Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko vielä ihmisiä joiden mielestä on väärin pitää sunnuntaina siivouspäivä?

Vierailija
04.11.2018 |

?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään että sunnuntaina on hiljaisempaa. Siivoan toki joskus sunnuntaisin, jos en lauantaina ehdi tai jaksa, mutta teen siivouksen sekä ostokset mieluummin lauantaina. Sitten voi sunnuntaina rauhottua lukemaan, kuuntelemaan musiikkia tai ulkoilemaan. Yritän myös välttää imuroimista sunnuntaina koska en itsekään haluaisi kuunnella alakerran naapurin rymyämistä kun itse rentoudun. (Asun siis talossa, jossa äänieristys ei ole aivan huippua. En kyllä tiedä välittävätkö naapurit imuroinnistani vai eivät.)

Tällä ei siis ole mitään uskonnollista merkitystä. 

Vierailija
22/24 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantai on parempi lepopäivä, sunnuntaina ei voi enää rentoutua kunnolla kun tietää että kohta uusi viikko edessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten ok, mutta älkää tampatko niitä mattojanne sunnuntaisin! Niistä lähtee varmaan 100 desibelin mökä joka kuuluu ylimpiinkin kerroksiin ja monen korttelin päähän.

Toivottavasti kukaan ei tamppaa mattojaan myöskään silloin kun just MULLA on vapaapäivä. 

Toivottavasti kukaan ei hakkaa mattoja koskaan kun imurikin on keksitty.

Vierailija
24/24 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sunnuntai on kuitenkin kulttuurissamme lepo-ja pyhäpäivä.Miksi kaikki pitää muuttaa.....

Uskovaisten keksimä lepopäivä, eikä koske minua. Sinähän voit rauhassa hiljentyä, mutta et voi sitä muilta vaatia.