Perheemme hoikat eli mies ja lapsi
Haluavat syödä useasti pitsaa, hampurilaisia, grilliruokaa yms. Pitääkö minun, läskin äidin esim tilata vain heille pitsat?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää sinun tilata pizza. Syöt sitä sitten itse myös ohuen siivun salaattisi kanssa.
En voi heidän pitsoistaan mitään syödä koska olen keliaakikko.
Lihava keliaakikko? Voin sanoa että toi on jo lähes mahdotonta. Keliaakikon ruokavalio on niin rajoitettu että sillä ei kyllä liho
Ammattivalittajan keho onkin täysin ainutlaatuinen. Paino 140 kiloa, ja tämä on hänen ihan itsensä kertomaa.
Niin on ollut pahimmillaan vaikka olen ollut gluteenittomalla ruokavaliolla. Onhan sitä kaupassa vaikka mitä gluteenitonta myytävää mm leipää, pullaa, suklaata yms.
Ihana, kun sä ajattelet kaiken ääneen täällä palstalla.
Joo, sun pitää tilata pitsat niille ja hyppiä hyppynarulla siinä vuodesohvan vieressä sillä aikaa kun hoikat syö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas ne kädettömät selvisivät sillä aikaa, kun sinä asuit siellä yksiössäsi? ;)
Hyvin koska huoltoasemat, Subway, kotipizza on keksitty.
Mutta onko ne huoltoasemat, Subway ja kotipizza nyt siis kadonneet maan päältä? Vai mitä varten sun pitäisi niiden pitsatilauksista huolehtia?
Ap on av:n suurimpia valepukkeja.
Mikset vastaa Aruba-kysymyksiin? Meitä köyhiä kiinnostaisi, jotka emme ole koskaan päässeet lomailemaan sinne asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas ne kädettömät selvisivät sillä aikaa, kun sinä asuit siellä yksiössäsi? ;)
Mikä se sun ongelma on jos ukko osaa hurauttaa kotipizzaan hakeen lättynsä? Pitääkö sun aina kysellä tyhmiä?
Vierailija kirjoitti:
Mikset vastaa Aruba-kysymyksiin? Meitä köyhiä kiinnostaisi, jotka emme ole koskaan päässeet lomailemaan sinne asti.
Puhu vain puolestasi :D
Vierailija kirjoitti:
Joo, sun pitää tilata pitsat niille ja hyppiä hyppynarulla siinä vuodesohvan vieressä sillä aikaa kun hoikat syö.
Ei se voi hyppiä kun huippaa ja jalat on eri mittaset. Eikä torpan lattiakaan kestäis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko ne huoltoasemat, Subway ja kotipizza nyt siis kadonneet maan päältä? Vai mitä varten sun pitäisi niiden pitsatilauksista huolehtia?
No kun mies oli niin laiska ettei viitsinyt itse tilata ja otti kotiinkuljetuksen. Kun mä olen kotona hoidan kaikki ruokiin liittyvät asiat jos en ole niin sitten menevät esim huoltoasemalle.
Laiha voi herkutella pizzalla viikonloppuisin. Läski syö väärin joka päivä.
Siinä se ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun mies oli niin laiska ettei viitsinyt itse tilata ja otti kotiinkuljetuksen. Kun mä olen kotona hoidan kaikki ruokiin liittyvät asiat jos en ole niin sitten menevät esim huoltoasemalle.
Ei viitsinyt itse tilata mutta otti kuitenkin kotiinkuljetuksen? Miten se sen kotiinkuljetuksen ilman tilausta otti?
Vierailija kirjoitti:
Mikä toi yksiöjuttu on?
Valittaja kyllästyi miehen komenteluun, pakkasi laukkunsa ja muutti omaan yksiöön.
Tosin se yksiö oli Aruballa. Josta valittaja palasi teleportaatiolla alta aikayksikön ennen kuin mies ehti koko muuttoa edes huomaamaan.
Niin. Pizzaakin voi syödä, jos määrät eivät ole järjettömiä ja aterioiden välillä ei mässätä seitsemää välipalaa.
Tuttavani kanssa mesoo, kuinka ei syö pikaruokaa ja pizzaa tsm ja silti lihava. No, päivät pitkät hän napostelee, eikä tajua, että vetelee napostelullaan 3x enemmän kaloreita kuin NS oikeilla aterioilla. Ja sitten luulee olevansa joku lihomisen viaton uhri.
Jotenkin alan ymmärtää, miksei ammattivalittaja ole pystynyt ikinä hankkimaan koulutusta tai työpaikkaa...
Joko olette alkaneet säästää ensi kesää varten, ap? Sullahan on se kestomarinan aihe, ettei ole lomalla varaa kuin kylpylään ja huvipuistokäyntiin.
Kyllähän se työstä käy, kun miettii päivät pääksytysten, pitääkö tilata miehelle ja pojalla pitsaa vai eikö pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä toi yksiöjuttu on?
Valittaja kyllästyi miehen komenteluun, pakkasi laukkunsa ja muutti omaan yksiöön.
Tosin se yksiö oli Aruballa. Josta valittaja palasi teleportaatiolla alta aikayksikön ennen kuin mies ehti koko muuttoa edes huomaamaan.
Ja tietysti yksiön naapurit oli kaikki narkkareita... Ihan kuin ammattivalittaja muuttaisi noin vain eestaas, valittamatta mistä saa takuuvuokraan rahaa ja muuttoapua, kun ei itse pysty klenkkaamiseltaan kantamaan ja tuhatta muuta asiaa. Taas yksi ihan hatusta vedetty juonenkäänne koko muutto. :D
Mites se Aruba? Oliko siellä kivasti saatavilla gluteenitonta sapuskaa? ;)