Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Kuinka moni on aivan oikeasti tyytyväinen itseensä ja elämäänsä?

Vierailija
08.05.2006 |

Tuli vain näistä ihme rikkaus- ja kauneusaloituksista mieleen.

Minä olen tyytyväinen ulkonäkööni ja itseeni muutenkin, kotiini, autooni, mieheeni, lapsiini, työhöni, harrastuksiini ja elämääni ylipäätään. En ole kateellinen toisille ihmisille, vaikka en olekaan rikkain ja kaunein ja täydellisin, mutta varsin mainio kuitenkin:) Elämäni ei ole aina ihanaa, mutta minusta elämän ei aina kuulukaan olla ihanaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi joka voi sanoa olevansa aidosti tyytyväinen elämäänsä :). Ainoa pieni ongelma on oma sairauteni mutta sekään ei haittaa kunhan sen kanssa oppii elämään...

Palstalla olen huomannut, että moni tekee oman elämänsä vaikeaksi kadehtimalla, arvostelemalla ja miettimällä liikaa toisten elämää. Senkin energian kun kuluttaisi oman elämänsä järjestämiseen, niin voisi varmasti elää haluamallaan tavalla...

Vierailija
2/4 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa tyytymättömyyttä aiheuttava on ammattini. Koen, että olen valinnut väärän alan ja sen kanssa pyöriskelen nyt miettien uudelleenkouluttautumista.

Muuten olen pääosin tyytyväinen, vaikka joskus raha-asiat huolettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama iso ratkaisu takana,

taisivat olla oikeita!!

ainahan sitä haaveilee kaikenlaista, mutta kun kuulee toisten kurjuudesta muistaa että meillähän on asiat todella hyvin!!!

itseeni olen myös melkolailla tyytyväinen, mutta tämä naisten ainainen laihdutus painaa hiukan päälle,

4kiloa pitäis saada pois, sitten todella tyytyväinen!! ;)

Vierailija
4/4 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen myös tyytyväinen miehen isänä, mutta en meidän keskinäisiin väleihimme.

Tuntuu etten laisinkaan rakasta häntä tai tunne mitään vetoa häntä kohtaan.. :( Todella kurjaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi