Naiset! Minkälaisia käsineitä käytätte nyt?
Kommentit (16)
Helsingissä ei ole ollut vielä niin kylmää, että olisin hanskoja tarvinnut.
Villaiset sormikkaat, joissa fleecevuori.
Näin Joensuussa.
yleesä Piedro Mancinin nahka käsineitä, kylmillä ilmoilla nacahracin kevythanskoja,
pakkasilla heinrich & co rukkasia.
Ostin ihanat suomalaiset nahkahanskat. Todella pehmeää nahkaa ja laadukas vuori.
Vierailija kirjoitti:
yleesä Piedro Mancinin nahka käsineitä, kylmillä ilmoilla nacahracin kevythanskoja,
pakkasilla heinrich & co rukkasia.
Mulla on kovalle pakkaselle nahkarukkaset, joissa on lammaskarvavuori. Niiden sisälle laitan vielä angoravillasormikkaat.
Neulesormikkaita, ei mitään erityistä vuoria edes.
Kyynärtaipeeseen ulottuvat valkoiset satiinikäsineet kädessä ja valkoiset stay-upit ja valkoiset korkkarit jalassa. Ei muuta päällä.
N45
Käsineet ovat olleet käytössä jo lokakuun alkupuolelta saakka täällä Helsingissä. Kyllä täälläkin on ollut kylmiä (ja tuulisia) päiviä. Nyt marraskuussa ei tulisi mieleenkään lähteä ulos ilman. että olisi hanskoja mukana.
Olen vaihdellut asun mukaan mustia ja konjakin värisiä, ohutvuorisia nahkahansikkaita ja koiralenkeillä käytän ohuita villasormikkaita. Kovilla pakkasilla pitää kaivaa kaapin kätköistä paksumpia.
Mulla on suomalaisen Mutkan nahkasormikkaat. Samaa merkkiä olen käyttänyt jo vuosikausia. Nyt on sellaiset mustat käsineet, joissa on hopeinen vetoketju ja villa/kashmirvuori.
Mukana laukussa on ohuet villasormikkaat, joita pidän bussissa (kun riisun nahkaiset). Kylmällä vedän ulkona nahkasormikkaat villasormikkaiden päälle.
Joko kahdet villasormikkaat tai villasormikkaat ja lapaset päällekkäin. Yksillä en enää pärjää. Kylmemmällä laitan vielä karvavuoriset nahkarukkaset noitten päälle ja tarpeen mukaan kädenlämmittimet.
Näillä keleillä toppaamattomat nahkahansikkaat tai ohuet villalapaset.
Pakkasilla toppanahkakintaat tai paksummat lapaset.
100% villaa olevat lapaset ja nahkakintaat.
Pidän kädet taskussa tarvittaessa. Vielä ei ole niin kylmä, että mitään käsineitä tarvitsisi. Pakkasilla käytän lapasia tai nahkarukkasia.
Tänään oli punaiset nahkahansikkaat.
Muutenkin suosin nahkaa ja värejä jotka sointuu laukkuun tai muihin asusteisiin.