Kannattaako vielä yrittää?
Tapailin miestä muutaman kuukauden tiiviisti ja hänen aloitteestaan sitten lopetimme tapailun, kun hänestä meillä "ei ole kipinää" ja aika ei ole oikea. Nyt kuukauden päästä hän on ottanut minuun yhteyttä, että hän teki suuren virheen ja haluaisi vielä jatkaa kanssani.
Kannattaako? Itse pidin miehestä hyvin paljon ja hänen päätös lopettaa tapailu tuli ihan puskista, joten menin aika rikki... En ole vielä edes päässyt kunnolla yli tuosta tapahtumasta ja hän nyt haluaa yrittää uudelleen.
Kommentit (11)
Ei onnistunut ykkös vaihdoehdon kanssa niin nyt on kakkosen vuoro eli sun.
Jännä särki sydämmen, mutta olet vielä valmis katsomaan uudestaan, koska jännä.
Mitä valitsetkin niin muista, että olet kakkonen.
Tee hänelle selväksi että hänen pitää olla tosissaan.
Maailmassa on lukemattomia miehiä. Miksi juuri tuo mies nyt oli taas niin ihana?
Hän on monta kertaa painottanut sitä, ettei hänellä ole ollut muita, että hän vaan ei kokenut minun kanssa jotakin kipinää silloin ja ei halunnut jatkaa. Nyt kuulemma on katunut päätöstään ja haluaa minut. Ap
Miksi sitä kipinää nyt sitten olisi?
Ei se kipinä jotenkin mystisesti ilmesty toisellakaan kerralla. Rikot vaan itsesi, jos lähdet tuohon touhuun.
Mistä ihmeestä kipinä muka kuukauden erossa ollessa syttyy? Eri asia jos on kyseessä pitkään yhdessä ollut pariskunta joilla kipinä oli joskus alussa.
Mulla oli nykyisen miehen kanssa alkuun tuollaisia "ongelmia" minun toimestani. Minulla ei ollut mitään muita virityksiä ja punnitsin asioita, että haluanko vai enkö halua, puuttuuko jotain vai eikö puutu ja olenko valmis vai enkö ole ja tämän oman päättämättömyyteni vuoksi päätin pistää poikki ihan hänenkin takiaan. Olin myös jopa lapsellisen nirso. Lopulta tulin siihen tulokseen, että kyllä oikeasti haluan hänet ja hyvistä miehistä kannattaa pitää kiinni eikä voi odottaa mitään prinssiuljasta valkealla ratsulla :) nyt 10 vuotta yhdessä, 5 vuotta naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kipinä jotenkin mystisesti ilmesty toisellakaan kerralla. Rikot vaan itsesi, jos lähdet tuohon touhuun.
En minä tiedä mitä hänen päässään liikkuu. Hän sanoi, että silloin ei ollut varma asioista eikä ollut vaan oikea hetki, mutta nyt hän katuu päätöstään ja haluaa yrittää uudestaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä tiedä mitä hänen päässään liikkuu. Hän sanoi, että silloin ei ollut varma asioista eikä ollut vaan oikea hetki, mutta nyt hän katuu päätöstään ja haluaa yrittää uudestaan. Ap
Teidän pitää sitten puhua asiat kunnolla halki ja miehen pitää ymmärtää, että luottamustasi ei saa nyt hetkessä takaisin.
En lähtisi.