Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarvitsen apua

Vierailija
03.11.2018 |

Mitä voin tehdä? Olen rv 28 ja niin väsynyt ja tuskainen, etten kestä enää. Olen puhunut tästä neuvolassa ja käyn viikottain terapiassa, mutta minua ei oteta vakavasti. "Se johtuu vain raskaudesta ja menee ohi". Vitut. Mistä saan apua? Pelkään, että teen vielä jotain typerää enkä missään nimessä halua vahingoissaa omaa lastani :(

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnantaja eväsi sairasloman?! Kerroitko työterveyteen? Ei ole oikein.

Kerroin, mutteivat mahtaneet asialle mitään. Sairasloma on vain suositus, ei velvoittava.. Varsinkin kun lääkäri kirjoitti sen uniongelmien ja väsymyksen takia. Teen vielä tarkkaa työtä, jossa virheitä ei saa tapahtua (kyse ihmisten terveydestä). Kysyin asiaa myös liitosta :/

Vierailija
22/22 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olet tuskainen? Mikä väsyttää eniten?

Henkinen tuska on aivan käsittämätöntä :(. Töissä älytön kiire ja stressi (liian vähän työntekijöitä), enkä pysty työskentelemään samalla teholla kuin aikaisemmin. Lisäksi koko raskauden minua on enemmän ja vähemmän vaivannut uniongelmat. Olen niin rikki henkisesti, etten keksi millä helpottaa tätä oloa :( En kerkeä palautumaan edes viikonloppuisin tästä kaikesta ja tuntuu että palan loppuun ennen kuin vauva syntyy

Ap

Tarvitset ehdottomasti sairaslomaa. Lepoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla