Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten on mahdollista?

Vierailija
03.11.2018 |

Kysyn siis tosissaan tätä.

Kun vanhempani erosi aikanaan niin meiltä lapsilta ei kysytty kumman vanhemman luona haluamme asua, siis sitä mielipidettä.

Joskus jälkeenpäin luin jostain että 12 vuotta täyttäneiltä pitäsi kysyä mielipidettä kumman vanhemman luona haluavat asua.

Mulle isä sanoi joskus että äitini onnistui jotenkin kieroilemaan niiltä joitten pitäisi tätä kysymystä kysyä siten että he eivät kysyneet. Nyt olen miettynyt miten se on mahollista? Olin itse 13v, kun vanhemmat erosi.

Onko siis joitakuita sosiaalitoimesta tai kuka näitä ero-asioita ikinä käsittelee, joka voisi vastata, olisin kiitollinen, kiitos.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni tuo 12 vuotiaan mielipiteen kuuntelu on aika tuore asia.

Vierailija
2/6 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni tuo 12 vuotiaan mielipiteen kuuntelu on aika tuore asia.

Olisi kiva tietää miten tuore, kun löysin tästä asiasta keskusteluja vuodelta 2008 ja vanhempani erosivat vuonna  2005 muistaakseni.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko halunnut isäsi luo. Miksi et tuonut asiaa julki?

Vierailija
4/6 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäsi voi puhua mitä vaan. Samoin Äitisi. Turhaa tuommoista enää mietit. Kummallakin on varmasti ollut omat motiivinsa. Sitäpaitsi jos ovat eronneet niin tällöin osoittaisin isääsi syyttävällä sormela. Miehet ovat yleensä niitä sikoja jotka sotkevat kaiken.

Vierailija
5/6 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn siis tosissaan tätä.

Kun vanhempani erosi aikanaan niin meiltä lapsilta ei kysytty kumman vanhemman luona haluamme asua, siis sitä mielipidettä.

Joskus jälkeenpäin luin jostain että 12 vuotta täyttäneiltä pitäsi kysyä mielipidettä kumman vanhemman luona haluavat asua.

Mulle isä sanoi joskus että äitini onnistui jotenkin kieroilemaan niiltä joitten pitäisi tätä kysymystä kysyä siten että he eivät kysyneet. Nyt olen miettynyt miten se on mahollista? Olin itse 13v, kun vanhemmat erosi.

Onko siis joitakuita sosiaalitoimesta tai kuka näitä ero-asioita ikinä käsittelee, joka voisi vastata, olisin kiitollinen, kiitos.

Ainakin 87 tai 88 kysyttiin.

Vierailija
6/6 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitko halunnut isäsi luo. Miksi et tuonut asiaa julki?

Toin sen äitilleni tuolloin julki usein mutta ei siitä mitään hyötyä ollut, sekä sanoin sen äitille vain koska en tiennyt mistään muusta silloin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi