Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä elämässäsi on vialla?

Vierailija
03.11.2018 |

Saa avautua.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rummut meni rikki.

Vierailija
22/27 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mp ajokausi loppui tältä vuodelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei äitini osannut käyttää ehkäisyä. Näin lyhykäisyydessään. Huonot geenit omaavien ihmisten pitäs jättää lapset tekemättä. Tässä kärsitään nyt loppuun saakka.

Vierailija
24/27 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastukseni on sen verran vanha, ettei hänestä löydy tietoa internetistä. Mistä mä nyt saan tietää, onko se varattu? On se kyllä varmaan, kun se on niin ihana. Huoh.

Vierailija
25/27 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksikäyttö lapsena ja nuorena. Melkein kaikki muut ongelmat on siitä jollain tavalla seuraavaa.

Karmeaa kun ei saa terapiaa. Kela kirjoitti eläkkeelle ettei niiden kuntouttaa. Akuutti tapaukset saa apua koska ne voi saattaa juridisesti loppuun. Mutta vanhoille tapauksille ei ole mitään apua missään.

Kunnallisella puolella on aivan järkyttävän typeriä jotkut työntekijät. Ei kaikki, mutta jotkut.

Vierailija
26/27 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen hulluna töitä ja työnantaja vidduilee silti. Ei voi lopettaa kun kaksin lapsen kanssa ja laskut maksettava. Nyt nukkuun taas huomenna pitkä päivä töissä. Toivottavasti sanonta lopussa kiitos seisoo pitää paikkansa.

Vierailija
27/27 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on tää oma luonne, mulla on jonkunasteinen sosiaalisten tilanteiden pelko. Olen sosiaalisissa tilanteissa todella jäykkä ja tää ominaisuus tuntuu pahenevan vuosi vuodelta. Tänäänkin näin tutun äidin pitkästä aikaa ja menin jotenkin ihan tolaltani, en tiennyt miten olisi pitänyt käyttäytyä. Hävettää vieläkin. Nuorena ajattelin, että tämä ominaisuuteni helpottaisi iän myötä, mutta kaikkea muuta. Olen nyt 38 ja jännitän miltei kaikkia tilanteita. Töissä käyn, mutta vapaa-ajalla teen kaikkeni, ettei tarvitsisi tavata muita ihmisiä. Mulla on mies ja kaksi lasta. Lapsia pitää kuskata välillä harrastuksiin/synttäreille ja joka ikinen kerta ahdistaa ne tilanteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän