Budapest konvehtien kumma rakenne
Budapest konvehtien rakenne on mielestäni muuttunut. Täyte on jotenkin rakeisempaa kuin ennen ja eri makuista.
Onko tähänkin nyt lisätty jotain palmuöljyä tms. Pakkaus oli keritty hävittämään joten en pääse siitä asiaa tarkistamaan
Kommentit (11)
Jos muistelet Budapestiä vuosien takaa, tai jopa jostain 90-luvulta, on ne muutettu siitä täysin. Valmistajakin nykyään joku puolalainen tms. Ennenhän se oli suomalainen tuote.
Muistelen oikean budapestin olleen pehmeän mousse-tyyppinen, tai pehmeää voita muistuttava, jossa vähän jotain alkoholin makua. Nykyinen on kova töhkä joka ei maistu oikein millekään. Murut ovat vohvelinurua. En muista oliko niitä alkuperäisessä.
Enpä ole vuosiin niitä maistellut vaikka ne oli suosikkeja.. Pitää testata kun kohdalle sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Jos muistelet Budapestiä vuosien takaa, tai jopa jostain 90-luvulta, on ne muutettu siitä täysin. Valmistajakin nykyään joku puolalainen tms. Ennenhän se oli suomalainen tuote.
Muistelen oikean budapestin olleen pehmeän mousse-tyyppinen, tai pehmeää voita muistuttava, jossa vähän jotain alkoholin makua. Nykyinen on kova töhkä joka ei maistu oikein millekään. Murut ovat vohvelinurua. En muista oliko niitä alkuperäisessä.
Juuri tuota rakennetta kaipaan ja mun mielestä niissä ei ennen ollut vohveli murua. Nykyään tuon valmistaa Cloetta en tiedä kuka ne on ennen valmistanut. Mun muistikuvat täytteestä on jostakin 2000-luvun alusta
Mun mielestä ne on aina ollut koostumukseltaan vastenmielisiä. Kuin voita, jauhoja ja kaakaota olisi sekoitettu yhteen. Ehdoton inhokki. Enkä ole syönyt yhtään vuosiin eli teidän puheista päätellen se on nykyään vieläkin kamalampaa.
Petra P kirjoitti:
Budapest konvehtien rakenne on mielestäni muuttunut. Täyte on jotenkin rakeisempaa kuin ennen ja eri makuista.
Onko tähänkin nyt lisätty jotain palmuöljyä tms. Pakkaus oli keritty hävittämään joten en pääse siitä asiaa tarkistamaan
Eikä sinulla ole nettiä, joten et voi googlata sanoilla Budapest + tuoteseloste?
Vierailija kirjoitti:
Petra P kirjoitti:
Onko tähänkin nyt lisätty jotain palmuöljyä tms. Pakkaus oli keritty hävittämään joten en pääse siitä asiaa tarkistamaanEikä sinulla ole nettiä, joten et voi googlata sanoilla Budapest + tuoteseloste?
Johan minä kirjoitin että asia selvisi googlaamalla. Taitaapa olla peräti ensimmäinen kommentti koko ketjuun
Ne maistuvat enää rasvalta ja makealta.
Ohis: yliopistossa oli vaihtari sieltä ja häntä harmitti, kun heidän pääkaupunkina niminen suklaa on niin huonon makuinen.
Budapestistä jää rasvahyhmä kitalakeen eikä ne maistu puulle eikä haavalle. En söisi vaikka lahjaksi saisin.
Olen aina inhonnut niitä. Kuten myös simpukkakonvehteja ja Wiener-nougata ja Doris-keksejä. En syö, vaikka ilmaiseksi saisin.
Jaa vastaus löytyikin googlettamalla. Sisältää sekä kookos että palmuöljyä.