Kadutteko silikoni-implantteja
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Onko totta että rinnoista menee tunto jos hommaa silikonit?
On mahdollista, mutta ei välttämättä. Leikkauksen jälkeen voi olla pitkänkin aikaa tunnottomuutta, mutta palautuu yleensä. Itselläni leikkausarpien kohdalla rintojen alla lievää tunnottomuutta pienellä alueella, ei kuitenkaan haittaa itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outi_87 kirjoitti:
No en, miksi katuisin. Minulla tissi-implantit ja olen todella tyytyväinen niihin ja mieskin tykkää :)
Joo odotetaan vielä se 20 vuotta 😉😉
No ainakaan hänen tissinsä eivät ole polvissa toisin kuin sinun
Epäilen tuota skenaariota. Mieheni pitää luomurinnoistani, joiden kuntoa ylläpidän saliharjoituksin. Luulenpa, ettei enää 40 vuoden kuluttua koko rintakysymys ole edes relevantti; olen silloin 80-vuotias (jos vielä elän).
Tarpeeksi pitkäaikaista ja kattavaa tutkimusta silikoni-implanttien vaaroista ei ole tehty.
Jo se, että implatteja täytyy aika ajoin uusia, kertoo mielestäni oleellisen.
Olen pahoillani siitä mitä te implantit hankkineet olette menneet tekemään. Voi teitä ☹
Turhaan olet pahoillasi, meistä jokainen tekee elämässään niitä asioita mitä haluaa. Itseäni ei juurikaan kiinnosta tuntemattomien ihmisten valinnat elämässä. 😘
Vierailija kirjoitti:
Itse joskus ajattelin että otan. Mutta sitten isäni sai virtsatieinfektiosta sepsiksen joka tarttui hänen sydänläppään ja syötti bakteereja aivoihin ja seurauksena aivokuolema. Näin minulle selitettiin.
Antibiootti, suonensisäinen ei saa bakteereja pois vierasesineistä vaan se pitää poistaa jos bakteeri pääsee vereen. Lonkkaproteeseja vaihdetaan useinkin bakteerien takia. Sydänläppää ei voinut poistaa.
Rintaproteesi on vastaava ja en halua mitään bakteerisientä rintoihin.
Yhdellä ystävällä silikoni ratkesi mammografiassa, hän sai niveloireita, rinnat ultrattiin ja vahinko todettiin. Silikonit poistettiin.
Bakteerisientä?
Onko totta että rinnoista menee tunto jos hommaa silikonit?