Voisiko joku rukoilla kanssani sitä ettei mies tulisi pullojen kanssa töistä kotiin tänään
Kommentit (49)
Miehelläsi on oikeus juoda niin paljon viinaa kuin hän haluaa ja jos sinä yrität estää häntä tekemästä niin, niin hän saa lyödä sinua rangaistukseksi.
Vierailija kirjoitti:
No auttoiko Jeesus?
Mies tuli kotiin kassit kilisten. Sanoi ostaneensa vissyä mutta jostain kumman syystä kassi oli täynnä punaviiniä. Ei voi mitään, täytyy sitten juoda sitä janoon.
Ap.
Rakas jumala, anna miehelle älliä ostaa tänään vain tölkkejä - niitä on mukavampi palauttaa. Aamen.
Mä en tajua, miksi kukaan edes kertoo osoitettaan tuollaiselle tyypille?
Vierailija kirjoitti:
Rukoilemallako se mies raitistuu?
Luepa kirja ”Juokse poika juokse” ja hämmästy.
Rukoilen. < 3
Olen itsekseni rukoillut samaa joskus omassa kodissani.
Rukoilen sinulle rauhallista ja turvallista iltaa ja yötä ja hyviä unia ja selkeää aamua hyvällä ololla.
Tänään, huomenna ja ylihuomenna.
Joka päivä.
Jokaiselle jolla on ongelmia tällaisten asioiden kanssa.
Ole hyvä.
Siunausta sinulle ja rauhallista iltaa ja yötä.
< 3
Vierailija kirjoitti:
Rukoilen. < 3
Olen itsekseni rukoillut samaa joskus omassa kodissani.
Rukoilen sinulle rauhallista ja turvallista iltaa ja yötä ja hyviä unia ja selkeää aamua hyvällä ololla.
Tänään, huomenna ja ylihuomenna.
Joka päivä.
Jokaiselle jolla on ongelmia tällaisten asioiden kanssa.Ole hyvä.
Siunausta sinulle ja rauhallista iltaa ja yötä.
< 3
Tätä samaa ruokoilen ap:lle ja kaikkiin muihinkin koteihin :)
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ainoa mitä rukoilisin olisi se että ap pakkaisi laukkunsa ja häipyisi.
Mitä elämää tuollainen on?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos
Niitä autetaan jotka auttavat itse itseään.Mikä on tekosyysi uhriutua siellä kotona passiivisena ja kerjätä täällä huomiota sen sijaan että pakkaisit kamasi ja lähtisit?
Vierailija kirjoitti:
No auttoiko Jeesus?
Kyllä, pullojen kantamisessa
Olen nyt vähän myöhässä, mutta entä jos ensi kerralla lupaisit miehellesi seksiä mikäli pullot pysyvät kiinni?
Liiankin pitkän elämäni aikana olen päätynyt siihen, että mielenrauha on tärkeintä elämässä.
Jokaisen jolta se puuttuu pitäisi miettiä eikö kannattaisi repiä itsensä irti vanhoista rutiineista, ja rakentaa kaikki alusta asti. Jos se vaatii eroa, sitten eroa.
Jos olisit rukoillut, että mies tulee punaviinipullojen kanssa kotiin, rukous olisi toteutunut! Väärin rukoiltu siis. Kannattaa vähän miettiä, mitä sitä rukoilee.
Tuossa ei rukoilut auta.
Tee asialle jotain.
Jokainen on vastuussa omasta elämästään.
Se on sinun valinta että hyväksyt.
Otat itsekkin vaikka sixpackin ja nautit rennosta menosta. Ei aina tarvitse murjottaa kotona tatti otsassa.
T:miehesi