Ollaan kaukosuhteessa ja mies on kuulemma kaupassa aina ottanut sinkkukorin!
Fb.ssä eräässä ryhmässä on keskustelua sinkkukoreista. Siis cittareissa esim on tälläsiä koreja jotka ovat erivärisiä kuin muut ja kyljessä lukee suurella SINKKUKORI.
Tarkoitus näillä auttaa tutustumaan kaupassa toisiin sinkkuihin ja jutustelu lähtee helpommin alkuun.
Kysäisin sitten mieheltä (joka asuu opiskelun vuoksi toisessa kaupungissa) vähän pilaillen että et ootkos kuullut sinkkukoreista, ja et kai ota sellaista kun käyt kaupassa
Mies sanoi että hyvin tietää ne ja ottaa aina sellaisen.
Olin että, Mitä!!?
Mies sanoi että hänelle se tarkoittaa vaan että asuu yksin, siksi pieni kori, ja ei tarvitse suurempaa koria.
Voinko uskoa että on oikeesti noin urpo mies että ei muka tiedä korien merkitystä?? Kyllähän googlella löytyy uutisia joissa selitetään mistä on kyse. Mitä tästä minun pitäisi ajatella?
Korien kokoerokaan normaaliin, ei ole mitenkään merkittävä.
Kommentit (20)
Epäluottamus lause annettu, joten eroa.
Toivottavasti mies löytää sellaisen naisen, joka ei vedä hernettä nenään pikkuasioista
Kiitti tiedosta en ole koskaan kuullut, enkä nähnyt sinkkukoreja. Ei ne taida kovin yleisiä olla?
En ole koskaan nähnyt sinkkukoria, vaikka olen lukenut niistä.
Otan aina pienimmän korin.
Missä kaupoissa tuollaisia sinkkukoreja on? En ole koskaan nähnyt sellaisia missään ja asun Helsingissä.
Eipä ole tullut mielenkään googlettaa jotain sinkkukoreja :D
Nyt peukut kehiin kenelle sinkkukorit on tuttu juttu. Alotan alapeukulla, koska en ole ennen kuullutkaan.
Niissä lukee suurella sinkkukori, lisäksi väri on eri, joten erehtymisen varaa ei juurikaan ole. Näiden myötä on myös syntynyt jo parisuhteita, joissa varmaanki pelisääntöinä että sinkkukoria ei enää kumpikaan käytä.
En ole minäkään googletellut ennen tätä päivää, mutta sen tehtyä asia on selvä että korilla ei ole tarkoitus määritellä talouden kokoa vaan nimenomaan on kyse halusta tutustua, kuin kauppatinder!
alkup kirjoitti:
En ole minäkään googletellut ennen tätä päivää, mutta sen tehtyä asia on selvä että korilla ei ole tarkoitus määritellä talouden kokoa vaan nimenomaan on kyse halusta tutustua, kuin kauppatinder!
Ok. Nyt tiedätte asian ja voitte jatkaa perjantai iltaa. Hyvää viikonloppua!
Uskonko miestäni että ei ole tiennyt? Loukkaannuinko turhasta?
Peukku ylös jos syytä on suuttua ja peukku alas, jos minä itse olen urpo.
En oikeesti oikein tiedä miten suhtautua, en haluaisi viikonloppua tällä pilata mutta tuntuu aika omituiselta.
Sellon cittarissa ainakin joskus oli. keltaisia koreja.
Hämmentynyt ap kirjoitti:
Uskonko miestäni että ei ole tiennyt? Loukkaannuinko turhasta?
Peukku ylös jos syytä on suuttua ja peukku alas, jos minä itse olen urpo.
En oikeesti oikein tiedä miten suhtautua, en haluaisi viikonloppua tällä pilata mutta tuntuu aika omituiselta.
Unohda
Ei sitä sin miestä kukaan vie siellä kaupassa vaikka olisi sata sinkkukoria.
Ole varuillasi ettei vaan petä kun lähtee viemään roskapussia.
Siis ihanko tosissaan minä olen ainoa ihminen joka tälläisestä suuttuisi parisuhteessa? Muut painaisivat asian oitis villasella.
En olekaan ennen kuullut tuollaisesta. Missäpäin Suomea on sinkkukoreja? Ei ainakaan meidän lähikaupoissa ole.
Ja mielestäni on lapsellista pahastua siitä millaisen korin miehesi ottaa. Eri asia, jos hän etsisi naisseuraa kaupasta, mutta hänen perustelut sinkkukoriin olivat ihan hyvät.
Minä luulin, että tarkoitit kaljakoria.