Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet ilkimyksen kanssa?

Vierailija
04.11.2018 |

Mua ihmetyttää usein kun jatkuvasti valitetaan vittumaisista kavereista tai seurustelukumppaneista mutta silti vuodesta toiseen annetaan heidän kohdella itseä huonosti. Miksi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset monesti pelkäävät muutosta. Ehkä tuollaisissa tilanteissa pelätään, että jää jotenkin tyhjän päälle, jos luopuu ikävästä ihmisestä. Tai sitten tilanne on niin monimutkainen, että ei voi helposti hävittää elämästään vain sitä yhtä ihmistä, koska siihen liittyy paljon muutakin, kuten laajempi kaveripiiri, harrastus, työ, jopa yhteinen talous/lapset. Sitä saattaa pitää erilleen pääsyä liian vaikeana, tai siitä olisi lopulta tai ainakin siinä hetkessä enemmän haittaa ja stressiä kuin hyötyä.

Vierailija
2/4 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ilkeä täti, josta en tietenkään päässyt eroon, ennen kuin olin täysi-ikäinen ja -valtainen valitsemaan seurani. Ilkeä lähisuku on hankala rasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jollekin sydämensä antanut niin ihan tuosta vaan ei irti pääse vaikka ilkimykseksi osoittautuisi. Itselläni vähän vastaava kokemus ja ensin sitä haluaa löytää ratkaisua tai antaa aikaa tilanteen muuttumiseen vaikka se ei olisikaan järkevää. Joskus järki ei heti voita.

Vierailija
4/4 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä aihe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi