Mitä tyhmää sinä olet tehnyt nuoruudessa?
Kommentit (19)
Kaadoin kaivurin tankkiin hiekkaa. Revin purjeveneen katolta sumutorven ja liitin sen kuplavolkkarin puskuriin.
Löin ahdistelijaa. Siitä oli ikäviä seurauksia.
Nyt mietin aina joulujuhlassa, kenen isoisä tunnistaa.
ap
Kämppis söi ruokiani, joten heitin kostoksi hänelle tulleen Kelan kirjeen roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löin yhtä jäbää pataan, kun se käyttäyty rasittavasti. Ei ole oikein. En ole ylpeä.
Oli se oikein jos murtautui asuntoosi ja yritti tappaa?
Ei yrittänyt. Oltiin vaan kännissä.
Olin osallisena murrossa, säilytin ja myin asunnossani huumeita, poltin pilveä, ajanut ajokortin hyllylle.
Pidän itseäni kuitenkin kunnon kansalaisena.
Kiusattiin vihaisia sonneja, heittämällä kävyillä niitä ja lähdettiin karkuun. Pari kertaa oli henki lähteä, yllättävän nopeita elukoita. Olin jotain 11-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löin yhtä jäbää pataan, kun se käyttäyty rasittavasti. Ei ole oikein. En ole ylpeä.
Oli se oikein jos murtautui asuntoosi ja yritti tappaa?
Ei yrittänyt. Oltiin vaan kännissä.
Puhuinkin omasta puolestani.
Joi viinaa, joka teki minut alkoholistiksi...
Minäkin murtauduin kaveriporukan kanssa erääseen taloon. Varastettiin sieltä paljon arvokasta tavaraa. Ei jääty kiinni.
Ei kannata tehdä liian nuorena lapsia tai mennä naimisiin..
Nuoruuden tekemiset ei liity mitenkään tähän päivään.
Olen myös viimeaikoina pettänyt törkeästi lähiomaiseni luottamuksen (tavalla, jota ei vaan tehdä!) ja puutun muutenkin jatkuvasti hänen henkilökohtaisiin asioihinsa. Pelkään pahoin, että minulla on alkava mielisairaus.
ap
Istuin liikaa tietokoneella ja nyt on niskassa kyhmy ja kipuja ryhdin huononemisen takia
Lähtenyt 15-vuotiaana parhaan kaverini kanssa vuokramökille neljän yli parikymppisen miehen kanssa, joihin tutustuttiik kuvakkeessa eikä siis oltu aikaisemmin ikinä nähty. Siellä sitten juotiin alkoholia miekkosten kanssa, mutta yllätyksekseni ei ihan oikeasti kukaan heistä edes yrittänyt mitään muuta, vaikka kaksi alaikäistä ja reippaasti humalaista tyttöä oli peraatteessa täysin heidän armoillaan. Myöhemmin itseasiassa mulla oli jopa pienoinen romanssi yhden heistä kanssa ja silloinkin matkustin yksinäni noin 80km päähän tuon miehen kämpille tapaamaan häntä.
Jälkeen päin kun olen miettinyt niin ihan todella typerää toimintaa, koska ne miehethän ois voineet olla vaikka mitä sekopäitä tai vaikkeivät olisikaan niin oisivat hyvin voineet käyttää tilanteen hyväkseen ja saada nuorten tyttöjen neitsyyden. Onneksi mitään kummempaa ei kuitenkaan käynyt ja meillä oli vain hauska päivä ja ilta uusien tuttavuuksien kanssa.