Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentaako teitä että kun teette aloituksia niin kukaan ei vastaa niihin?

Vierailija
04.11.2018 |

Tai ehkä täälläkin on jokin eliittiporukka joka osaa tehdä rimmaavimmat ja vetävimmät aloitukset luonnostaan :D Itse olen onnistunut joskus kun olen tehnyt todella provosoivan aloituksen tai jättänyt jotain tahallaan sanomatta eli antanut vastaajille mahdollisuuden täydentää aloitustani.

Viime aikoina olen tehnyt 3 aloitusta, joihin kahteen jätettiin täysin vastaamatta ja kolmannessa valitettiin että olin ikävä ihminen (olin tehnyt aloituksen naapureiden mekastuksesta). Sitten kun vielä lisää että tämä on yksi ainoimpia paikkoja olla sosiaalinen niin ei kyllä hyvin mene. Sekin harmittaa että asioista ei voi puhua kovin syvällisesti, koska monet aika ymmärrettävästi kaipaa vain kevyttä viihdettä, ja sitten taas tabu aiheet kuten huumeet tmv. saa joidenkin veren kiehumaan ennenkuin edes päästään asiaan. Pitää olla poliittisesti tosi korrekti. Tosin tiedän että joillakin voi olla sama tilanne ihan oikeidenkin kavereiden kanssa että ei voi puhua kaikesta. Mutta juu ...tämmöinen avautuminen tällä kertaa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etusivu liikkuu suhteellisen vilkkaasti, joten tuurista kiinni sattuuko sillä hetkellä kenenkään kiinnostuneen silmiin = ei masenna. Pari nostoa hetkosten välein ja sitten "luovutus".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän