Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hemmotella vauvaa? Mitä sinun vauvasi haluaa mieluiten tehdä?

Vierailija
02.11.2018 |

Olen ollut muutaman päivän kipeänä, enkä siksi ole pystynyt olemaan niin paljon läsnä 6 kk vauvalleni kuin olisin halunnut. Nyt taas olen terve, ja haluaisin "korvata" nämä pari väsynyttä päivää tekemällä muutaman päivän kaikkea mikä vauvasta on kaikkein kivointa. Hän tykkää ehkä eniten tanssia ja laulaa yhdessä, mutta kaipaisin uusiakin ideoita. Joten: mitä sinun vauvasi haluaa kaikkein mieluiten tehdä?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herra jumala 🙄

Vierailija
2/35 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi herra jumala 🙄

Älä ole tylsä. Tämä on hyvin tärkeä asia. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihme, että nykyäidit uupuu, kun oma sairastaminenkin pitää jotenkin hyvittää vauvalle suorittamalla.

Vierailija
4/35 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryömiä kaukosäätimen perässä.

Vierailija
5/35 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kuvataide? Sormivärit on kivoja. Ja uiminen.

Vierailija
6/35 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ihme, että nykyäidit uupuu, kun oma sairastaminenkin pitää jotenkin hyvittää vauvalle suorittamalla.

Höh. Ei tuo vauvan hemmottelu ole suorittamista, vaan nautin siitä itse. Ja teen sen enemmän siksi, että nautin siitä itse kuin siksi, että kuvittelisin vauvan tarvitsevan sitä. Kerrankin joku tekee tänne positiivisen aloituksen, jossa kysytään mitä kivaa voisi tehdä, niin heti lytätään ja haukutaan että tyhmä aloitus. Ap

Vierailija
7/35 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää imeä tissiä ja nukkua.

Vierailija
8/35 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä kuvataide? Sormivärit on kivoja. Ja uiminen.

Kuvataide on hyvä idea! Emme ole vielä maalanneet mitään. Voisin kokeilla. Ap

Vierailija
9/35 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryömiä kaukosäätimen perässä.

Tämäkin on hyvä. Olen miettinyt myös, että ostaisinko hänelle joululahjaksi oman kaukosäätimen, koska tykkää kaukosäätimistä. Ap

Vierailija
10/35 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvani pitää pitkistä kylvyistä, kun saa roiskia, potkia ja loiskuttaa vettä :) kylvyn jälkeen puetaan päälle ja monesti hieron vauvan jalkapohjia, tykkää siitä todella paljon. Pitää myös "piiloleikistä" kun menen hänen pöllöleikkimaton alle ja hän joka kerta kikattaen vetää sen pois päältäni. Nauttii myös suunnattomasti iltapuurosta ja "tangon" tanssimisesta ja siitä kun isä kutittaa. Lähtee myös nauraen konttaamaan karkuun kun otan tietyn ilmeen ja sanon että äiti tulee :) voi tuota meidän pientä suurta poikaa, tänään jo 10kk. Kova ikävä tuli vaikka pikkuherra tuhisee viereisessä huoneessa<3

Vierailija
11/35 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi laululeikki on, kun lapsi istuu sylissä laulat ajetaan mutkaista tietä, mutkaista tietä, heiluta ja kiemurtele jalkoja. Ylämäki, alamäki, nosta varpaita. Sitten tulee kuoppa! pudota hiukan jalkojen väliin, pidä käsistä kiinni koko ajan.

Äh, vaikea selittää.

Vierailija
12/35 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halia. No ei tuo enää vauva ole mutta haliminen yhä parasta.

Vierailija
13/35 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tykkää repiä sähköjohtoja, kuolata kaukosäätimen päälle ja jahdata mun puhelinta.

Vierailija
14/35 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi laululeikki on, kun lapsi istuu sylissä laulat ajetaan mutkaista tietä, mutkaista tietä, heiluta ja kiemurtele jalkoja. Ylämäki, alamäki, nosta varpaita. Sitten tulee kuoppa! pudota hiukan jalkojen väliin, pidä käsistä kiinni koko ajan.

Äh, vaikea selittää.

Hyvä idea, kokeilemme huomenna tätä! Ehkä voisi olla myös lapsi käsien varassa ja lentokone lentää kuoppaisella ilmalla :) . Ap

Vierailija
15/35 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla sylissä ja katsoa aikuista. Ei halua tehdä muuta

Vierailija
16/35 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syödä, nukkua, paskoa. Siinä ne.

Vierailija
17/35 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olla sylissä ja katsoa aikuista. Ei halua tehdä muuta

Hassua miten erilaisia vauvat on :) . Minun vauva haluaa koko ajan jotain aktiviteettia, sylissä viihtyy vai väsyneenä. Ap

Vierailija
18/35 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissi on ykkönen :)

Kaikenlainen läiskyttely, loiskuttelu ja sotkeminen on tietysti myös kivaa. Ja arkipuuhista kylvyt, sormiruokailu ja kantoliinassa hengailu.

Vierailija
19/35 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubessa sellaisella kanavalla kuin whats up mom's on mm kivoja vauva/taaperoaktiviteetti ideoita. :) Meillä vaavi innostui palloista muffinivuuassa ja varjokuvista seinällä!

Vierailija
20/35 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus maaria tätä imelyyden määrää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän