Uusin putous ja Pilvi Hämäläisen oikea silmä. Mikä siinä on vikana? Miksi se heijastaa valoa eri tavalla kuin toinen?
Onko joku piilari vai asialle lääketieteellinen selitys. Olen huolissani.
Kommentit (22)
Oliskohan tehty kaihileikkaus. Kaihilinssi kiiltää valossa.
Kiitos! Mä katselin Putousta yksin ja mietin jo, että näen omiani. Se häiritsi siinä mielessä, että koko sketsi meni ohi, kun vaan tuijotin sitä silmää huolissani.
eikai ton ikäsillä vielä tehä kaihileikkauksia
Vierailija kirjoitti:
Makevauvalla tais olla piilarit.
Pää liikehti paljon, että toisenkin silmän olisi pitänyt välillä heijastella. Tää oli enemmän sellaista, kun punasilmäisyyttä esiintyy kuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pää liikehti paljon, että toisenkin silmän olisi pitänyt välillä heijastella. Tää oli enemmän sellaista, kun punasilmäisyyttä esiintyy kuvissa.
No miksi ette suoraan vaan kommentoi epäilevänne syöpää? Äkkiä kommentoimaan Pilvin instaan tästä löydöksestänne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi ette suoraan vaan kommentoi epäilevänne syöpää? Äkkiä kommentoimaan Pilvin instaan tästä löydöksestänne...
En mä syöpää epäillyt, mutta olin hemmetin huolissani. Jotain pahaa siinä oli.
Vierailija kirjoitti:
Kaihilinssi voidaan asentaa, jos muuten näköä ei saada leikkaamalla korjatuksi. Ei se tarkoita, että olisi kaihi. Tosin kaihi voi olla nuorellakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aaaaapuuuaaa ! Voisko joku kysyy siltäääää!
Tähän pitää saada vastaus nyt heti paikallaa!
Karsastus leikattu liian myöhään?
Öö mitä helvettiä, olette huolissanne julkisuudenhenkilön terveydestä? Ei kuulu random mammapalstalaisile kyllä mitenkään tämä asia. Eiköhän ko. henkilö ole itse tietoinen omasta terveydentilastaan. Hankkikaa oma elämä!
Vierailija kirjoitti:
Öö mitä helvettiä, olette huolissanne julkisuudenhenkilön terveydestä? Ei kuulu random mammapalstalaisile kyllä mitenkään tämä asia. Eiköhän ko. henkilö ole itse tietoinen omasta terveydentilastaan. Hankkikaa oma elämä!
Minä en ole huolissani vaikka olisi mikä tauti hänellä, kiinnostaa vain.
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita uutisia ollut paljonkin. Joku joskus bongannut telkkarista julkkiksen oudon luomen, ja paljastunut syöväksi kun ilmoittanut asiasta. Tai valokuvissa näkynyt jokin heijastus silmässä ja sairaus on silloinkin löytynyt.
Mielestäni hänellä on.tummat piilolinssit. Eivät silmät noin tummat muuten ole.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tehtiin 39-vuotiaana.
Eiks sillä ollut vauvansilmäpiilarit eli sellaiset syvänsiniset. Ja se toinen musta istui vähän huonosti.