Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 40vuotias vielä pukeutua ja tykätä hempeistä väreistä?

Vierailija
03.11.2018 |

Tarkoitan, vaaleaa, vaal.pun, vaal.sin jne..
Vai onko jo aika siirtyä aikuisempiin väreihin kuten musta, punainen, harmaa.

Ajattelin pikku hiljaa uusia sisutusta vaaleisiin väreihin ja samalla vaatekaappiakin.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ehdottomasti 40-vuotiaan kannattaa pukeutua.

Vaikka niihin hempeisiin väreihin jos tykkää niistä.

Vierailija
2/26 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pukeutua vaaleisiinkin. Usein kun ikää tulee pehmeät ja vaaleat värit pukevat yllättävän hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä hyvä ihminen niitä värejä joista itse pidät! Outo aloitus. 

Vierailija
4/26 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin hankalat omat värit, että mulle sopivat lähinnä pehmeät ja murretut värit. Täytyy kyllä myöntää, että näin neljänkympin kieppeillä vaikutelma on aika helposti kirjastonhoitajamainen. Olkaa onnellisia te, joita perusvärit pukevat.

Vierailija
5/26 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkkiin pukeutunut pinkkitukkainen viisikymppinen näyttää kyllä aika bimbolta naamalävistyksineen.....

Vierailija
6/26 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pinkkiin pukeutunut pinkkitukkainen viisikymppinen näyttää kyllä aika bimbolta naamalävistyksineen.....

Vähemmän on enemmän. Antaa kivan ja nuorekkaan sävyn jos uskaltaa käyttää hieman väri pukeutumisessa. - Tai sitten värjää hieman räväkämmin hiuksiaan. Ja tai ottaa sen naamalävistyksen. Jos taas tekee kaikki edellä mainitut yhdellä kertaa, niin miksä siinä. Mutta älkää loukkaantuko, jos joku erehtyy hieman tuijottamaaan teitä.  

Vierailija
7/26 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kielletään laissa. Ne on varattu 0-39-vuotiaille.

Vierailija
8/26 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, voiko. Mutta niin minä joka tapauksessa teen:)

Vierailija
9/26 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen blondi luonnostaan niin sopii hyvin vaaleat sävyt. Musta on turhan synkkä väri.

ap

Vierailija
10/26 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on niin hankalat omat värit, että mulle sopivat lähinnä pehmeät ja murretut värit. Täytyy kyllä myöntää, että näin neljänkympin kieppeillä vaikutelma on aika helposti kirjastonhoitajamainen. Olkaa onnellisia te, joita perusvärit pukevat.

Kirjastonhoitaja on yksi suurista fantasioista. Just se neuletakkiin ja pliseerihameeseen pukeutunut rillipäinen kirjastontäti, jolla on myös nuttura. Miesten haaveissa sieltä alta kuoriutuu hurjastelija, joka ottaa rillit pois ja heilauttaa hiukset auki.

Vierailija
11/26 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen blondi luonnostaan niin sopii hyvin vaaleat sävyt. Musta on turhan synkkä väri.

ap

Joku joka ei tykkää blondeista alapeukuttaa.

ap

Vierailija
12/26 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pukeutua missä iässä vaan miten vaan. 

Vierailija
13/26 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Körttihuivi päähän, mustaan kaapuun ja värssykirja käteen. Kyllä 40-vuotias on jo niiiiiin vanha :D

Vierailija
14/26 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voi .

Miksi edes mietit voiko?

(...ei nyt ehkä silti, kuitenkaan, kannata sentään ihan mitään 'Hello Kitty'-, tai 'My little pony'- paitaa valita, tai hiuksiaan miksikään shokeeraavaksi  pinkiksi, tai sähkönsinisiksi värjätä. )

Vierailija
15/26 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjastonhoitaja on yksi suurista fantasioista. Just se neuletakkiin ja pliseerihameeseen pukeutunut rillipäinen kirjastontäti, jolla on myös nuttura. Miesten haaveissa sieltä alta kuoriutuu hurjastelija, joka ottaa rillit pois ja heilauttaa hiukset auki.

Mutta kun en halua olla seksihaave. Haluaisin pukeutua vaikka mustaan prätkätakkiin ja punaiseen mekkoon. Tai farkkuihin ja raikkaaseen raitapaitaan.

Mutta mulle vaan kerta kaikkiaan käy parhaiten joku myyränharmaa ja aprikoosi. Ja housuissa näytän kymmenen kiloa lihavammalta, joten mulla on just aina a-linjainen hame ja tyköistuva neuletakki. Että tässä ois nyt uutta kotimaista proosaa.

Vierailija
16/26 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Joku joka ei tykkää blondeista alapeukuttaa.

ap

Ei se tykkää myöskään kirjastonhoitajan näköisistä bruneteista. Toivottavasti tykkää edes itsestään.

Vierailija
17/26 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun täällä Espanjassa, täällä kaiken ikäiset käyttää värikkäitä vaatteita

Vierailija
18/26 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi. Usein ne itselle mieluisat värit myös pukevat itseä, mikä heijastuu ulospäin terveenä itsevarmuutena. Minulla on luonnostaan tummat hiukset, kulmat ja silmät ja moni on sitä mieltä, että minun tulisi käyttää pastellivärejä korostaakseni niitä. Olen kuitenkin myös ikäistäni melko paljon nuoremman näköinen ja pastellit saavat minut näyttämään lapsenomaiselta ja luonteettomalta. Parhaiten minua pukee paljon parjattu musta, toisaalta kylmät sävyt kirkkaissa ja voimakkaissa väreissä ovat myös minulle eduksi.

Vierailija
19/26 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuossa elämän ruska-ajassa on tärkeää muistaa ilmaista lakastumisen vääjäämättömyys värimaailmalla jossa vielä oranssi, keltainen ja punainen hieman piristävät leikitellen uhmakkaasti maatumisen ja kuoleman ruskean sävyillä murtaen ennen viimeistä mustumista, kun home ja mätä harmaan eri sävyin lopulta vievät voiton elämänilosta.

Vierailija
20/26 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jopa suositeltavaa, että 40-vuotias pukeutuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan