Anteeksi vain naapurit kun olette saaneet kuunnella pari tuntia taaperon
huutoa joka muistuttaa manaajaa.
Se johtuu vain siitä *piip* kellojen siirtelystä. Joka voi lapsiperheessä olla ihan todellista helvettiä. 🤷♀️Mukavaa perjantaita kaikille!
Kommentit (6)
Ei mua haittaa lapsen ”huuto”, se on normaalia elämää.
Täällä sinkkumies jonka kerrostalonaapureissa on monta lapsiperhettä, ihan vauvoista kouluikäisiin. Ei ne tavalliset elämän äänet mitään haittaa.
(joo, ymmärrän kyllä protestisi kellojensiirtelyn suhteen)
Kirjotinko mä tän? Just meinasin tulla pahoittelemaan alakerran miekkoselle kun meidän 5 vuotias on ensin raivonnut koko päivän. Milloin mitäkin. Ja nyt vikat kaksi tuntia taaperon manaaja-soundit on täyttänyt meidän, ja valitettavasti teidänkin, asunnon.
Mä oon kyllä ihan aidosti yrittänyt niitä vaimentaa neuvolasta saamillani ohjeilla mutta mikään ei vaan toimi.
Nyt ne demonit sammu joten hauskaa perjantai-iltaa! ♥
Täysin ymmärettävää, eikä sulla ole mitään anteeksipyydettävää.
Vaikka lapsen huuto ärsyttäisi, nielen ärtymyksen ja kestän huudon. Lapsen vanhemmilla on jokatapauksessa rankempaa.
Yrittäkää jaksaa! Ei haittaa, omat lapset ovat jo isoja mutta muistuu hyvin mieleen miltä tuntuu kun taaperon huudolle ei mahda mitään. Muistakaa taaperoiden vanhemmat pitää huolta myös itsestänne ja toisistanne.
Kellojen siirtely saisi loppua jo. Itävalta pitäköön kellonsa vaikka perunapellossa, jos muu EU haluaa lopettaa tuntien edestakaisin räpläämisen. Tunti on pienelle lapselle kova pakkosiirto.
Manaajaa:D Sehän vain sopii halloweenin aikaan!