Stringit kipeyttää välilihan?
Onko kenelläkään muulla samaa kokemusta? Stringit tosiaan ikäänkuin uppoaa välilihan ihoon ja hankaa ikävästi. Tosi harmillista kun stringit ois muuten niin mukavat pitää.. :(
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihda paperilla pyyhkiminen alapesuun vessakäynnin yhteydessä. Kun paikat ovat puhtaat, ei iho rikkoudu yhtä herkästi. Toimii erityisesti, jos on taipumusta hikoiluun niin kuin sinulla ongelmastasi päätellen ilmeisesti on.
Voi myös vaihtaa kunnon kalsongereihin. Toimii erityisesti kaikissa tapauksissa.
Mitkä ovat kunnon kalsongit mielestäsi? Koska ihmisissä on anatomisia eroja, eivät samat mallit toimi kaikilla. Minulle esimerkiksi sekä bikini- että bokserimalli ei istu. Eivät hankaa peppuvakoa mutta hankaavat sen sijasta joko pakaroita, nivusia tai reisiä. Voisin toki ostaa mummoalkkarit, jotka eivät hankaa mistään, mutta ihan jo miestänikin ajatellen haluan näyttää edes jossain määrin miellyttävältä alusvaatteissa. En myöskään halua, että alushousujen saumat näkyvät vaatteiden läpi.
Oletko ylipainoinen, jos tavalliset alushousut hankaavat?
Kunnon kalsongerit ovat sellaiset, joissa on riittävän leveä puuvillainen haaralappu. Se on ihan seksuaaliterveyden kannalta suositeltavinta. Vyötärö ja lahkeet sitten voivat olla millaiset vain.
Kyllä, olen lievästi ylipainoinen. Totta kai tämä vaikuttaa alushousujen istuvuuteen, vaikka minulla oli samaa ongelmaa myös silloin, kun olin normaalipainoinen. Olen isopeppuinen, ja reiteni ovat paksut. Housukokoni on 42-44. Minulle istuu parhaiten niin kutsuttu brazilian cut, joka on yksi stringien tyyppi. Minulla ei siis ole itselläni ongelmia stringien kanssa. Annoin vain vinkin ap:lle, jolla ongelma on.
Edellinen kommentoija jatkaa. Olen suurinpiirtein tämän kuvan mallin muotoinen ja kokoinen:
Monille pluskokoisille naisille stringit saattavat oikeasti olla miellyttävimmät päällä. Varsinkin jos on tiimalasi- tai päärynämallinen vartalo, on istuvia alushousuja hankala löytää, kun vyötäröltä sopivat housut kiristävät muualta ja reisistä ja pepusta sopivat housut lörpöttävät vyötäröltä.
Minä olen tuo kunnon kalsongerien suosittelija. Olen itsekin tiimalasin mallinen (tosin normaalipainoinen), ja minulla on oma, varsin selkeä näkemys siitä, kumpi tuntuu epämukavammalta, vyötäröltä hieman liian isot alushousut vai naru limakalvoa vasten p*rsvaossa.
En ymmärrä, miksi tästä pitää jankata. Kai minä nyt itse tiedän parhaiten, millaiset housut ovat minulle mukavimmat. Ymmärrän ja hyväksyn sen, että jollekin muulle toisenlaiset housut ovat paremmat, enkä julista, kuinka minulle istuvimman mallin täytyy olla paras kaikille muillekin.
Jos perse yhtään hikoaa, kapea hajunaru imee kaiken kosteuden itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihda paperilla pyyhkiminen alapesuun vessakäynnin yhteydessä. Kun paikat ovat puhtaat, ei iho rikkoudu yhtä herkästi. Toimii erityisesti, jos on taipumusta hikoiluun niin kuin sinulla ongelmastasi päätellen ilmeisesti on.
Voi myös vaihtaa kunnon kalsongereihin. Toimii erityisesti kaikissa tapauksissa.
Mitkä ovat kunnon kalsongit mielestäsi? Koska ihmisissä on anatomisia eroja, eivät samat mallit toimi kaikilla. Minulle esimerkiksi sekä bikini- että bokserimalli ei istu. Eivät hankaa peppuvakoa mutta hankaavat sen sijasta joko pakaroita, nivusia tai reisiä. Voisin toki ostaa mummoalkkarit, jotka eivät hankaa mistään, mutta ihan jo miestänikin ajatellen haluan näyttää edes jossain määrin miellyttävältä alusvaatteissa. En myöskään halua, että alushousujen saumat näkyvät vaatteiden läpi.
Kunnon kalsongerit ovat sellaiset, joissa on riittävän leveä puuvillainen haaralappu. Se on ihan seksuaaliterveyden kannalta suositeltavinta. Vyötärö ja lahkeet sitten voivat olla millaiset vain.
