesi sikamaisuuden viestintuojan syyksi? Viestintuoja tekee sulle palveluksen, etkö ymmärrä?

....no et.

Vierailija
10/24 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oot hyvä ihminen.

Vierailija
11/24 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n olisi kannattanut selvittää miehen taustat paremmin ennen sänkyyn hypäämistä. Nyt jälkeenpäin kertominen sai sinut näyttämään katkeralta ja kostonhimoiselta.

Eli baarissa pyytää vaikka DJltä mikki lainaksi ja kuuluttaa siihen ”hei, kuulkaa kaikki! Tämä Jukka tässä vakuuttaa olevansa sinkku, onkohan totta? Tunteeko kukaan Jukkaa, kertokaa totuus, valehteleeko vai onko tosissaan? Harkitsen vakaasti antavani hänelle illan päätteeksi, kannattaako? Sydämelliset kiitokset kaikille vastanneille!”

Vierailija
12/24 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit oikein. Ihan sama mitä mies ajattelee, ja joku toinen nainen olisi uskonut sinua. Voi olla että miehen nainen on liian nuori ja rakastunut, työntää tosiasiat sivuun, kunnes joku päivä herää todellisuuteen. Jos mies on väkivaltainen, silloin toki kannattaa miettiä tapaa olla anonyymi tai pysyä mahdollisimman kaukana.

Vierailija
13/24 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestin perille toimittaminen oli sun vastuulla mutta vastaanottamisesta sun ei tarvitse enää välittää.

Ihmiset ovat tosi hyviä valehtelemaan itselleen, mutta hiukan hankalampaa siitä tulee kun joku aina silloin tällöin toteaa ääneen miten asiat on.

Vierailija
14/24 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oliko miehen selkä/pärskarvat takussa?

Vierailija
15/24 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

....eli et haluaisi tietää asiasta lainkaan? Miks pistät miehesi sikamaisuuden viestintuojan syyksi? Viestintuoja tekee sulle palveluksen, etkö ymmärrä?

....no et.

No en ainakaan alkaisi tuottamaan tyydytystä naiselle, joka katkerana ja vahingoniloisena tulee ilkkumaan, että panin sun miestä. 

Kyse ei ole siitä, haluanko tietää vai en. Olen elänyt suhteessa, missä petettiin ja on pakko sanoa, että rasittavinta eroprosessissa oli se toinen nainen, joka sekaantui elämääni joka mutkassa, vaikka asia ei hänelle kuulunut tippaakaan, vaan oli minun ja sen hetkisen miesystäväni välinen asia. En tarvinnut kolmatta pyörää eroprosessiin.

Vierailija
16/24 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit oikein, mutta sinällään vaarallisesti, kun ovat kerran väkivaltaisia. Ole tarkkana etteivät käy kimppuun pimeällä!

Tyhmä nainen kun ei usko, mutta sellaisia ne monet on.

Vierailija
17/24 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin kuukausi sitten päädyin yhdessä baariin ja sänkyyn erään miehen kanssa, johon olin ihastunut. Jatkoimme tämän jälkeenkin yhteydenpitoa, mutta emme nähneet enää. Sitten mulle selvisi, että mies oli koko ajan ollut parisuhteessa. Olin loukkaantunut sekä itseni että miehen naisystävän puolesta. Eilen tämä mies ja naisystävänsä sitten ilmestyivät samaan baariin ja siinä pienen rohkaisun voimalla päätin, että nyt on pakko kertoa totuus. Pyysin naisen sivummalle (tiedän hänet nimeltä mutta emme tunne toisiamme) ja hän oli aika hämmentynyt. Varmistin, että seurustelevatko he varmasti ja kauanko ovat olleet parisuhteessa, jonka jälkeen kerroin että mies oli pettänyt mun kanssa tätä naista. Hän oli epäuskoinen, vähätteli asiaa ja väitti että olen keksinyt kaiken päästäni. Tämän jälkeen siirryin poispäin ja huomasin riitaa heidän välillään. Vähän myöhemmin nainen tuli kysymään minulta todisteita. Näytin yhteisen kuvan ja miehen lähettämiä viestejä, joissa ilmiselvästi näkyi päivämäärä joka oli kuukauden takaa. Mies väitti naiselle, että yhteinen yö tosiaankin on vietetty mutta se on tapahtunut yli vuosi sitten eli aikana jolloin he eivät vielä seurustelleet. Nainen näytti uskovan kaiken ja sanoi mulle, että kiitos kun pilasin heidän iltansa. Mies lähetti tänään mulle viestejä joissa kyseli, että mitä saavutin tuolla kertomisella jne.

Olihan se typerä päähänpisto ja nyt tunnen itseni tosi tyhmäksi, vaikka tuntuikin oikeutetulta kertoa tälle naiselle. Ei olisi pitänyt sekaantua ollenkaan, etenkin kun ovat jokseenkin kyseenalaista porukkaa joiden kanssa ei välttämättä kannata joutua negatiivisissa merkeissä tekemisiin. Asiaa ei helpota se, että saatan joutua näkemään molempia ohimennen vielä useinkin. Toiminko mielestänne väärin?

Olisin jättänyt kertomatta. Itse en ainakaan kokenut, että minun pitäisi olla joku pelastava enkeli ja mennä soittamaan vaimolle, kun hänen miehensä iski yhden illan juttuun minut. Se on heidän välinen asia, ei minun. Minun tehtäväni ei ole leikkiä heidän ongelmiensa ratkaisijaa, vaan elää omaa elämääni.

Saihan sinusta sellaisen kuvan, että kosto oli mielessä, kun mies valehteli sinulle.

Vierailija
18/24 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin epäilyksen siemen on nyt istutettu. Itse käräytin kerran yhen, miehen parisuhdestatus paljastui vasta kun vahinko oli jo tapahtunut. Kerroin facessa (kyselin naiselta ensiksi enemmän että sain varmuuden että ovat pari) ja molemmat esti mut siellä. Pari vuotta tästä törmäsin sattumalta naisen profiiliin, oli ottanut eston pois ja kun kävin urkkimassa, eivät olleet enää yhdessä.

Vierailija
19/24 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan rehellisiä ihmisiä. Menettehän kertomaan aina, kun näette ihmisten tekevän väärin. Menette puolustamaan, jos näette lasta kiusattavan. Syöksytte pelastamaan ihmisen, jota pahoinpidellään. Kerrotte työnantajalle, jos näette työkaverin varastavan kynän.

Ai ette. Rehellisyys koskee sinua vain silloin, kun harmittaa, että miehellä onkin vaimo ja haluttaa vähän rikkoa heidän välinsä.

Vierailija
20/24 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin epäilyksen siemen on nyt istutettu. Itse käräytin kerran yhen, miehen parisuhdestatus paljastui vasta kun vahinko oli jo tapahtunut. Kerroin facessa (kyselin naiselta ensiksi enemmän että sain varmuuden että ovat pari) ja molemmat esti mut siellä. Pari vuotta tästä törmäsin sattumalta naisen profiiliin, oli ottanut eston pois ja kun kävin urkkimassa, eivät olleet enää yhdessä.

Että ihan parin vuoden päästä urkit, miten heille kävi. Sairasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän