Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vegaanien "paremmuus"

Vierailija
04.11.2018 |

Siis oikeasti, kaikissa viikon aikana lukemissani ruoka-aiheisissa keskusteluissa on vegaanien tasolta jonkun tasoista valistamista ilmastonmuutoksesta, eläinten tunteista ym. Ollaan olevinaan jotenkin parempia ihmisiä, ja tuputetaan lihansyöjille tätä samaa skeidaa.
Eikä vaan lihansyöjille, vaan nykyään ne lyttää jo kasvissyöjätkin maanrakoon. Ja auta armias jos sanot itseäsi vegaaniksi, ja oletkin lakto-ovo-mikälie.

Joku vegaani voisi asiallisesti vastata tähän, koska oikeasti ihmetyttää.
Eikä haittaa minua muiden veganismi, ihmettelen vain sitä, kuinka se pitää joka asiassa tuoda esille.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua kun itse en ole törmännyt missään tuollaiseen. Olen ollut täällä poikkeuksellisesti kuluneen viikon aikana tosi paljon eikä missään ole näkynyt ap:n mainostamaa paatosta. Ja en itse ole vegaani.

Vierailija
2/5 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna veganismille mahdollisuus. Ole avoin, kokeile uusia makuja. Esimerkiksi tofu maustettuna mustasuolalla ja ravintohiivalla on kovasti munakokkelin oloista. Lisänä salaattia ja leipää, varmasti tulee täyteen ja olo on kuitenkin kevyt, ei raskas kuten lihan jälkeen. On älytöntä, että eläimiä ruokitaan ja sitten ihminen syö sen eläimen, sehän on kauheaa luonnonvarojen tuhlausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään koskaan törmännyt tuollaiseen. Ne, jotka väittää törmänneensä siihen, ovat itse lihansyöjiä joilla on huono omatunto syömistään ja siksi itse tölvivät vegaaneja koko ajan.

Vierailija
4/5 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaanit ovatkin parempia kuin muut eläineettisissä asioissa kuluttamisensa osalta, tämä on fakta. Mun ei kuitenkaan tarvitse olla paras ja jatkan sekasyöjänä ja -kuluttajana.

Vierailija
5/5 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kyllä tuo. Facebookissa kun näitä hesen ym mainoksia näkyy, siellä on aina joku vegaanit vs "sekaanit" vai miksi nämä lihaa syöviä nyt kutsuukaan