Kyllä, olen lievästi ylipainoinen. Totta kai tämä vaikuttaa alushousujen istuvuuteen, vaikka minulla oli samaa ongelmaa myös silloin, kun olin normaalipainoinen. Olen isopeppuinen, ja reiteni ovat paksut. Housukokoni on 42-44. Minulle istuu parhaiten niin kutsuttu brazilian cut, joka on yksi stringien tyyppi. Minulla ei siis ole itselläni ongelmia stringien kanssa. Annoin vain vinkin ap:lle, jolla ongelma on.
Edellinen kommentoija jatkaa. Olen suurinpiirtein tämän kuvan mallin muotoinen ja kokoinen:
Monille pluskokoisille naisille stringit saattavat oikeasti olla miellyttävimmät päällä. Varsinkin jos on tiimalasi- tai päärynämallinen vartalo, on istuvia alushousuja hankala löytää, kun vyötäröltä sopivat housut kiristävät muualta ja reisistä ja pepusta sopivat housut lörpöttävät vyötäröltä.
Minä olen tuo kunnon kalsongerien suosittelija. Olen itsekin tiimalasin mallinen (tosin normaalipainoinen), ja minulla on oma, varsin selkeä näkemys siitä, kumpi tuntuu epämukavammalta, vyötäröltä hieman liian isot alushousut vai naru limakalvoa vasten p*rsvaossa.
En ymmärrä, miksi tästä pitää jankata. Kai minä nyt itse tiedän parhaiten, millaiset housut ovat minulle mukavimmat. Ymmärrän ja hyväksyn sen, että jollekin muulle toisenlaiset housut ovat paremmat, enkä julista, kuinka minulle istuvimman mallin täytyy olla paras kaikille muillekin.
Ei tämä jankkausta ole, vaan keskustelua. Sinä sanoit, että tiimalasilla/päärynällä on vaikeuksia löytää sopivia alushousuja, ja itse olen eri mieltä.
Todellakin hankaa ja kipeytyy.
Lisäksi, jos on minkäänlaisia ulkoisia pukamia tai ihoriekaleita peräpäässä, ne ärsyyntyvät stringien narun hinkatessa niitä entisestään.
Vierailija kirjoitti:
Minulla loppui jokavuotiset v i rts ati e tul ehdukset kun vaihdoin stringit matalavyötäröisiin hipster-mallisiin.
Ei mikään ihmekään kun se naru hi e rt ä ä p er ä au kk oa kuin hammaslanka ja sitä pitkin kulkeutuu pöpöt toiseen au k k oon ja aiheuttaa tulehduksia.
Vaikka pesisit tak a pu ol ta hyvin vessassa käynnin jälkeen, ja vaihtaisit stringit joka päivä, niin silti.
Jo se, että persehiki imeytyy vaossa olevaan kangasriekaleeseen ja muhii alapäässä, riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä jankkausta ole, vaan keskustelua. Sinä sanoit, että tiimalasilla/päärynällä on vaikeuksia löytää sopivia alushousuja, ja itse olen eri mieltä.
Minun kokemukseni on, että isommissa ko'oissa oletetaan myös vyötärön ympäryksen olevan iso. Virallisen kokotaulukon mukaan housukoon 44, jonka lantiomitta 108 cm vastaa minun lantionympärystäni, vyötärönympärys on 84 cm. Minun vyötärönympärykseni on kuitenkin 75 cm. Eroa on siis 9 cm, eli aika paljon, jos vaikka juuri alushousujen istuvuutta mietitään. Stringeissä voin ottaa pienemmän koon, kun niissä ei ole lantion tai reisien ympärillä kangasta, joka kiristäisi.
Nämä järjettömyydet tulivat muotiin kun olin sellainen nippa nappa teini-ikäinen. Muistan aina miltä se helvetin persvaossa hetken lillunut naru haisi, enkä ole todellakaan edes mitenkään persevä.
Sen jälkeen en ole moisia päälleni pukenut.
Käytän pelkästään stringejä, oli tilaisuus sitten juoksulenkki tai juhlat. En pidä niitä minään seksipöksyinä, kun ovat ihan arkipäivisiä, tylsän yksivärisiä (mustia ja ihonvärisiä) mikrokuituisia. :p Ovat mukavat päällä ja niiden rajoja ei näy tiukkojen farkkujen tai hameiden alta, joten en ole nähnyt tarpeelliseksi ostaa muita alkkareita.
Jos väliliha tulee kipeäksi, pöksyt lienevät liian pienet, huonoa materiaalia (halpaa pitsiä tms.) tai sitten sun anatomia ei vain jotenkin ole stringien kanssa yhteensopiva.
:D