Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sai/saisi sinut eroamaan lastesi äidistä/isästä?

Vierailija
02.11.2018 |

Mikä olisi niin iso asia, että haluaisit erota, jos teillä alaikäisiä/kotona-asuvia lapsi?

Itselleni tosi iso kynnys miettiä eroa ja mietin pystyisinkö sitä ikinä lasten takia tekemään...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lasten takia" on yksi typerimpiä syitä jäädä huonoon suhteeseen.

T: Se lapsi joka katseli vuosikaudet sivusta vanhempiensa kuolevaa avioliittoa, todisti lukemattomia riitoja ja on nykyään "sosiaalisesti vammainen" koska kokee ihmissuhteet vaikeiksi ja pelottaviksi.

Vierailija
2/13 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Lasten takia" on yksi typerimpiä syitä jäädä huonoon suhteeseen.

T: Se lapsi joka katseli vuosikaudet sivusta vanhempiensa kuolevaa avioliittoa, todisti lukemattomia riitoja ja on nykyään "sosiaalisesti vammainen" koska kokee ihmissuhteet vaikeiksi ja pelottaviksi.

Komppaan. LAsten takia= elintason laskeminen pelottaa joten jatketaan pskassa suhteessa ja uhriudutaan. Miks ap on niin pälli ettei tajua lasten näkevän vanhemman pahan olon ja huonot välit toiseen vanhempaan? Sitten ne itse aikuisena kuvittelevat että heidänkin pitää kärvistellä pskoissa suhteissa koska isä/äitikin? Ihanko  tosissas haluat lapsillesi käyvän noin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pettämiset oli syy eroon. Elintaso laski, mutta elämä muuttui suruajan jäljeen paremmaksi. Ei ole kaduttanut, vaikka oli lasten vuoksi vaikea ratkaisu silloin kun sen tein. Erosta on jo vuosia, ja elämä toi monenlaista uutta ja hyvää eteen.

Sitä en kiellä etteikö ero olisi ollut raskas myös lapsille, varsinkin esikoiselle se oli kovaa.

Vierailija
4/13 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisten tarpeiden unohtaminen. 

Vierailija
5/13 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pääsin hyvään opiskelupaikkaan tajusin että mulla on mahiksia älykkäämpään tasoani vastaavaan mieheen. 

Vierailija
6/13 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä roikun tässä enää siksi, että talosta tulisi niin helvetisti riitaa jos yrittäisin lähteä. Elellään kyllä pääosin ihan sovussa ja harjoitamme vanhemmuutta niin hyvin kuin vain osaamme mutta olen täysin kyllästynyt mieheeni parisuhdemielessä. Mies haluaisi kyllä, mutta en ole ainakaan juuri nyt kiinnostunut parisuhteemme korjaamisesta. On loukannut liian monta kertaa että jaksaisin olla välittämättä itsestäni enää.

Eli vastaus ap:n kysymykseen; riittävä määrä rahaa jotta eron myötä koittavan taloriidan saisi soviteltua parhain päin. Tai vastaavasti vois vaan lasten ja rahojen kanssa suksia v*ttuun tästä ja jättää talon miehelle.

Vierailija
7/13 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy oli puolison mielenterveyden vakava ja kriittinen pettäminen.

Lisäksi mä tein liikaa töitä enkä antanut tarpeeksi, joten ketään ei kiinnostanut yrittää ja kaikki kärsivät.

Vierailija
8/13 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä roikun tässä enää siksi, että talosta tulisi niin helvetisti riitaa jos yrittäisin lähteä. Elellään kyllä pääosin ihan sovussa ja harjoitamme vanhemmuutta niin hyvin kuin vain osaamme mutta olen täysin kyllästynyt mieheeni parisuhdemielessä. Mies haluaisi kyllä, mutta en ole ainakaan juuri nyt kiinnostunut parisuhteemme korjaamisesta. On loukannut liian monta kertaa että jaksaisin olla välittämättä itsestäni enää.

Eli vastaus ap:n kysymykseen; riittävä määrä rahaa jotta eron myötä koittavan taloriidan saisi soviteltua parhain päin. Tai vastaavasti vois vaan lasten ja rahojen kanssa suksia v*ttuun tästä ja jättää talon miehelle.

Parisuhdehuoraaminen ei ikinä muutu katoavaksi kansanperinteeksi. 😂

Vierailija
9/13 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivalta, mustasukkaisuus ja tuurijuoppous. Ilman lasta olisin tuskin saanut itseäni revityksi irti siitä kaikesta.

Vierailija
10/13 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolema.

Vierailija
11/13 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismi. Taloudellisesti tulen paremmin nyt toimeen. Exä osti vain viinaa ja minä kaiken muun.

Vierailija
12/13 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät nämä yh-/xl-kuvotukset mitään syitä eroon tarvitse.

Riittää, että naapurin palomies kiihottaa.

Vierailija
13/13 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

yh/xl kirjoitti:

Eivät nämä yh-/xl-kuvotukset mitään syitä eroon tarvitse.

Riittää, että naapurin palomies kiihottaa.

Totta. Mä ainakin erosin vaan siks ku löysin isomunaisen, 190cm/90kg, fiksun ja komean, raittiin palomiehen itselleni :) muita syitä ei tarvittu. Ei kai näissä eroissa lapsia ajatella, kuhan oma napa on tyytyväinen.

Terv. Kaunis XS-äiti, jolla on neitseellisen tiukka tavara vaikka kaikki 12 muksua perätilasta synnyttänyt.