Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vaivoja sinulla on mihin olet jo tottunut?

Vierailija
02.11.2018 |

Minulla on ollut 2 vuotta korvakäytävän tulehtuneet, en enää edes kauheasti ajattele asiaa.

Jalkapohjat ja sääret on olleet myös kipeät monta vuotta. Polvet myös.

Kummasti sitä tottuu, sairaana olosta tulee uusi normaali.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerään nestettä. Olen vesipussi.

Vierailija
2/16 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herpes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus, rumuus, tissittömyys, itken päivittäin millon mistäkin aSiasta enkä pysty pidättämään sitä, ikisinkkuus ja yksinäisyys, katkeruus

Vierailija
4/16 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmavaivoja on pidellyt.

Vierailija
5/16 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen räkänokka. Aina pieni nuha päällä. Mutta mitäpä siitä, niistelen pois vain.

Lisäksi käyn kusella selvästi yli 8 kertaa vuorokaudessa, mikä jostain lukemani perusteella on epänormaalia. Tätä en edes ole tajunnut ongelmaksi.

Vierailija
6/16 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonounisuus, nivelrikot varpaissa, ummetus ja ilmavaivat.

Vierailija
7/16 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvotus ja ilmavaivat. Liian löysät polvilumpiot, jotka aiheuttaa milloin mitäkin kipuja ja esteitä liikunnan suhteen. Pakkasilla hermosärky vasemmasta nimettömästä käsivartta pitkin ylöspäin, kun joskus teloin tuon sormen niin, että se piti leikkauksessa tukea rautapiikeillä takaisin kasaan.

Vierailija
8/16 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin pukamia, korvat kutisee jatkuvasti, nivuset haisevat jostakin syystä pahalle ja sieltä tulee valkoista möhnää vähän kun rahnuttaa. Narskuttelen öisin ja kuorsaan.

Vierailija
9/16 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen räkänokka. Aina pieni nuha päällä. Mutta mitäpä siitä, niistelen pois vain.

Lisäksi käyn kusella selvästi yli 8 kertaa vuorokaudessa, mikä jostain lukemani perusteella on epänormaalia. Tätä en edes ole tajunnut ongelmaksi.

Mä ravaan kanssa pissalla varmaan 10-15 kertaa päivässä ja kakkoshädällä myös 2-4 kertaa päivässä. Enpä tosiaan itse ole kokenut ongelmaksi sinänsä, mutta joskus pitkillä matkoilla on ärsyttävää miettiä, että millonkahan pääsee pissalle seuraavan kerran.

Vierailija
10/16 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin pukamia, korvat kutisee jatkuvasti, nivuset haisevat jostakin syystä pahalle ja sieltä tulee valkoista möhnää vähän kun rahnuttaa. Narskuttelen öisin ja kuorsaan.

Ja tosiaan ilmavaivoja, perse lauloi kun söin kunnolla hapatettua ruisleipää. Pimennys vetää ihan väsyneeksi.

Vierailija
11/16 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut 2 vuotta korvakäytävän tulehtuneet, en enää edes kauheasti ajattele asiaa.

Jalkapohjat ja sääret on olleet myös kipeät monta vuotta. Polvet myös.

Kummasti sitä tottuu, sairaana olosta tulee uusi normaali.[/quote

kokeiles silmätippoja korvaan. oikeesti auttaa jo päivän jälkeen kun laittanut 3-4x/pv

Vierailija
12/16 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyvästi hyvin rajalliset voimavarat vaikean burn-outin "jälkitautina".

Mutta ei hätiä mitiä, elän eläkeläiselämää, hissun kissun.

Vierailija
13/16 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskias jo vuodesta 2000. Välillä vähemmän kipeä, välillä enemmän, mutta aina jatkuvasti läsnä kuitenkin. Lisäksi yliliikkuvista nivelistä johtuvat kivut nivelissä.

Vierailija
14/16 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astma. Vatsan turpoaminen kaikesta syömisestä, kaiken maailman konstit ja ruokavaliot kokeiltu ja mikään ei auta. Purentavika, purentakisko on mutta ei paljoa auta, leuat on aina jumissa ja kipeänä, vaikuttaa niskaan myös.

Vierailija
15/16 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihderiippuvuus.

Vierailija
16/16 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus, tai ehkä ennemminkin erittäin rajalliset voimavarat sen ”jälkitautina” kuten joku aiempi kirjoittaja asian ilmaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä