Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oisko reilua pyytää kaikilta häävierailta sama summa rahaa esim. 100e/talous

Vierailija
04.11.2018 |

Eikö se olisi tasapuolista kaikille?

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjatoiveita olisi hyvä esittää laajalla hintahaarukkalla, esim 20 - 200e. Vieraat tekevät päätöksen minkä arvoinen lahja on.

Vierailija
42/102 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaa laittaa häälahjaa, eroatte kuitenkin kolmen vuoden kuluessa.

Kiitos tästä tiedosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tulisi tuollainen "vaatimus" lahjan arvosta, niin hakisin mukin kierrätyskeskuksesta.

Sinähän panet haisemaan, mä tekisin itse kortin lehdestä leikatuista kuvista ja poimisin kukan tienvarresta viemisiksi.

Vierailija
44/102 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tulisi tuollainen "vaatimus" lahjan arvosta, niin hakisin mukin kierrätyskeskuksesta.

Sinähän panet haisemaan, mä tekisin itse kortin lehdestä leikatuista kuvista ja poimisin kukan tienvarresta viemisiksi.

Ja menettäisit kaverisi

Vierailija
45/102 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ollut ennenkin naimisissa. Tässä kuvat:

https://www.dailymail.co.uk/femail/article-2155260/Is-worlds-biggest-we…

Häälahja menee lyhentämättömänä munkkipossurahastoon.

Vierailija
46/102 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs päivä teidän häät olikaan?

En nyt muista, mutta meillä on joka tapauksessa silloin muuta menoa!👋

Vierailija
47/102 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo ajatus on aika älytön. Eiväthän häävieraat muutenkaan ole tasaveroisessa suhteessa hääpariin. Joku läheisempi haluaa luonnollisesti antaa enemmän kuin joku jonka kanssa ollaan vähemmän tekemisissä. Ja jollekulle 100e on pikkuraha, toiselle se voi olla kuukauden ainoa käytettävissä oleva raha pakollisten kulujen jälkeen.

Vierailija
48/102 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja menettäisit kaverisi

Mä en tarvitse sadan euron kavereita. Sehän ois kuin prostituutio... Maksa satku ni oon sun pikku ystävä.

Vierailija
49/102 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieltä nurkasta, mistä saa ottaa tavarat ilmaiseksi.

Se on just hyvä!

Vierailija
50/102 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydä vain mutta tuskin moni maksaa. Miksi kukaan haluaisi maksaa siitä, että saa osallistua teidän häihinne?

Häihin on normaalia tuoda lahja hääparille.

ap

Aivan. Sensijaan ei ole normaalia esittää vaatimuksia lahjan arvon suhteen. Äärettömän noloa ja moukkamaista!

100 euroa on varsin kohtuullinen summa. Eiköhän se jää alle keskimääräisen häälahjan arvon. Emme ole ahneita vaan pyrimme olemaan tasapuolisia kaikille.

ap

Pyydä ihmeessä. Minä tuon lahjaksi itse tekemäni pannulapun. Se on vähintään 100 euron arvoinen, onhan kyseessä uniikkikappale ja oma design.

Vierailija
51/102 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häihin kutsutaan, mutta lahjaa et voi vaatia. Vieraat tuovat lahjan kykyjensä mukaan, mutta sinä järkkäätkin jotain junttiroskan naimafestareita.

Kai sulla on järkkärit ja ensiapuväki ja ilmoitus poliisille tehty huvitilaisuudesta?

Vierailija
52/102 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis eihän ap voi olla tosissaan, eihän? Ei herranjestas lahjansaaja päätä IKINÄ, minkä arvoisen lahjan antaja tuo. Mitä tämmöisten ihmisten päässä oikein liikkuu? ilmeisesti ei yhtään mitään.

Vierailija
53/102 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se olisi tasapuolista kaikille?

On!

Yhtään vierasta ei tule.

Vierailija
54/102 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis eihän ap voi olla tosissaan, eihän? Ei herranjestas lahjansaaja päätä IKINÄ, minkä arvoisen lahjan antaja tuo. Mitä tämmöisten ihmisten päässä oikein liikkuu? ilmeisesti ei yhtään mitään.

Olen niin paljon samaa mieltä kanssasi. Mutta tämähän on varmaan trolli, muuten ap olisi kilahtanut jo. Sosiopaattina hän on kylmä sivustaseuraaja. Hekottelee jalat pöydällä, toinen käsi hikisissä juustopalleissa.

Vierailija
55/102 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä veisin täysinäisen biojätepussin.

Hääpari voisi valmistaa siitä omatekoista multaa! 🍀

Vierailija
56/102 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli tämän on pakko olla. Ei puutu enää kuin se, että juhlaruokana on makaroonilaatikko, että jää pääsymaksuvoitot mahdollisimman isoiksi.

Vierailija
57/102 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi esimerkiksi tällä hetkellä osallistumaan tuollaisiin häihin, kun rahatilanne on huono. Satanen on viikon ruokaraha. Onneksi kukaan läheiseni ei ole niin pönttö, että tuollaisia pyytäisi.

Tasapuolisinta on se, että jokainen vieras tuo omaan budjettiinsa sopivan lahjan.

Vierailija
58/102 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintaan 100€/ruokakunta sisältyy:

Ikuinen ystävyys (tai ainaski seuraaviin häihin asti)

Pirkka-kuohuviinilasillinen muovimukista

Lämmin ruoka (makaronilaatikko)

Jälkiruoka (Elosen kinuskikakku, 100g ja 1 kupillinen Costaricaa. Kahvimaito +2€ ja sokeri/Hermesetas +1,25/kpl)

Lämmin tunnelma Hirvaskankaan ABC:llä ja elävää musiikkia (Make soittaa kammalla, Pasi beatboksaa)

Vierailija
59/102 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo! Nolompi! SINÄ!

Vierailija
60/102 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

PienissäHäissä kirjoitti:

En pystyisi esimerkiksi tällä hetkellä osallistumaan tuollaisiin häihin, kun rahatilanne on huono. Satanen on viikon ruokaraha. Onneksi kukaan läheiseni ei ole niin pönttö, että tuollaisia pyytäisi.

Tasapuolisinta on se, että jokainen vieras tuo omaan budjettiinsa sopivan lahjan.

Toki tuollainen olisi soviteltavissa. Ottaa rohkeasti yhteyttä tulevaan hääpariin ja selittää tilanteen. Voihan sen lahjan maksaa myös sitten kun oma rahatilanne paranee.

ap