Te jotka tiuskitte ja olette töykeitä kilteiltä vaikuttavia ihmisiä kohtaan niin SELITTÄKÄÄ MULLE mitä tyydytystä siitä saatte?
Tömä on mua vuosikausia askarruttanut ilmiö. Siis minkä takia???
Miksi ette voi antaa ihmisten rauhassa olla ja tehdä töitä sellaisina kuin ne on?
Kommentit (23)
Ja siis lisään tuohon vielä hiljaiset ihmiset. Totta helvetissähän he ovat saaneet ikänsä kuulla siitä, että ovat hiljaisia. Ootteko niin tyhmiä oikeesti, että luulette, että ne ei tiedä että puhuu hiljaa. Tarviiko sitä aina bongata ja suureen ääneen itseriittoisena psykopaattina huutaa, että puhu kovempaa kun ei kuule. Mee saatana lähemmäs jos et kuule!!
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa.
Jos olet Kkä, niin olet päivästä, viikosta ja vuodesta toiseeen väärässä.
Kirjoituksesi perusteella en usko sinua häneksi.
Anteeks kuka?
Haluaisin tähän tyhjentävän vastauksen. Koska en tosiaan YMMÄRRÄ
En ymmärrä kanssa kun ihmiset sekoavat toisten asioihin jopa kassalla.Typeränä sanotaan että onpas suuri suku kun on noin paljon ruokaa.Vastasin että kyllä nämä ovat ihan meille 3hengen viikon ruuat ei meillä joka päivä kaupassa käydä.Tyhmä sanoo sitten että itse käy joka päivä kaupassa.
nii vähän ku se Rosa sille Eetulle. En vaan ymmärrä
Vierailija kirjoitti:
hoitajat on just semmosia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa.
Anteeks kuka?
Palstan mt-ongelmainen ikivalittaja, jota kaikki ja varsinkin äiti ja serkku sortavat.
Minkä ikäiset ihmiset tiuskii ja ilkeilee? Vastaus: vaihdevuosi-ikäiset korpit. Ja se premenopaussi oireilu voi alkaa jo 10 vuotta ennen varsinaisia vaihdevuosia, joten näitä haahkoja on pilvin pimein liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäiset ihmiset tiuskii ja ilkeilee? Vastaus: vaihdevuosi-ikäiset korpit. Ja se premenopaussi oireilu voi alkaa jo 10 vuotta ennen varsinaisia vaihdevuosia, joten näitä haahkoja on pilvin pimein liikkeellä.
jaa mulla taas kokemus, että mulle tiuskii vähän päälle parikymppiset "tiedän kaikesta kaiken" tyypit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hoitajat on just semmosia
itseasiassa rosa on juuri malliesimerkki näistä tiuskijoista. Mikä niitä vaivaa?
ei av mammat osa sanoa kun ne on itse sellasia tiuskijoita
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalista tyydytystä.
jotakin ihmisessä olevaa puolthan se tyydyttää, mutta mitä
Joo samaa olen miettinyt. Esim. töissä jos ystävällisesti kysyt mielipidettä johonkin asiaan niin vastaus tiuskaistaan ja katsotaan siihen malliin että v*ttuako kyselet. Vaikka joku asia olisi itselle selvä homma niin ihmetyttää kyllä, että miksei silti voi olla asiallinen. Jokainen on satavarmasti joskus sellaisessa tilanteessa, että haluaa neuvoja johonkin asiaan niin haluaisiko nämä tiuskijat itse samanlaista kohtelua mitä muille antavat. Epäilen.
Vierailija kirjoitti:
Joo samaa olen miettinyt. Esim. töissä jos ystävällisesti kysyt mielipidettä johonkin asiaan niin vastaus tiuskaistaan ja katsotaan siihen malliin että v*ttuako kyselet. Vaikka joku asia olisi itselle selvä homma niin ihmetyttää kyllä, että miksei silti voi olla asiallinen. Jokainen on satavarmasti joskus sellaisessa tilanteessa, että haluaa neuvoja johonkin asiaan niin haluaisiko nämä tiuskijat itse samanlaista kohtelua mitä muille antavat. Epäilen.
no niinpä. Ajatteleeko nää ihmiset ollenkaan et se jolle ne tiuskii saattaa itkeä salaa pahaa oloa pois. Siinä ne on ainakin onnistunut. Siirtämään paskan tunteensa toiseen
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalista tyydytystä.
Hyydytystä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no niinpä. Ajatteleeko nää ihmiset ollenkaan et se jolle ne tiuskii saattaa itkeä salaa pahaa oloa pois. Siinä ne on ainakin onnistunut. Siirtämään paskan tunteensa toiseen
Kyllä! Ja vaikka kuinka pitäisi antaa tuollaisen mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos niin kun sitä tapahtuu ihan jatkuvasti niin pakosti sitä alkaa miettimään, että mikä hitto on itsessä vikana kun saa tuollaista kohtelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Ja vaikka kuinka pitäisi antaa tuollaisen mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos niin kun sitä tapahtuu ihan jatkuvasti niin pakosti sitä alkaa miettimään, että mikä hitto on itsessä vikana kun saa tuollaista kohtelua.
Tuollainen pohdinta on huonon itsetunnon merkki.
En osaa sanoa.