Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten menette töihin ,kun sitten on lauma mukuloita

Työtätekevääiti
04.11.2018 |

Tarhaan,kouluun iso lauma vietävänä ,kun vuoden tai kolmen vällein pukkaatte tehdä. Ei se kotihoidontuki niin iso ole. Ja jos elätte miesten siivellä ootte vähä ku prostituoituja.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtätekevääiti kirjoitti:

Tarhaan,kouluun iso lauma vietävänä ,kun vuoden tai kolmen vällein pukkaatte tehdä. Ei se kotihoidontuki niin iso ole. Ja jos elätte miesten siivellä ootte vähä ku prostituoituja.

Mikäs minä sitten olen, kun minun mieheni oli melkein kymmenen vuotta kotona lasten ollessa pieniä?

Tiedätkö, että aikojen alusta miehen osuutena ihmiskunnan säilyttämisessä on ollut myös elannon hankkiminen perheelle ja muun turvan järjestäminen silloin,kun nainen on ollut hoitamassa avutonta lasta? Nykymaailmassa se ilmenee siten, että jompi kumpi vanhemmista vastaa enimmäkseen elannon hankkimisesta ja toinen hoitamisesta, kuten kivikaudella muinoin. Nyt se hoitaja voi olla myös mies.

Vierailija
2/9 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun mies ei nykyään saa enää olla mies ja elättää perhettään ilman, että vaimoa haukutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies prostutoitu jos hoitaa lapsia kotona?

Vierailija
4/9 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene ap hoitoon

Vierailija
5/9 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene,vaan töihin aamulla. Palkkatöihin. Maksan teiän elämistä. Oletteko miettineet niiden lastenne tulevaisuutta,jos he ei löydä töitä??

Vierailija
6/9 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapeeaapee kirjoitti:

En mene,vaan töihin aamulla. Palkkatöihin. Maksan teiän elämistä. Oletteko miettineet niiden lastenne tulevaisuutta,jos he ei löydä töitä??

Olen miettinyt ja siksi en äänestäkään kokoomusta.

Vierailija
7/9 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sen ap:n eläkkeen maksaa ja hoitokodissa takamuksen pyyhkii aikanaan? Ai niin, nämä työtävieroksuvien elättien lapset.

Vierailija
8/9 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään hoitavat kouluunlähdön itsenäisesti. Mut kun olivat pieniä, vein päiväkotiin, tein työpäivän ja hain kotiin. Olen aina maksanut päivähoidosta korkeimman maksun. Mikä tässä oli hankalaa?

Vierailija
9/9 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapeeaapee kirjoitti:

Illalla ehtii vielä pikaisesti piipahtamaan kielioppisivuston kautta.